خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 107
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 33360
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


فتح الله زاده : پست مدیرعاملی استقلال مثل رئیس جمهوری است !

  • سال‌ها در استقلال یا من بودم یا آقای اولیایی، سپس غریب آمد، نجف‌نژاد آمد و بعد از آن آشتیانی. درحال حاضر هفت هشت نفر هستیم که هر کدام برای خودمان یک سری افراد مورد اطمینان انتخاب کرده‌ایم. این تعویض مدیریت فوتبال را نابود می‌کند. ما باید یکپارچه باشیم. زمانی استقلال و پرسپولیس وقتی در آزادی بازی داشتند 80 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند اکنون آن هواداران کجا هستند؟! به خاطر اینکه مردم ناراحت شده‌اند. مدیرعاملی استقلال و پرسپولیس پست کوچکی نیست که به هر کسی بدهیم، آن هم همه ساله. این مسئله تبعات دارد. مدیرعاملی یک باشگاه حداقل باید 5 سال سر کارش باشد. در همین باشگاه خارجی هستند تیم‌هایی که 10 سال است یک مدیر دارند. مدیرعاملی یک پست استراتژیک در باشگاه است. مثل این می‌ماند که هر 6 ماه یک رئیس جمهور عوض کنیم. این پست‌ها تعریف‌هایی دارد. بی دلیل نمی‌گویند که رئیس جمهور باید 4 سال حداقل کار کند. چون روی این مسائل مطالعه شده است. مدیرعاملی باشگاه هم حداقل باید 4 سال کار کند.
    وقتی یک مدیریت ثبات پیدا کند اهرم‌هایش را جذب می‌کند. وقتی برای هواداران‌مان فراخوان زدیم، 85 هزار نفر برای یک مسابقه به استادیوم آمدند، چون کار کرده بودیم، ولی اینها نیاز به سازماندهی و برنامه‌ریزی دارد. ما قطره قطره مردم را جذب می‌کنیم، ولی وقتی مدیریت تعویض می‌شود، اینها از هم می‌پاشند و دوباره مدیر بعدی باید به فکر جذب نفرات باشد و تصور کنید چه زمانی را باید در این بین خرج کند. حتی زمانی که ضعیف‌ترین مدیرعامل را برای باشگاه استقلال انتخاب کردند، اعتقاد داشتم که باید به او فرصت بدهند. اسمی از او نمی‌برم، ولی مدام می‌گفتم باید 4 سال به او فرصت داد. این تجربه و تخصص ما است. این مسئله استراتژیک و تثبیت شده است. یک مدیر باید حداقل 4 سال در یک باشگاه بماند. نمونه آن باشگاه سپاهان و محمدرضا ساکت است. ایشان وقتی ثبات پیدا کرد، سپاهان نظامند شد. او تازه فرصت پیدا کرد که از کجا امکانات بگیرد. این مسئله در چند روز حل نمی‌شود.


نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کاپیتان های استقلال

کاپیتان‌ها
نام
دوران بازی
دوران کاپیتانی
شماره
شاهین بیانی
امیرقلعه نویی
۸
۲
۶
۱۰
۷

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فتح الله زاده تایید کرد: آندو تیموریان در آستانه پوشیدن پیراهن استقلال است.

سرپرست باشگاه استقلال درباه شایعات مربوط به جذب تیموریان اظهار داشت : آندرانیک بازیکن خوبی است و او را به خدمت می‌گیرم. ما به نیروهای نقل و انتقالاتی خود ماموریت دادیم که با بازیکنان موردنظرمان صحبت کنند و این کار را انجام خواهیم داد.

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سرپرست استقلال : مشکل سازمان حل شود بمب‌ها را منفجر می‌کنیم !!!

سرپرست استقلال : مشکل سازمان حل شود بمب‌ها را منفجر می‌کنیم !!!
 
 

  • بحث دولتی و خصوصی شدن که هنوز حل نشده به استقلال و پرسپولیس لطمه می‌زند. اکنون فصل نقل و انتقالات است. ما باید بدانیم که با وزارت طرف هستیم یا با سازمان. همه مشکلات در زمان ما ایجاد می‌شود و این از بدشانسی من است. امیدوارم این وضعیت زود حل شود و ما محکم‌تر به فکر انفجار بمب‌هایمان باشیم.

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بدترین تیم جهان

با  گزارش   سایت  های  خبری  پرسپولیس جزو ده  تیم  آخر  جهان   شده

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عشق است استقلال

راستش رو  بخواهید  دوستان  من  استقلالی  شدم  استقلال  تیمی  است  پر  از  اسطوره  وقتی  فهمیدم  استقلال  تیم  فوق  العاده ای  هست  استقلالی  شدم  پس  دوستان  شما  بدونید  استقلال  بهترین  تیمه

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مياچ: دوست داشتم در فينال با استقلال بازي كنيم

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دوست داشتم فينال جام حذفي را مقابل استقلال برگزار کنيم.

  ژلکو مياچ در خصوص بازي مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: همانطور که تصور مي‌کرديم بازي بسيار سختي را مقابل فولاد داشتيم. اين بازي تحت شرايط بسيار دشواري برگزار شد. 120 دقيقه مقابل سپاهان بازي کرديم که بسيار سخت و طاقت فرسا بود. 
وي افزود: قبول دارم که بازي با سپاهان کمي از قدرت ما را کاسته بود. خستگي‌ بازي با سپاهان اثرات خود را در دقايقي از بازي مقابل فولاد بر روي ما گذاشت. به همين دليل شما ديديد در برخي از صحنه‌ها بچه‌هاي ما مي‌خواستند اما نمي‌توانستند براي پرسپوليس موثر باشند. 
مياچ ادامه داد: طبيعي است که بعد از دقيقه 30 که بازيکن فولاد اخراج شد کمي کار را براي ما راحت کرد. فولاد تيمي است که فوتبال را به خوبي به نمايش مي‌گذارد، به علاوه اينکه آنها وقت بيشتري را براي استراحت نسبت به ما داشتند. شما فاصله زماني بازي 120 دقيقه ما را با سپاهان نگاه کنيد ولي علي رغم اين حرف‌ها ما دو بار توپ را به تير دروازه حريف زديم که مي‌توانستيم آنها را نيز تبديل به گل کنيم. به نظر من سزاوار پيروزي بر فولاد بوديم. 
وي در جواب سوالي که آيا فکر مي‌کرديد در آن شرايط آب و هوايي بازي برگزار شود گفت: نمي‌توانم بگويم اين بازي بايد برگزار مي‌شد يا خير. اگر تعللي در بين بازيکنان ما بود دليلش خستگي بود. به طور کلي خط دفاعي ما که در راس آن مجتبي شيري بود بسيار استادانه کار کرد و از طرف ديگر تجربه و گل زيباي هاشميان کار حريف را تمام کرد. 
مياچ در جواب سوالي که دوست داشتيد با استقلال در فينال برخورد کنيد گفت: بله من خيلي دوست داشتم حريف فينال ما استقلال باشد. 
وي در مورد بازي با ملوان نيز گفت: ملوان يک تيم کاملا قدرتمند است که در دو بازي رفت و برگشت پرسپوليس را شکست داد. آنها استقلال را شکست دادند و معلوم است که سزاوارانه به فينال رسيدند. اين به اين معنا است که ملوان تيم خطرناکي است و بايد مراقب اين تيم باشيم. با اين حال کيفيت ما در حال حاضر بالاتر از ملوان است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

كي‌روش: تيم ملي به كمپ‌هاي جايگزين نياز دارد.

 

سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران تاکيد کرد که تيم ملي براي آماده‌سازي بهتر به کمپ‌هاي جايگزين نياز دارد.

  با شروع کمپ سوم تيم ملي فوتبال ايران با حضور ملي پوشان دعوت شده به اردو زير نظر کالوس کي‌روش آغاز شد تا سرمربي تيم ملي با جديت و دقت بيشتري عملکرد بازيکنان ايراني را زير نظر بگيرد. 
کارلوس کي‌روش در مورد نحوه برگزاري اردوها و شرايط متعدد ملي پوشان گفتگویی را انجام داد، که آن را مي‌خوانيم:

* با به پايان رسيدن کمپ 3 روزه دوم تيم ملي فوتبال ايران و شروع اردوي سوم، چه ارزيابي از نحوه تمرينات ملي‌پوشان و کيفيت آن داريد؟

از انگيزه بالاي بازيکناني که در اين کمپ‌ها ما را همراهي کردند، خيلي خوشحال هستم و سعي و تلاش آنها راضي کننده بود. به نظرم با به پايان رسيدن کمپ دوم و شروع کمپ سوم قدم ديگري براي پيشرفت رو به جلوي فوتبال ايران برداشته شد.

* از کيفيت امکاناتي که در اختيار تيم ملي گذاشته شد و زمين چمن ورزشگاه دستگردي و از اين موضوع که همچنان زمين اصلي ورزشگاه آزادي در اختيار تيم ملي قرار داده نشد، همچنان دلخور هستيد؟

برگزاري تمرينات در ورزشگاه دستگردي يک راه حل موقت بود. البته براي کمپ‌هاي آينده تيم ملي احتمال دارد زمين‌هايي را جايگزين کند و علاوه بر کمپ تيم‌هاي ملي بايد زمين هاي ديگري را نيز در اختيار داشته باشيم. 
البته اين توقع را دارم تا در آينده با در اختيار قرار دادن امکانات بهتر، حمايت‌هاي بيشتري از تيم ملي انجام شود، ضمن اينکه انگيزه‌ها براي انجام اين کار وجود دارد.

* لغو سفر تيم اميد به اوکراين انتقاد شما را به همراه داشت. آيا اين ناراحتي بيشتر به اين موضوع مربوط نمي‌شود که برنامه‌ريزي‌هاي شما براي تيم ملي اميد با اشکال مواجه شده است؟

در اين مورد توضيحاتي را به صورت رسانه‌اي و به مسئولان فدراسيون بيان کرده‌ام. اين موضوع در حال حاضر اتفاق افتاده و ممکن است که برخي مواقع اشتباهات و اشکالاتي برنامه‌هاي شما را تحت‌الشعاع قرار دهد. 
اما موضوع مهم‌ اين است که ديگر اين اشتباهات و اشکالات تکرار نشود و از اين اتفاقات که بعضي اوقات به ضرر تيم‌هاي ملي تمام مي‌شود درس‌ بگيريم و اجازه تکرار آنها را ندهيم.

*کمپ اول تيم ملي براي شناخت نفرات ملي‌پوش به بازي‌هاي دستگرمي فوتبال اختصاص داشت. در کمپ دوم کارهاي تاکتيکي در کنار بازي فوتبال در دستور کار قرار گرفت. اکنون هدفگذاري شما براي کمپ سوم چيست؟

در کمپ 3 روزه سوم برنامه‌هايي شبيه به کمپ دوم را در برنامه داريم. همين گروهي که در کمپ دوم تيم ملي را همراهي کردند به غير از احسان حاج‌صفي در کمپ سوم نيز حضور دارند، ضمن اينکه نفرات ملي‌پوش تيم‌هاي استقلال و فولاد خوزستان که از جام حذفي کنار رفتند همراه با جواد نکونام ما را در اين کمپ همراهي مي‌کنند.

*پس باز هم قصد ارزيابي و شناخت ملي‌پوشان را داريد؟

بله و براي اين کار بازي‌هاي دوستانه فوتبال و يک مقدار کم کارهاي تاکتيکي را براي کمپ بعدي برنامه‌ريزي‌ کرده‌ايم.

*با توجه به اينکه از تيم‌هاي سپاهان، ذوب‌‌‌آهن و استقلال نفرات ملي‌پوش کمتري نسبت به پرسپوليس به اردوهاي تيم ملي دعوت شدند، انتظار نمي‌رفت که از جمع پرسپوليسي‌ها 9 بازيکن به اردوي تيم ملي دعوت شوند. در اين مورد چه عقيده‌اي داريد؟

9 بازيکن از پرسپوليس را زيرنظر گرفته بوديم، اما اين بازيکنان به حالت موقت و آماده‌باش هستند و اين موضوع يعني اينکه حضور اين تعداد براي کمپ بعدي قطعي نيست. پس از بازي‌هاي فينال جام حذفي، ملي‌پوشاني که قصد داريم به صورت قطعي آنها را به کمپ بعدي دعوت کنيم، انتخاب و اسامي‌شان را اعلام خواهيم کرد.

*براي انتخاب ليست نهايي چه روالي طي خواهد شد؟

روال معمول در تيم ملي اين است که بازيکناني که در مدت برگزاري رقابت‌هاي ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا زير نظر گرفته بوديم را به اردوها دعوت و از نزديک شرايط آنها را مورد ارزيابي قرار دهيم و سپس در مورد آنها تصميم‌گيري کنيم.

*با توجه به اينکه بازيکنان نسبتاً زيادي را تا امروز محک زده‌ايد؛ موفق به شناسايي چند درصد از ترکيب تيم ملي شده‌ايد؟

ايده‌هايي در ذهنم دارم، اما خيلي زود است که بخواهيم در مورد ليست و ترکيب نهايي تيم ملي صحبت کنيم، اما مهم اين است که بتوانيم به همه بازيکناني که زير نظر داشته‌ايم، فرصت بدهيم تا خودشان را نشان دهند. 
اگر بخواهم در حال حاضر و با سرعت پاسخ اين سؤال را داده و تصميم‌گيري کنم، مرتکب اشتباه خواهم شد، چراکه هنوز تمام بازيکناني که در نظر داشته‌ام را مورد ارزيابي قرار نداده‌ام.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ترابيان: نمي‌توانيم صددرصد پاسخگوي خواسته‌هاي کي‌روش باشيم

 

سرپرست تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: بايد بپذيريم که ما نمي‌توانيم صددرصد پاسخگوي درخواست هاي کارلوس کي روش در تيم ملي باشيم. 

  عباس ترابیان سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز یکشنبه با بیان این مطلب در خصوص دلایل در اختیار قرار ندادن زمین شماره یک ورزشگاه آزادی به تیم ملی گفت: پیش از اینکه اردوی تیم ملی آغاز شود نشستی با مسئولان ورزشگاه آزادی داشتیم تا زمین شماره یک این ورزشگاه را برای برگزاری دیدار دوستانه تیم های امید و بزرگسالان فوتبال ایران در اختیار ما قرار دهند. ما در آن جلسه که با حضور آقای کفاشیان برگزار شد موافقت مدیر ورزشگاه آزادی را جلب کردیم اما ایشان پس از آنکه کتبا نامه زدیم و خواهان زمین شماره یک ورزشگاه آزادی شدیم با درخواست ما مخالفت کردند.

وی با طرح این احتمال که شاید به مسئولان ورزشگاه آزادی خوب تفهیم نشده و آنها گمان کردند که ما زمین شماره یک این ورزشگاه را برای تمرین می خواستیم افزود: اگر آنها تصورشان بر این بوده که ما زمین را فقط برای تمرین می خواستیم حرفشان درست است چرا که زمین ورزشگاه آزادی به عنوان یک مجموعه ملی برای تمرین کردن نیست ما هم این زمین را برای تمرین تمرین نمی خواستیم بلکه در نظر داشتم بازی تیم های امید و بزرگسالان در این زمین برگزار شود.

وی در ادامه یادآور شد: شاید مربیان پیشین تیم ملی روی برخی از موارد از جمله  زمین تمرین چندان حساس نبوده باشند اما کارلوس کی روش خیلی روی زمین حساس است. او در نشستی که با آقای کفاشیان داشتیم تاکید کرد برای این مربی زمین و بچه هایش که همان بازیکنان هستند از دریچه امنیت زیادی برخوردار است. شما نگاه کنید همین زمین شماره یک کمپ تیم ملی شاید از دید ما شرایط خوبی داشته باشد اما کارلوس کی روش ایرادهایی از این زمین گرفته و حتی به ما تاکید کرده شاید تا دو هفته دیگر بخش هایی از این زمین از بین برود.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: شرایط اقلیمی کشور ما به گونه ای است که با استاندارد اروپا فاصله دارد ما باید این را بپذیریم و در عین حال توجه داشته باشیم که سخت گیری های کی روش در نهایت به نفع کشور ماست.

ترابیان خاطرنشان کرد: ما به طور صددرصد نمی توانیم پاسخگوی خواسته های کارلوس کی روش باشیم این یک واقعیت است که باید آن را بپذیریم.

ترابیان ضمن تاکید بر اینکه اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در کشور اتریش متفاوت بامحلی است که تیم ملی سال گذشته در آن اردوی آماده سازی خود را برپا کرد افزود: از آنجایی که "میک مک درموت" قرار است در این اردو مراحل آماده سازی ویژه ای برای تیم ملی پیاده کند به طور  ویژه این محل را مورد بازبینی قرار داده، گزارشی تهیه کرده که مورد تایید سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان  از برگزاری یک بازی تدارکاتی در این اردو خبر داد و گفت: از آنجایی که تیم های ملی در آن برهه زمانی برنامه آماده سازی ندارند یک بازی دوستانه با تیم باشگاهی برگزار خواهیم کرد که هنوز نام این تیم مشخص نشده است. اگر هم شرایط برگزاری بازی دوستانه فراهم نشد بازیکنان تیم ملی در قالب دو تیم با یکدیگر روبرو خواهند شد.

وی از اقدامات مسئولان تیم ملی برای شناخت هر چه بیشتر تیم ملی مالدیو خبر داد و گفت: در حاشیه اجلاس فیفا نشستی با دبیرکل فدراسیون فوتبال سنگاپور داشتم تا آنها فیلم دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال این کشور مقابل مالدیو را در اختیارمان قرار دهند همچنین قرار است یکی از مربیان تیم ملی به مالدیو سفر کند تا تماشاگر دیدار دوستانه این کشور مقابل هند باشد.

ترابیان مالدیو راتیمی ناشناخته خواند و گفت: مطمئن باشید مالدیو تیمی نیست که بیاید به راحتی از تیممان 17 گل بخورد و برود . این تیم به مراتب قوی تر از گذشته شده و حریفی دست و پا بسته برای ما نخواهد بود.

وی در خصوص حضور بازیکنان ایرانی الاصل در ترکیب این تیم گفت: یک سری بازیکنان ایرانی الاصل هستند که شناسایی شده اند و در صورتی که آمادگی لازم برای همراهی تیم ملی را داشته باشند به اردو دعوت خواهند شد که یکی از آنها اشکان دژآگه است . از آنجایی که نمی خواهیم قصه گذشته تکرار شود قصد داریم خیلی محتاطانه برای حضور این بازیکن در تیم ملی تصمیم گیری کنیم. دژاگه شخصا علاقه دارد تیم ملی را همراهی کند  و بدون شک به ما "نه" نمی گوید.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ سوالی که برنامه کارلوس کی روش را پس از اردوی سوم تیم ملی جویا شد گفت: آقای کارلوس کی روش یک برنامه ای دارد که هنوز آن را به اطلاع ما نرسانده قطعا اگر برنامه شان به گونه ای باشد که بخواهند در ایران آن را پیگیری کنند در کشورمان می مانند کما اینکه تا به امروز هم در ایران بوده و کارهای آماده سازی تیم ملی را دنبال کرده اند.

وی همچنین از حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی اتریش با حضور نزدیک به 30 بازیکن خبر داد.

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تمرين تيم ملي فوتبال ايران

 

اردوي سوم تيم ملي فوتبال ايران که از امروز آغاز شد، با حضور جواد نکونام و ممنوعيت گلزني براي علي کريمي همراه بود.

  اردوي سوم تيم ملي فوتبال ايران از ساعت 18 امروز (شنبه) در زمين چمن تيم‌هاي ملي زير نظر کي‌روش و دستيارانش با حضور 32 بازيکن آغاز شد. 
در اين تمرين هر 32 بازيکن دعوت شده به تيم ملي از جمله جواد نکونام و ملي پوشان تيم‌هاي فوتبال استقلال و فولاد خوزستان حضور داشتند که نکونام نخستين تمرينش را از زمان حضور کي‌روش به عنوان سرمربي تيم ملي با اين تيم برگزار کرد.

* 28 بازيکن در مرحله اول تمرين امروز، در دو گروه 9 نفره و يک گروه 10 نفره زير نظر اميد نمازي و مايکل مک‌درموت بدن‌ساز تيم ملي با دويدن در بين موانع و انجام حرکات کششي و نرمشي بدن‌هاي خود را گرم کردند.

* جواد نکونام، علي کريمي و ايمان مبعلي پيشتاز اين سه گروه بودند و ساير نفرات پشت اين سه بازيکن بدن‌هاي خود را گرم مي‌کردند ضمن اينکه کادر فني تأکيد داشتند تا بازيکنان ملي پوش استقلال و فولاد براي گرم کردن در يک گروه باشند و فشار زيادي را به خود نياورند.

* عباس ترابيان سرپرست تيم ملي پس از مدت‌ها غيبت امروز از ابتدا در کنار ملي پوشان حضور داشت و در کنار والي زاده نظاره‌گر تمرينات شد.

* کي‌روش و سيموئل زمانيکه بازيکنان بدن خود را گرم مي‌کردند نظارت مستقيمي بر تمرينات داشتند و نکته جالب اينکه مک‌در‌موت با هيجان خاصي به ملي‌پوشان تذکراتي را ارائه مي‌کرد. 
در اين مرحله صحبت‌هاي بدن‌ساز تيم ملي توسط نمازي و بعضا علي کريمي براي بازيکنان ترجمه مي‌شد.

* مرحله بعدي، کار با توپ بود که سه گروه فوق به پنج قسمت تقسيم شده و با استقرار در کنار موانع به پاس‌کاري يک ضرب پرداختند. استارت‌هاي انفجاري نيز در دستور کار بازيکنان قرار داشت.

* مهرداد پولادي ملي پوش فوتبال مس کرمان امروز از ابتداي تمرين زانوي خود را بسته و پس از تستي که زير نظر کادر پزشکي داد با صحبت با کي‌روش از کنار زمين نظاره‌گر تمرينات شد.

* در ادامه بازيکنان به سه تيم 8 نفره سبز، نارنجي و سفيد تقسيم شدند و در نصف زمين و با عرض کمتر فوتبال تحت فشار را زير نظر سرمربي تيم ملي برگزار کردند. 
در مرحله اول اين قسمت از تمرين دو تيم سفيد و نارنجي با هم بازي کردند که علي کريمي با پوشيدن کاور سورمه‌اي به تيم حمله کننده براي رسيدن به گل کمک مي‌کرد. 
علي کريمي بايد بازيکنان هم تيمي‌اش را در موقعيت گل‌زني قرار مي‌داد و به دستور کادر فني اجازه گل‌زني نداشت. 
بازيکنان استقلال و فولاد در قسمتي از زمين و بازيکنان سبز نيز در قسمت ديگري از زمين سپک‌تاکرا بازي کردند.

* در ادامه تمرينات امروز تيم ملي، بازيکنان سبز زير نظر بدنساز تيم ملي آماده حضور در زمين بازي شدند و جاي بازيکنان نارنجي که بازي را واگذار کرده بودند حريف سفيد پوشان شدند.

* دروازه‌‌بان‌هاي تيم بازنده نيز زير نظر گاسپار که امروز در غياب بابازاده کار با دروازه‌بان‌ها را بر عهده داشت، تمرين کردند.

* نکته جالب اينکه بدن‌ساز تيم ملي مک درموت بر روي بازي سپک‌تاکرا بازيکنان تيم ملي هم نظارت داشت و نکاتي را در حين بازي به آنان گوشزد مي‌کرد کريمي نيز در اين بخش به بازيکنان نارنجي‌پوش کمک مي‌کرد و کري خواني او با تيم مقابل بسيار جالب بود.

* در جريان بازي تيم‌هاي سفيد و سبز سعيد دقيقي که دوران نقاهت را پشت سر مي‌گذارد موظف بود که فشار کمتري به خود بياورد. 
همچنين جواد نکونام در مسابقه دوم تيم سبز را همراهي و به همبازيانش تذکرات فني را ارائه مي‌کرد.

* اين مسابقه با مصدوميت جزئي قاسم حدادي‌فر، ملي پوش تيم فوتبال ذوب آهن همراه بود.

* در بازي پاياني که بين دو تيم سبز و نارنجي برگزار شد علي کريمي که امروز از آماده‌هاي تمرين بود پس از دقايقي استراحت دوباره با کاور سورمه‌اي به ميدان بازگشته و همان مسئوليت قبلي را به عهده گرفت ضمن اينکه بازي دستگرمي امروز با گلزني آندرانيک تيموريان روي يک شوت زيبا و ديدني به پايان رسيد و ملي پوشان پس از 90 دقيقه تمرين پر فشار به کار خود پايان دادند.

* بازيکنان استقلال و فولاد جداگانه زمين کمپ تيم‌هاي ملي را زودتر از ساير ملي پوشان ترک کردند. 
همچنين کادر فني تيم ملي پس از اينکه اتوبوس بازيکنان به سمت هتل حرکت کردند با تمام اعضا جلسه‌اي سرپايي را در زمين چمن برگزار کردند.

* در تمرين امروز تنها دو خبرنگار و سه عکاس حضور داشتند همچنين حدود 20 نفر نيز از روي سکوها به تماشاي تمرين تيم ملي پرداختند.

* در اين تمرين پيراهن شماره 10 بر تن رضا نوروزي آقاي گل ليگ برتر بود.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

قلعه‌نويي با سپاهان به توافق نرسيد

 

امير قلعه نويي در دور سوم مذاکراتش با اعضاي هيات مديره سپاهان براي سرمربيگري اين تيم در فصل آينده به توافق نرسيد. 

  امير قلعه نويي، سرمربي تيم سپاهان که 2 سال پياپي اين تيم به عنوان قهرماني ليگ برتر رساند پس از عدم توافق با مسئولان اين باشگاه در آستانه جدايي از اين تيم قرار گرفت. در حالي که حسيني، رئيس هيات مديره باشگاه سپاهان اعلام کرده قرار است تا اواخر هفته آينده وضعيت قلعه نويي و ادامه همکاري ايشان با سپاهان روشن شود، اما قلعه نويي براي اعضاي هيات مديره و تيم سپاهان آرزوي موفقيت کرد و انتخاب جديدش را به پس از تعطيلات و روزهاي آينده موکول کرد.

  امير قلعه نويي تا پيش از مذاکرات چند روز گذشته با اعضاي هيات مديره سپاهان به توافق نهايي رسيده بود و حتي وي در کنفرانس بعد از بازي با پرسپوليس اعلام کرد که تمام توافقات صورت گرفته و براي تمديد قرارداد تنها يک امضاء باقي مانده است، اما در آخرين مذاکرات و در دور سوم سرمربي تيم سپاهان به دلايلي که مشخص نيست با اعضاي اين تيم توافق نکرد، بنابراين سال آينده وي سرمربي تيمي به جز سپاهان خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

زمان دیدارهای رفت و برگشت فینال جام حذفی تغییر کرد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Jam-Hazfi-3.gifحجت‌الله بهمنی در گفت‌وگویی، اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس به دلیل شرایط نامساعد جوی و لغو پرواز بازگشتش از اهواز به تهران از سازمان لیگ درخواست کرد زمان بازی فینال جام حذفی تغییر کند.
مدیر روابط عمومی سازمان لیگ ادامه داد: به این ترتیب دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و ملوان که قرار بود روز دوشنبه ۱۶ خرداد برگزار شود به روز سه‌شنبه ۱۷ خرداد و در همان ساعت ۱۹:۴۵ موکول شد.

بهمنی خاطر نشان کرد: دیدار برگشت نیز به جای آنکه روز پنج‌شنبه برگزار شود روز جمعه در همان ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه تختی انزلی برگزار خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 13 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تست دوپینگ از مهدی شیری و محمد منصوری!

 

 

پس از برتری تیم پرسپولیس برابر فولاد در خوزستان، از دو بازیکن پرسپولیس تست دوپینگ گرفته شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت خاتمه یافت و طی آن پرسپولیس به فینال جام حذفی صعود کرد.

بر همین اساس، مسئولان تست دوپینگ فدراسیون فوتبال، از مهدی شیری و محمد منصوری دو بازیکن پرسپولیس تست دوپینگ گرفتند.

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تساوی پرسپولیس و فولاد خوزستان در نیمه اول و در هوای غبارآلود

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-4.gifدیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه تختی اهواز و در گرد و غبار شدید و با حضور بیش از ۱۴ هزار تماشاگر آغاز شد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
آرش افشین در دقیقه ۸ ضربه‌ای به تیرک افقی دروازه پرسپولیس کوبید.
حسین بادامکی نیز در دقیقه ۱۱ یک فرصت عالی گلزنی را برای پرسپولیس از دست داد.
فولاد خوزستان بعد از ۱۰ نفره شدن در دقیقه ۲۳ بازهم موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که البته از این فرصت‌های گلزنی بهره‌ای نبرد.

 

در یک ضد حمله پرسپولیسب ضربه هادی نوروزی مهاجم این تیم در دقیقه ۴۵ به تیرک افقی دروازه فولاد خوزستان اصابت کرد.
سعید مظفری‌زاده؛ داور مسابقه در دقیقه ۱۰ به علی حمودی از فولاد خوزستان به کارت زرد نشان داد و در دقیقه ۲۳ نیز با نشان دادن کارت زرد دوم به این بازیکن او را از میدان اخراج کرد.حمیدعلی‌ عسگر از پرسپولیس نیز کارت زرد گرفت.
ملوان امروز با شکست استقلال فینالیست جام حذفی شده و برنده این دیدار باید در دیدار نهایی برابر ملوان به میدان برود.دیدار فینال رفت و برگشت است و ملوان در مسابقه رفت میهمان است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تهدید گرد و خاک برای عدم انجام دیدار پرسپولیس و فولاد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-4.gifگرد و خاک شهر اهواز از ساعاتی پیش، لحظه به لحظه افزایش می یابد و این در حالی که تیم های پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه حضور دارند

حدود یک ساعت قبل از آغاز بازی تیم های پرسپولیس و فولاد، در حالی که دو تیم در ورزشگاه حضور دارند، گرد و خاک شدیدی شهر اهواز را فرا گرفته و باعث تردید در انجام این دیدار شده است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آتیلا حجازی : طرفداران پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/No-Pic-1.gif مراسم شب هفت اسطوره فوتبال ایران در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد و آتیلا حجازی در جمع دوستداران و طرفداران ناصر حجازی گفت: هواداران پرسپولیس در بیمارستان با در دست داشتن پرچم‌های قرمز نشان دادند که قرمز و آبی مهم نیست بلکه انسانیت مهم است.

آتیلا حجازی در مراسم یادبود اسطوره فوتبال ایران گفت: در طول یک هفته‌ای که از فوت پدرم می‌گذرد از کل کشور جمعیتی را در مراسم او دیدم که واقعا برایم لذت‌بخش بود.وی افزود: اگرچه غم از دست ‌دادن پدرم خیلی سخت است ولی وقتی شما را می‌بینم آرامش می‌گیرم و مطمئن هستم که پدرم الان در بین ما و شاهد این همه لطف و محبت شما مردم است.

 

وی ادامه‌داد: پدرم می‌گفت برای من خوزستان همیشه در درجه اول قرار دارد چون بیشتر استقلالی‌ها در این استان هستند، هر چند که اصلا بحث قرمز و آبی مطرح نیست، طرفداران پرسپولیس هم واقعا در این مدت سنگ‌تمام گذاشتند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مسي: نمي توانم خودم را در پيراهن تيم ديگري ببينم

 

ستاره آرژانتيني تمايلش را براي به پايان بردن عمر فوتبالي اش در بارسلونا ابراز کرد

لیونل مسی، ستاره جوان باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین باردیگر از وفاداری اش به باشگاه کاتالان صحبت کرده است.

مسی روز سه شنبه وارد آرژانتین شد تا به اردوی آلبی سلسته ملحق شود. این در حالی است که این روزها شایعات متعددی در مورد بروز اختلاف میان او و بازیکنانی مثل کارلوس تبس به گوش می رسد

 

مسی که یکی از مهره های کلیدی بارسا در قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود صبح سه شنبه وارد فرودگاه ایسیه سا شد و مورد استقبال خبرنگاران و هواداران فوتبال قرار گرفت.

 

او در گفت و گو با خبرنگاران در فرودگاه بوئنوس آیرس از تعهدش به بارسا صحبت کرد:« نمی توانم خودم را با پیراهن تیم دیگری به جز بارسلونا ببینم.»

 

مسی یکی از ستاره های تیم سرخیو باتیستا در کوپا آمه ریکا خواهد بود و دراین میان رسانه های آرژانتینی از اختلاف میان او و کارلوس تبس خبر می دهند ولی مسی این اختلاف ها را تکذیب کرد:« کارلیتوس با من صحبت کرد و به من گفت که هیچ مشکلی نیست. شماها مرا مجبور به درگیری با تبس ، خوان ریکلمه و دیگو مارادونا کردید. من هیچ مشکلی با کسی ندارم و نخواهم داشت.»

 

ستاره جوان آرژانتینی از آرزوی قلبی اش برای موفقیت با آلبی سلسته صحبت کرد و گفت:« من به اندازه کافی خوش شانس بودم تا با بارسابه موفقیت برسم و موفقیتهای فردی متعددی را کسب کنم ولی الان هدفم این است تا با تیم ملی کشورم به قهرمانی برسم.»

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نكونام و شجاعي در اوساسونا ماندني شدند

 

جواد نکونام و مسعود شجاعي دوفصل ديگر در اوساسونا ماندني شدند.

روز گذشته رضا فاضلي مدير برنامه‌هاي نکونام و شجاعي با نماينده باشگاه ايالت پامپلونا جلسه‌اي مهم برگزار کرد که رسانه‌هاي اسپانيايي نتيجه اين نشست مهم را امروز اعلام کردند.

بر اساس گزارش سايت رسمي باشگاه اوساسونا، بازيکنان ايراني اين تيم قرارداد خود را تا پايان سال 2013با اوساسونا تمديد کردند.

جواد نکونام پس از عقد قرارداد با اوساسونا در اظهار نظري کوتاه به سايت اين باشگاه گفت: اوساسونا مي‌تواند باشگاهي باشد که من فوتبالم را در آن به پايان مي‌رسانم

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حیدری : مهم قهرمانی تیم است نه بازی کردن من

 

 

سپهر حیدری در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با فولاد خوزستان در چارچوب جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما بازی سختی را فردا در اهواز داریم مصدومیت من خوشبختانه با تلاش‌های دکتر زرینه و خانواده‌ام برطرف شده و در صورتی که دایی صلاح بداند آماده‌ام تا به پرسپولیس خدمت کنم. وی افزود: اما این را فراموش نکنید که در حال حاضر مهم قهرمانی پرسپولیس است نه بازی کردن من و ما باید جواب محبت‌های هواداران‌مان را بدهیم.

حیدری در خصوص انتخاب نشدنش به تیم ملی گفت: این اتفاق نظر آقای کی‌روش بود و من به نظر ایشان احترام می‌گذارم. حالا دلیلش مصدومیت من یا مسئله دیگری باشد.

 

وی در پایان در خصوص احتمال تمدید قراردادش با پرسپولیس نیز گفت: سوءتفاهماتی به وجود آمده است، امیدوارم آخر فصل این سوءتفاهمات برطرف شود و سپس صحبت‌های خوبی داشته باشیم تا در خدمت پرسپولیس باشم در غیر این صورت شاید اتفاق دیگری بیفتد اما این را بدانید من پرسپولیس را خیلی دوست دارم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پیش​بازی فولاد و پرسپولیس + ترکیب احتمالی

 

 

امسال حتما یک پای فینال جام حذفی ایران قرمز می​پوشد، این را قرعه تیم​ها در مرحله نیمه​نهایی می گوید. اما این​که این تیم قرمزپوش از تهران می​آید یا اهواز، سوالی است که برای پاسخ آن تا فردا شب باید صبر کنیم. پرسپولیس در لیگ دهم تعداد باخت​هایش دورقمی هم شد اما به فولاد خوزستان نباخت و اگر این طلسم در بازی فردا هم پابرجا بماند دایی برای دومین سال پیاپی به فینال جام حذفی می​رسد.

وضعیت میزبان

یک توصیه روانشناسانه برای جستجوی خوشبختی می​گوید: «وقتی برای دعای باران می​روی حتما با خودت چتر هم ببر!» مجید جلالی حتما از این توصیه پیروی می​کند چون او تاریخ جشن قهرمانی را هم برای فولادی ها تعیین کرده است.

 

جلالی یک بار طعم قهرمانی را با تیم صباباتری چشیده و حالا دنبال قهرمان کردن تیمی است که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد. در لیگ برتر فولاد در اهواز از پرسپولیس عقب افتاد و سپس بازی را به تساوی کشاند. در تهران هم نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس شد اما این بازی می تواند اولین و مهم​ترین پیروزی جلالی بر دایی را رقم بزند.

وضعیت میهمان

در آخرین روزهای فصلی که پرسپولیسی​ها فراز و نشیب زیادی را از تیمشان دیدند، این تیم در وضعیت خوبی به سر می​برد. پرسپولیس در فاصله ۱۴روز دو بار با سپاهان بازی کرد و به این تیم نباخت. دروازه قرمزها ۲۱۰دقیقه مقابل سپاهان بسته ماند و این در حالی بود که سپهر حیدری هم در خط دفاعی این تیم حضور نداشت. اگر در اهواز هم پرسپولیس همین اندازه در خط دفاعی صلابت نشان دهد صعود به فینال دور از دسترس نیست. بزرگ​ترین مشکل پرسپولیس خستگی ناشی از بازی سنگین ۴روز قبل و گرمای بیش از حد اهواز است.

ترکیب احتمالی فولاد

حضور میثاق معمارزاده در دروازه فولاد در هاله​ای از ابهام قرار دارد و به احتمال فراوان علیرضا سلیمی جوان از دروازه فولاد محافظت خواهد کرد. در خط دفاعی کاملی​ مفرد و امید خورج در وسط و حمودی و جماعتی در کناره​ها به میدان خواهند رفت. سیامک سرلک، کریم شاهوردی و بختیار رحمانی کمربند میانی را محکم می​کنند تا آرش افشین و مهدی مومنی به همراه رضا نوروزی به دروازه میهمان تهرانی حمله​ور شوند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

به نظر می​رسد پرسپولیس با همان ترکیب بازی با سپاهان به مصاف فولاد خواهد رفت. درون دروازه علیرضا حقیقی از همیشه آماده​تر به نظر می​رسد. نورمحمدی، مجتبی شیری، شکوری، آقازمانی، بادامکی، زارع، نوری، محمد، علی​عسگری و هادی نوروزی هم ۱۰بازیکنی هستند که باید مقابل فولاد به میدان بروند. تنها تغییر احتمالی در ترکیب پرسپولیس می تواند حضور فشنگچی در ترکیب اصلی باشد که در صورت حضور، جانشین علیرضا محمد خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

انتشار گزارش سوزوکی : پرسپولیس، استقلال و ۱۰ تیم دیگر تأیید نشدند !

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی و به نقل از خبرگزری فارس، سوزوکی رئیس ژاپنی لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته نشستی با مسئولان باشگاه لیگ برتری داشت و نتیجه ۱۰ روز بازرسی خود و همکارانش را از باشگاه لیگ برتری به اطلاع مسئولان باشگاه‌ها رساند.

ناظران AFC گزارش مکتوبی به همه باشگاه‌ها در مورد ایرادهایشان ارائه کردند و به باشگاه‌هایی که مورد تایید قرار نگرفتند حداکثر ۲ ماه وقت دادند تا این اشکالات را برطرف کنند.

سوزوکی همچنین در یک فهرست به طور کلی باشگاه‌هایی که از نظر ساختاری مورد تایید قرار نگرفتند را اعلام کرد.

 

در این نسخه ۳ بخش عمده وجود دارد که شامل CLUBS، OTHERS، STADIA است که بخش CLUBS مربوط به ۵ ساختار اصلی باشگاه‌ها یعنی ساختارهای مالی، حقوقی، رسانه، بازاریابی و مسابقات است.

در بخش CLUBS دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و ۱۰ باشگاه دیگر لیگ برتری دیگر مورد تایید ناظران AFC قرار نگرفتند. ضمن اینکه ۶ باشگاهی که تایید شده‌اند اشکالات جزیی در زمینه تجهیزات جانبی و ورزشگاه‌ها دارند. سایپا، ملوان، ذوب‌آهن، سپاهان، مس کرمان و فولاد خوزستان ۶ باشگاهی هستند که ساختارهایشان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد تایید قرار گرفته است.

دو بخش دیگر که شامل OTHER، STADIA مربوط به تجهیزات جانبی‌ ورزشگاه مانند اتاق کار رسانه، اتاق تست دوپینگ، رختکن داوران، نور ورزشگاه و … است.

بخش OTHERS مربوط به داشتن مدیر رسانه‌ای، میکس زون، اتاق رسانه‌ای، محل کار تلویزیون و … است که باشگاه پرسپولیس نیز در این بخش مورد تایید قرار نگرفته است.
در این بخش فقط پنج باشگاه شهرداری تبریز، استقلال، سپاهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن تایید شده‌اند.

۳ ورزشگاه فقط درجه A دارند؛ ورزشگاه آزادی، ورزشگاه فولادشهر اصفهان و ورزشگاه باهنر کرمان مورد تایید هستند که در این ورزشگاه‌ها پنج تیم ایرانی بازی می‌کنند. استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر و مس در ورزشگاه باهنر کرمان.

باشگاه‌هایی که مورد تایید قرار نگرفته‌اند در زمینه‌های حقوقی مالی، بازاریابی اشکالاتی اساسی داشتند.
اشکالات عمده در بخش حقوقی باشگاه‌هایی که مورد تایید قرار نگرفته‌اند شامل عدم ارائه گزارش هیات مدیره، مشخص نبودن سهامداران باشگاه‌، عدم حضور مدیر حقوقی تمام وقت در باشگاه و … است.

به گزارش فارس در بخش مالی اشکالات باشگاه‌ها شامل نبود گزارش مالی و حسابرسی دقیق است، ضمن اینکه سال مالی باید از ابتدای تا انتهای فصل فوتبال تعریف شود نه آنکه از ابتدای سال تا انتهای سال خورشیدی.

ایراد دیگر در بخش مالی مربوط به اسپانسر‌هاست که در این بخش باشگاه‌ها به جای داشتن یک اسپانسر باید به سمت تعدد اسپانسر‌ها بروند و میزان کمک دولتی به باشگاه کم و کمتر شود.

در بخش بازاریابی به باشگاه‌ها پیشنهاد شده فصل آینده بلیت فروشی توسط خود باشگاه‌ها انجام شود، افزایش تولیدات باشگاه‌ها مانند کلاه، پرچم، پیراهن و شال برای درآمدزایی بیشتر انجام شود و باشگاه باید بتواند از لوگوی خود درآمد بیشتری داشته باشد. همچنین از پتانسیل طرفداران درآمدزایی بیشتری انجام گیرد.

اشکالاتی که از هر ۱۸ باشگاه لیگ برتری به طور مشترک گرفته شده عبارت است از: ورودی مشترک ورزشگاه‌ها، نداشتن برنامه تجاری موفق، عدم امکانات رفاهی برای VIP رسانه‌ها و تماشاگران در ورزشگاه‌ها.

باشگاه‌هایی که مورد تایید AFC قرار نگرفته‌اند حداکثر تا ۲ ماه دیگر فرصت دارند این اشکالات را برطرف کنند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پاداش بازی با سپاهان به حساب بانکی خوردبین واریز شد

 

 

حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران قبل از بازی با سپاهان اعلام کرده بود که در صورت برد مقابل این تیم به هر کدام از بازیکنان و کادر فنی مبلغ ۲ میلیون تومان پاداش اهدا خواهند کرد.
این قول کاشانی عملی شد و صبح امروز مبلغ پاداش بازیکنان به حساب محمود خوردبین واریز شد.

خوردبین ضمن تأیید خبر فوق گفت: پاداش بازی با سپاهان به حساب من واریز شده و امشب در اهواز به بازیکنان داده خواهد شد. من هم از باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم، چون در آستانه بازی با فولاد روحیه بازیکنان بسیار بالا رفت.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حاشیه های سفر سرخپوشان به اهواز

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، سرخ پوشان پس از صرف ناهار در هتل المپیک به سمت فرودگاه رفتند.

* به دلیل مشکل همیشگی کمبود پارکینگ در فرودگاه مهرآباد هر ۳ تا ۴ بازیکن با یک دستگاه اتومبیل به فرودگاه آمدند.

* در این سفر ۲۰ بازیکن در لیست علی دایی حضور دارند که نسبت به لیست ۱۸ نفره بازی قبل، تیاگو و سپهر حیدری به این لیست اضافه شند.

پرواز ساعت ۱۴:۴۵  و با شرکت هواپیمایی تابان انجام شد که حدود یک ساعت به طول انجامید.

 

* بنابر اعلام خلبان هواپیما دمای هوای اهواز ۴۸ درجه سانتیگراد بود که نسبت به تهران ۲۰ درجه اختلاف دارد.

* استقبال خوبی هنگام ورود سرخ پوشان صورت گرفت و حدود ۲۰۰ هوادار به فرودگاه اهواز آمده بودند.

* کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان دو تیم ساعت ۱۹ در هیئت فوتبال استان خوزستان برگزار می شود.

* جلسه سرمربی و بازیکنان پرسپولیس ساعت ۲۰ امشب برگزار خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اعلام تاریخ‌های احتمالی فینال جام حذفی

 

 

کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ‌های احتمالی برگزاری فینال جام حذفی را اعلام کرد براساس این برنامه تاریخ‌ برگزاری دیدار فینال با مشخص شدن ترکیب تیم‌های صعودکننده به بازی فینال مشخص خواهد شد.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ مسابقه فینال جام حذفی به صورت زیر برگزار می شود:

براساس این برنامه در صورتی که تیم‌های پرسپولیس و استقلال به فینال برسند به خاطر همشهری‌بودن دو تیم تک بازی انجام خواهد شد که تاریخ آن سه‌شنبه ۱۷ خرداد خواهد بود.

 

اما در صورتی که یکی از دو تیم ملوان انزلی یا فولاد خوزستان و یا هر دوی آنها به بازی فینال صعود کنند به علت اینکه فینالیست‌ها از دو شهر مختلف هستند دو دیدار رفت و برگشت تکلیف قهرمان جام حذفی را مشخص خواهد کرد. در این صورت تاریخ دیدار رفت فینال دوشنبه ۱۶ خرداد خواهد بود و بازی برگشت نیز روز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آرای کمیته انضباطی درباره پرسپولیس و پیکان

 

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در مورد تاخیر بازیکنان تیم های پیکان و پرسپولیس در ورود به زمین بازی و نیز تخلف تماشاگران منتسب به تیم پیکان اعلام کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاخیر تیم‌های پرسپولیس و پیکان را در ورود به زمین در هفته پایانی لیگ برتر – که به ترتیب یک‌ و نیم و چهار دقیقه بود – جریمه کرد.

براین اساس تیم پرسپولیس به پرداخت مبلغ سه میلیون و تیم پیکان مبلغ هفت میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 

همچنین کمیته انضباطی با بررسی گزارش‌های داور و ناظر این دیدار، تیم پیکان را به دلیل توهین و فحاشی تماشاگران منتسب به این تیم به تیم داوری مرتکب تخلفاتی دانست و بر همین اساس پیکان را به پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دیدار پرسپولیسی‌ها با ملی‌پوشان و درخواست شاگردان دایی از باقری

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-3.gif تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تمرین امروز ساعت ۱۲:۴۰ راهی هتل المپیک شد تا بعد از صرف ناهار عازم فرودگاه شود.
بر همین اساس هنگامی که بازیکنان پرسپولیس وارد هتل المپیک شدند، ناگهان با بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان رو‌به‌رو شدند که همین موضوع باعث شد که برخوردهای گرمی بین آنها به وجود آید.
در این بین برخورد حمید علی‌عسگر و خسرو حیدری در نوع خود بسیار جالب توجه بود.
سپس بازیکنان پرسپولیس همراه با تیم ملی با یکدیگر صرف ناهار راهی رستوران شدند.

 

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین امروز با آمدن کریم باقری بسیار خوشحال و شاداب بودند در انتهای تمرین از باقری درخواست کردند تا تحت هر شرایطی که شده با آنها به سفر اهواز بیاید تا در دیدار مقابل فولاد در ورزشگاه حضور داشته باشد. باقری نیز ضمن تشکر از بازیکنان به دلیل مشغله کاری فقط برای تیم فوتبال پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : ‌به بازیکنان گفتم شما بازی کنید من دعوا می‌کنم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-3.gifعلی دایی پس از تمرین امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: پس از بازی با سپاهان این اولین تمرین جدی ما بود که برگزار کردیم. به مدت دو روز فقط ریکاوری می‌کردیم تا بازیکنان را به شرایط بازی فردا برسانیم.
وی افزود: ما بازی بسیار سختی را در اهواز مقابل فولاد داریم. شناخت خوبی نیز از این تیم داریم. انشاءالله می‌بریم و با روحیه بالا به فینال راه پیدا می‌کنیم.
دایی خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم که از همه لحاظ روی پرسپولیس در این بازی فشار است. ما می‌دانیم هوای اهواز گرم است و خیلی از عوامل هستند که شاید آنجا برای ما مشکل باشد اما تمرینات خوبی داشتیم و بچه‌های من بسیار با انگیزه هستند.

 

دایی خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم و کمک خدا طلسم عدم موفقیت خودمان در اهواز را با یک برد شیرین مقابل فولاد بشکنیم. ما در این بازی محروم نداریم اما مصدوم داریم.
دایی در جواب سؤالی که نقش مصدومان شما در عدم ناکامی در فصل جاری چه اندازه بوده است نیز گفت: تمام بچه‌های من با انگیزه هستند. آنهایی که الان مصدوم هستند برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند اما عادت کرده‌ایم بدون آنها بازی کنیم. من به آنها نیز می‌گویم دستتان درد نکند.خوشبختانه سایر بازیکنان جای خالی مصدومان ما را پر کرده‌اند.
وی همچنین درباره اینکه حاشیه‌ها به پرسپولیس ضربه وارد کرده‌اند یا خیر گفت: خدا را شکر اجازه این کار را ندادیم. به بچه‌ها گفتم شما باید فکر بازی باشید و من دعوا می‌کنم. شما فقط در زمین هر چه در توان دارید به نمایش بگذارید، برای پرسپولیس افتخار کسب کنید و دل هواداران را شاد کنید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آینده کاری خودش گفت: بگذارید فصل تمام شود بعد از آن می‌نشینیم و تصمیم می‌گیریم. فعلا فقط به فکر موفقیت در جام حذفی هستیم.
دایی درباره حضور امروز کریم باقری در تمرین پرسپولیس نیز گفت: من و آقاکریم به غیر از فوتبال در بیرون از زمین نیز با یکدیگر رفیق هستیم. فوتبال مانعی برای از بین رفتن رفاقت ما نمی‌شود برخلاف خواسته‌های خیلی‌ها من و کریم در این مدت در بیرون از زمین چمن همدیگر را می‌دیدیم و با همدیگر حرف می‌زدیم. متأسفانه بعضی‌ها در این میان تصور دیگری داشتند.
وی افزود: برخی بدانند رفاقت من و کریم طوری نیست که بخواهد به خاطر فوتبال از بین برود. رفاقت من و کریم با فوتبال سست نمی شود و مطمئن باشید همیشه محکم تر خواهد شد.
دایی خاطرنشان کرد: باقری لطف کرد و امروز بر سر تمرین آمد و به بازیکنان روحیه خوبی داد. انشاءالله همیشه موفق باشند. او اسطوره است و هیچکس هم نمی‌تواند خدشه‌ای به رفاقت من و کریم وارد کند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Tamrin-2.gif تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود فردا بعداز ظهر در چارچوب جام حذفی در اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.
بر همین اساس تیم فوتبال پرسپولیس تهران آخرین تمرین خود را قبل از سفر به اهواز از ساعت ۱۱ امروز پشت درهای بسته برگزار کرد.
در این تمرین بازیکنان پرسپولیس پس از دویدن و کارهای کششی، ‌به کار با توپ، پاس کاری در حال حرکت در عرض زمین،‌ زدن ضربات کاشته و پنالتی پرداختند.

 

 

* در تمرین امروز کریم باقری همراه با فرزندش حضور پیدا کرد. نکته جالب این بود که او با ماشین علی دایی به تمرین آمد. وی ابتدا در رختکن جلسه‌ای با دایی داشت و سپس برخورد خیلی گرمی با بازیکنان داشت. بازیکنان نیز شعار “آقا کریم با تعصب ” را سر دادند.

 

* حدود ۵۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند اما با درخواست دایی پشت درهای بسته ماندند.

* کریم باقری پس از گذشته چند جلسه تمرین کنار علی دایی نشست و نظاره‌گر تمرین شد. خنده‌ها و شادابی دایی در تمرین امروز بسیار جالب توجه بود.

* محمد پروین، جلال اکبری و غلامرضا رضایی غایب بودند.

* یحیوی تمرینات ویژه‌ای را با دروازه‌بانان داشت.

* حسین بادامکی و محمد نوری بدون مشکل در تمرینات گروهی حضور پیدا کردند.

* تیم فوتبال پرسپولیس تهران ساعت ۱۴:۳۰ امروز راهی اهواز خواهد شد.

* محمود خوردبین دقایقی با دایی به گفت‌وگو پرداخت.

* تعدادی از هواداران در مقابل درب ورودی از دایی خواستند هر طوری شده پرسپولیس به فینال راه پیدا کند و در فینال جام حذفی استقلال را شکست دهد.

* دایی در تمرین امروز با لباس شخصی بود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

علی دایی : بازی مقابل فولاد سخت تر از سپاهان است

 


http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-6.gifعلی دایی،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دراین رابطه گفت: دیداری سخت پیش روی تیم من است و یک دیدار به مراتب حساس تر از دیدار مقابل سپاهان را باید برابر فولاد به نمایش بگذاریم.تیمی که مقابل ما قرار می گیرد را مربی با دانشی چون مجید جلالی هدایت می کند که از مربیان صاحب نام و توانایی است که من برای وی و شاگردانش احترام زیادی قائل هستم.

 

وی ادامه داد:مثل دیدارهای گذشته در این دیدار هم چند بازیکن خود را در اختیار نداریم و مجبوریم از بازیکنان جایگزین استفاده کنیم و امیدوارم بازهم نتیجه دلخواه هواداران کسب شود.

 

 

این مربی سرشناس در رابطه با وضعیت خود و پرسپولیس در فصل آینده اظهار نظر نکرد و همه چیز را به بعد ازدیدار جام حذفی موکول کرد

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری بازی پرسپولیس و سپاهان (۳) + ضربات پنالتی

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ساعت نشست خبري كي‌روش تغيير كرد

 

ساعت نشست خبري سرمربي تيم ملي فوتبال تغيير کرد.

  در حالي که امروز اعلام شده بود که نشست خبري کارلوس کي‌روش با خبرنگاران پس ازتمرين تيم ملي در ورزشگاه دستگردي برگزار مي شود، اما در پي اعتراض برخي رسانه ها به زمان برگزاري اين نشست، ساعت آن تغيير پيدا کرد. 
بدين ترتيب اين نشست ساعت 17:30 امروز و پيش از شروع تمرين تيم ملي برگزار مي شود. 
دليل تغيير زمان نشست کي‌روش اعتراض خبرنگاران نسبت به ساعت اعلام شده قبلي بود.

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نیکبخت‌واحدی مجوز بازی در لیگ برتر را به‌دست آورد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Alireza-Nikbakht-1.gifعلیرضا نیکبخت واحدی هافبک فصل گذشته صبای قم که در اواسط فصل به دلایلی محروم شد و نتوانست به بازی خود ادامه دهد برای فصل آینده مشکلی برای قرارداد بستن با تیم های لیگ برتری ندارد.
عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ در گفت‌وگو با فارس این خبر را اعلام کرد و ادامه داد: همچنین قرار است ۱۹ خرداد تکلیف بازیکنان و مربیانی که طبق منشور اخلاقی نمی توانند در لیگ برتر به فعالیت خود ادامه دهند مشخص شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تشکر باشگاه استقلال از هواداران پرسپولیس به دلیل ارج گذاشتن به حجازی

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Havadaran-PersePolis-1.gifبه گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، محمد سررشته‌داری، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ابتدا درباره دیدار با ملوان گفت: مجموعه استقلال با تمام قوا خود را مهیای نبرد سرنوشت‌ساز روز پنجشنبه می‌کند و امیدواریم با ارائه یک بازی جوانمردانه جواز حضور در فینال جام حذفی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: از باشگاه، مسئولان، کادرفنی، بازیکنان و هواداران باشگاه پرسپولیس به پاس احترام و قدردانی آنها از اسطوره باشگاه استقلال، مرحوم ناصر حجازی سپاسگزاریم. آنها با رفتار خود ثابت کردند قدر و منزلت اسطوره تاریخ‌ساز باشگاه استقلال را می‌دانند و آنچه در فوتبال ماندگار است یاد نیک است.

 

 از طرف روابط عمومی باشگاه استقلال از مجموعه پرسپولیس و هواداران عزیز تیم سرخ‌پوش تهرانی که در مراسم بزرگداشت حجازی و بازی با سپاهان سنگ تمام گذاشتند، سپاسگزار هستم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پروین : در فینال جام حذفی برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Parvin-1.gifعلی پروین در گفت‌وگویی، درباره بازی روز گذشته پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: دو تیم بازی نفس‌گیر و پایاپایی به نمایش گذاشتند. هر دو تیم کمی احتیاط کردند چون باخت در جام حذفی یعنی خداحافظی. پرسپولیس بازی را برد و از حالا باید به فکر فولاد باشد. فولاد تیم خوبی است و یک بار دیگر پرسپولیس باید با تمام وجود مثل بازی با سپاهان به میدان برود.
وی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: دست تک تک هواداران درد نکند. واقعا عشق کردم. بعد از مدت‌ها ۷۵ هزار هوادار را در ورزشگاه دیدم. پرسپولیس هر وقت نتیجه بگیرد مطمئن باشید ۱۰۰ هزار نفر هم به عشق این تیم به ورزشگاه می‌آیند. این موضوع درباره استقلال هم صدق می‌کند.

 

پروین در خصوص عدم حضورش در ورزشگاه آزادی در کنار سایر پیشکسوتان پرسپولیس گفت:‌ کمی کسالت داشتم و نتوانستم روز گذشته به ورزشگاه بیایم اما انشاءالله در فینال برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه خواهم آمد تا در جشن قهرمانی این تیم شرکت کنم.

پروین در جواب این سؤال که چرا پرسپولیس این همه نوسان دارد، یادآور شد: تیم دایی نباید وارد حاشیه می‌شد. چند بار گفتم حاشیه‌ها این تیم را اذیت کرد در غیر این صورت در لیگ برتر هم می‌توانست موفق باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیی در پایان در مورد گرامیداشت یاد و خاطره حجازی در ورزشگاه آزادی به فارس گفت: باز هم می‌گویم دست تک تک هواداران درد نکند. آنها نشان دادند که اسطوره‌ها در یادشان باقی می‌مانند. صحنه‌های بسیار زیبایی بود که آتیلا حجازی شاهد این ماجرا بود. از همه هواداران پرسپولیس که یاد و نام حجازی را گرامی داشتند تشکر می‌کنم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شاهکار ترکی در صحنه پنالتی محمد نوری

 

 

حسین عسگری نایب رئیس کمیته داوران در گفتگویی، قضاوت تیم داوری بازی پرسپولیس و سپاهان را بسیار خوب و مطلوب دانست.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین عسگری درباره قضاوت تیم  داوری این بازی گفت: بازی بسیار حساسی بود و جمعیت 80 هزار نفری که به ورزشگاه آمده بودند در حد داربی بودند و ماهیت این دیدار هم به نظر من مثل داربی حساس بود. تیم داوری در این بازی حساس، بسیار خوب قضاوت کرد و با توجه به قضاوت خوبی که انجام شد، تسلط تیم داوری بر تمام صحنه های بازی کاملا مشهود بود.

عسگری درباره صحنه پنالتی محمد نوری که مهدی رحمتی به آن اعتراض داشت و پس از پایان بازی مدیرعامل و سرمربی تیم سپاهان اعتراض داشتند، گفت: ترکی در این صحنه شاهکار کرد و کار او در این صحنه بر قضاوت خوبش صحه گذاشت چرا که او با تسلط کامل به قوانین بازی، عین قانون عمل می کرد.

وی با توضیح قانون پنالتی گفت: در قانون آمده بازیکن تا زمانی که به توپ ضربه نزده می تواند دروازه بان را فریب دهد و زمانی که محمد نوری حرکتش را انجام داد، دو قدم مانده بود به توپ برسد و  قانون می گوید زمانی فریب دروازه بان خطا محسوب می شود که دویدن بازیکن تمام شده باشد و زننده ضربه در یک قدمی توپ باشد. در این صحنه محمد نوری پیش از ضربه زدن مکث نکرد و دو قدم مانده به توپ مکث کرد. احتمالا در این زمینه بازیکنان پرسپولیس تمریناتی داشته اند، چرا که نوری همانطور که گفتم پس از مکث هم حرکت داشت و در دو قدمی توپ بود. البته این قانون قبلا ابهام داشت اما جدیدا فیفا با شرح دقیقی که  بیان شد، قانون را توضیح داده است.

عسگری با اشاره به اینکه تیم ها باید با استفاده از متخصصان داوری از مسائل آموزشی در این زمینه های حساس آگاه شوند، گفت: باشگاهها باید کارگاه هایی را در این زمینه برگزار کنند تا مدیران و مربیان بدون آگاهی اظهار نظر نکنند. البته من انتظار دارم که تماشاگران محترم و اصحاب رسانه هم اطلاعاتشان را به روز کنند تا علیه داوران جو سازی نشود.

وی در پایان درباره صحنه های مشکوک به آفسایدی که کادر فنی سپاهان به آن اعتراض کردند افزود: تصمیمات کمک داوران کاملا درست بوده و همانطور که گفتم داوری در این بازی حساس در سطح بالایی بود و من از این بابت خوشحالم.

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

باشگاه سایپا میزبان دومین نشست مشترک فرهنگی

 

 

دومین نشست مشترک فرهنگی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مسئولین فرهنگی و کانون هواداران باشگاه های لیگ حرفه ای فوتبال ایران به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا برگزار می شود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا روز چهارشنبه هجدهم خرداد ماه از ساعت 9:30 الی 17:30 میزبان دومین نشست مشترک فرهنگی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مسئولین فرهنگی و کانون هواداران باشگاه های لیگ حرفه ای فوتبال ایران خواهد بود.

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حقیقی : ما تمرکز بیشتری داشتیم / رحمتی بزرگتر من است و به او توهین نمی‌کنم

 


دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در ۱۲۰ دقیقه با تمام توان جنگیدند.

 

علیرضا حقیقی درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی را انجام دادیم. امروز بهترین وضعیت‌مان را در ۱۲۰ دقیقه بازی به نمایش گذاشتیم و بازیکنان ما با تمام توان‌شان جنگیدند و خدا نیز خواست که این بازی را ببریم.

حقیقی درباره دلایل خراب کردن پنالتی توسط عقیلی بیان کرد: این اتفاق برای هر کس می‌تواند بیفتد، حتی امکان دارد بزرگتر از عقیلی نیز پنالتی را خراب کنند. شاید علی دایی که اسطوره ماست نیز پنالتی خراب کرده باشد.

 

وی افزود: ما در بازی تمرکز بیشتری داشتیم و توانستیم پیروز مسابقه شویم.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در مورد اینکه آیا با رحمتی کری خوانی داشت یا خیر، گفت: هیچ وقت چنین چیزی نبوده، من به رحمتی احترام می‌گذارم. او بزرگتر من است و به او توهین نمی‌کنم. در طول بازی با هم هیچ مشکلی نداشتیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ليونل مسي: هنوز سير نشده‌ايم!

 

بهترين بازيکن جهان و آقاي گل ليگ قهرمانان اروپا معتقد است بازيکنان بارسلونا بايد براي آينده باز هم عطش پيروزي و گرفتن جام‌هاي بيشتر را داشته باشند. 

   ليونل مسي که در پايان ديدار فينال ليگ قهرمانان اروپا به عنوان بهترين بازيکن ميدان انتخاب شد درباره ي قهرماني گفت: فينال ومبلي را بايد هميشه در خاطرمان ثبت کنيم. تيم ما عالي فوتبال بازي مي کند. هنوز سير نشده‌ايم و مي خواهيم در آينده جام‌هاي بيشتري به دست بياوريم.


زننده گل دوم تيم بارسلونا درباره‌ي جشن قهرماني اين تيم که يک شنبه در ورزشگاه المپيک بارسلون برگزار مي شود هم عنوان کرد: حالا بايد منتظر يک جشن عالي باشيم. ما تيم قهرمان هستيم و به پايان راه رسيديم. به همين دليل در حال حاضر فقط بايد به يکشنبه و جشن در ورزشگاه المپيک فکر کنيم. بعد از جشن و خوشحالي فرصت کافي براي فکر کردن به فصل بعدي را خواهيم داشت.


مسي با گلزني در ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا علاوه بر رسين به افتخار قهرماني عنوان آقاي گلي را هم به دست آورد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سرمربي منچستريونايتد پس از شکست مقابل بارسلونا از اين تيم اسپانيايي به عنوان بهترين تيمي ياد کرد که

 

ليونل مسي با گلزني در فينال ليگ قهرمانان اروپا و ورزشگاه ويمبلي انگليس رکوردشکني کرد.

ليونل مسي با به‌ثمر رساندن گل در فينال ليگ قهرمانان اروپا در ديدار مقابل منچستريوناتيد موفق شد تعداد گل‌هاي خود را به عدد 12 برساند تا رکورد جديدي را در اين پيکارها از آن خود کند. 
اين مهاجم آرژانتيني موفق شد رکورد ديگري نيز براي خود به ارمغان آورد. اين بازيکن تا قبل از ديدار با شياطين سرخ موفق نشده بود در خاک کشور انگلستان گلزني کند که شنبه شب در فينال ليگ قهرمانان با گلزني در ويمبلي لندن شب رويايي را براي خود رقم زد. 
بارسلونا با نتيجه 3 بر يک مقابل منچستر به برتري رسيد تا براي چهارمين بار قهرمان اروپا شود.

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بارسلونا بهترين تيمي است که با آن روبه‌رو شده‌ام

 

سرمربي منچستريونايتد پس از شکست مقابل بارسلونا از اين تيم اسپانيايي به عنوان بهترين تيمي ياد کرد که در دوران مربيگري خود با آن روبه رو شده است. 

  تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز در دیدار پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر یک در ورزشگاه ومبلی لندن مقابل منچستریونایتد به برتری رسید.

سرآلکس فرگوسن در پایان این دیدار گفت: ما انتظار داشتیم بازی بهتری را مقابل بارسلونا به انجام برسانیم اما در پایان بازی ، این بهترین تیم بود که برنده شد. منچستریونایتد به لحاظ پیوستگی تیم خوبی است اما باید بگویم مقابل بهترین تیم حال حاضر اروپا شکست خورد و این اصلا شرمندگی ندارد. گاهی اوقات شما مقابل یک تیم خیلی بهتر بازی می کنید و امشب از آن شب ها بود.

فرگوسن در این خصوص که بازیکن ویژه ای را مامور مهار لیونل مسی (مرد میدان) نکرده بود، گفت: ما سعی کردیم همانگونه بازی کنیم که با آن شیوه بازی کرده بودیم. تیم ما با یارگیری نفر به نفر بیگانه است. ما این موضوع را دانستیم و این خود، یک گام به جلو است.

سرمربی منچستر افزود: تیم بارسا در این لحظه بهترین است و هیچ شکی در آن نیست. آنها فلسفه بازی دارند. آیا شما می توانید بازیکنانی مثل مسی، ژاوی و اینیستا پیدا کنید؟ احتمالا نه. آنها از لحظه ای که در آن قرار دارند لذت می برند.

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com