خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 33212
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


محمد : قصد داشتم خیلی چیزها را ثابت کنم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Alireza-Mohammad-2.gifعلیرضا محمد در پایان بازی برابر بنیادکار و شکست ۳ بر یک برابر این تیم در خصوص بازی عنوان کرد: امیدوارم کارشناسان صحنه اخراجم را ببینند و نظر خود را اعلام کنند. هنگامی که قصد ترک زمین را داشتم نمی‌دانستم باید چه‌کنم و خیلی تلخ بود.
وی ادامه داد: قصد داشتم در مدت زمانی که در زمین هستم خیلی چیزها را ثابت کنم، اما شرمنده مردم و مسئولان شدم و بیشتر از این نمی‌توانم صحبت کنم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری بازی پرسپولیس و بنیادکار

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خوردبین : اگر می‌بردیم به صعود امیدوار می‌شدیم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Mahmood-Khordbin-1.gifمحمود خوردبین پس از شکست ۳ بر یک پرسپولیس برابر بنیادکار در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران گفت: حریف لایه‌های دفاعی زیادی داشت و به فکر ضد حمله بود و بازیکنان خوبی هم داشت. آنها با تمام قوا به میدان آمدند و حتی به بازیکنان مصدومشان هم بازی دادند. ما نمی‌خواستیم تماشاگران دست خالی ورزشگاه را ترک کنند ولی این اتفاق رخ داد و این مسئله بدترین قسمت بازی بود.
وی ادامه داد: کادر فنی و مسئولان تیم از این شکست خیلی ناراحت هستند. گل اول را روی غافلگیری خوردیم و هنگامی که حمله می‌کردیم گل دوم را هم دریافت کردیم.

 

 

با این وجود اگر امروز برنده می‌شدیم شانس‌مان برای صعود بیشتر می‌شد و برای دور بعد برنامه داشتیم. در جام حذفی و لیگ برتر هنوز امیدواریم در لیگ برتر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و در جام حذفی برای قهرمانی.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

علی عسگر : برای پیروزی به میدان آمده بودیم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Hamid-AliAsgar-1.gifحمیدرضا علی‌عسگر در پایان بازی برابر بنیادکار و شکست ۳ بر یک برابر این تیم در خصوص بازی اظهار داشت: وقتی تیمی بازی را واگذار می‌کند تمام اعضا مقصر هستند. برای پیروزی به میدان آمده بودیم و بسیار حمله کردیم، اما متاسفانه فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.
وی ادامه داد: هیچ‌کس راضی نیست و خودمان کار را برای صعود سخت کردیم. تیم بنیادکار بسیار حرفه‌ای عمل کرد و فقط به فکر ضد حمله بود که به هدف خود هم رسید.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حیدری : هواداران حق دارند ناراضی باشند

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Sepehr-Heydari-3.gifسپهر حیدری پس از شکست سه بر یک برابر بنیاد کار در جمع خبرنگاران در مورد خط حمله پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس خط حمله‌اش یکی از بهترین‌های ایران است، اما مصدومیت‌ها کمر تیم ما را شکسته است. ما مصدومان زیادی داشتیم. غلامرضا رضایی نیز اکنون مصدوم است. دست علی دایی با این مصدومیت‌ها بسته است. بازیکن مصدوم سه هفته نمی‌تواند تمرین کند و شش هفته طول می‌کشد تا یک بازیکن مصدوم به تیم برگردد.
وی ادامه داد: با اینکه امروز ۱۰ نفره شکست خوردیم اما برای گرفتن مساوی فاصله میلیمتری داشتیم ومی‌توانستیم به گل برسیم.

 

 


وی در مورد شانس صعود پرسپولیس گفت: کارمان بسیار سخت است باید دو بازی را با نتایج خوب ببریم و بنیاد کار نتیجه نگیرد. ما به خاطر مردم تا پای جان می‌ایستیم اما باور کنید در پرسپولیس فقط ۱۳ بازیکن هستیم و مصدومیت‌های فراوان دست علی دایی را بسته است. هر ۴ روز یک بار هم بازی می کنیم.
کاپیتان پرسپولیس در مورد نارضایتی طرفداران گفت: آنها حق دارند که ناراضی باشند اما اگر توپ آرفی در ثانیه‌های پایانی گل می‌شد وضعیت بهتر بود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آرفی : با نظر دایی در نیمه دوم به میدان آمدم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Eshpeytim-Arfi-2.gif اشپیتیم آرفی پس از شکست سه بر یک برابر بنیادکار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می‌توانستم گل دوم را هم بزنم چون توپ خوبی به دست آوردم شد، اما دروازه بان حریف واکنش استثنایی از خود نشان داد و من نتوانستم دروازه را باز کنم.
وی ادامه داد: با تصمیم علی دایی در نیمه دوم به میدان آمدم و اعتراضی هم به این مسئله ندارم. متاسفانه باختیم هر چند در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کاشانی : فکر می‌کنید کدام مربی می‌تواند پرسپولیس را نجات دهد ؟!

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Habib-Kashani-2.gifپس از اینکه حبیب کاشانی قصد خروج از ورزشگاه را داشت شماری از هواداران پرسپولیس وی را دوره کردند و همچنان به گلایه های خود در مورد این شکست ادامه دادند و در خصوص ناکامی های پرسپولیس با وی به صحبت پرداختند.

یکی از هواداران رو به سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ” اگر می خواهی سال بعد هم پرسپولیس را این طور ببندی، نبند ”
در ادامه این گفت و گوها کاشانی وقتی دید که گلایه های هواداران از دایی تمامی ندارد گفت: شما فکر می کنید که دایی در حال بشکن زدن است و خوشحالی می کند؟ شما فکر می کنید کدام مربی می تواند پرسپولیس را نجات دهد؟

 

یکی دیگر به کاشانی خرده گرفت که چرا سالی که پرسپولیس قهرمان شد این تیم را به هم زد؟

دیگری گفت اگر می خواهی علی دایی را حفظ کنی از هم اکنون برنامه هایش را بگیر و هودار دیگری می گفت اگر نمی خواهی علی دایی را حفظ کنی مربی فصل بعد را از حالا معرفی کن.

کاشانی در بخشی از گفت و گوی خود به هواداران گفت: مگر من مازیار زارع و غلامرضا رضایی را خواستم؟ اینها را خود دایی می خواست.
درحالی که گلایه های هواداران پرسپولیس تمامی نداشت اطرافیان کاشانی وی را از آنها جدا کردند.

پس از این ماجرا خبرنگار ورزشی فارس که تا آن موقع منتظر مانده بود تا بتواند با حبیب کاشانی صحبت کند از سرپرست باشگاه پرسپولیس خواست با او صحبت کند اما کاشانی در پاسخ گفت با دوربین تلویزیونی صحبت کرده و دیگر با کسی مصاحبه نمی کند.
این در حالی بود که بعد از پایان مسابقه فقط یکی از دوربین ها با نظر کاشانی داخل جایگاه “VVIP ” رفت و درب برقی به روی بقیه بسته شد.

خبرنگار فارس در ادامه به سرپرست پرسپولیس گفت: خبرنگار با خبرنگار چه فرقی می کند که کاشانی گفت شرمنده ام و صحبت نمی کنم. بدین ترتیب سرپرست باشگاه پرسپولیس از پاسخگویی درباره شکست پرسپولیس طفره رفت.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حقیقی : بنیادکار از کوچکترین فرصت بیشترین استفاده را برد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Alireza-Haghighi-3.gifعلیرضا حقیقی پس از شکست سه بر یک برابر بنیادکار ازبکستان گفت: نمی‌دانم اسم آن صحنه‌ای که در هنگام پنالتی اتفاق افتاد چه بگذارم. توپ پس از مهار به سرم خورد و وارد گل شد. اگر آن پنالتی را می‌گرفتم راحت می‌توانستیم به بازی برگردیم. من جهت را خوب تشخیص دادم اما در نهایت گل خوردم. وی ادامه داد: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم اما بنیادکار یک تیم حرفه‌ای است که از کوچکترین فرصت‌ها بیشترین استفاده را برد. امیدوارم بتوانیم این اتفاق را از دل مردم بیرون بیاوریم.

حقیقی در مورد شانس صعود پرسپولیس گفت: کار صعود خیلی دشوار است. نمی‌دانم می‌توانیم صعود کنیم یا نه. باید در دو بازی آینده پیروز شویم و بنیاد کار نتیجه نگیرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نورمحمدی : نمی‌دانم می‌توانیم جبران کنیم یا نه

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Alireza-Nourmohammadi-1.gifعلیرضا نورمحمدی در پایان بازی برابر بنیادکار و شکست ۳ بر یک برابر این تیم در خصوص بازی اظهار داشت: موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما نتوانستیم به گل برسیم و در گلزنی حرفه‌ای نبودیم. این شکست حق ما نبود و روی ضد حملات گل دریافت کردیم.
وی ادامه داد: اخراج محمد یکی از مهم‌ترین عوامل شکست تیم ما بود و نمی‌دانم که می‌توانیم این نتیجه را در ادامه مسابقات جبران کنیم یا خیر.
نورمحمدی در خصوص محرومیتش عنوان کرد: روز دوشنبه به دیدار شریفی می‌روم و با وی صحبت می‌کنم. امیدوارم به نتایج خوبی برسیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری تمرین امروز پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دعوت حبیب کاشانی از هواداران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه آزادی

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Havadaran-PersePolis-3.gifحبیب کاشانی در پیامی از هواداران پرسپولیس خواست در بازی فردا (چهارشنبه) در برابر بنیادکار ازبکستان، با حضور گرم و پرشور خود در ورزشگاه آزادی، مایه مباهات، افتخار و پیروزی ایران و ایرانیان شوند. متن کامل بیانیه سرپرست باشگاه پرسپولیس به این شرح است:

بسمه تعالی.هواداران با وفا سلام، 

یادش بخیر روزگارانی که سکوهای ورزشگاه یکصد هزارنفری آزادی را به خاطر حضور گرم و پیروزی‌ بخش شما “بهترین یاران و بی‌ریاترین دلسوزان” در بازی‌های تیم پرسپولیس با حریفان، جای سوزن‌انداختن نبود.

 

 

یادش بخیر ایامی که غرش فریاد غرورآفرین و روحیه‌بخش شما “پرشورترین هواداران و خالص‌ترین حامیان ایران”، ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی را برای حریفان تیره و تار می‌نمود. یادش بخیر روزهای سرد و گرمی که حریم شعارهای دلنواز و نسیم خوش حرکت پرچم‌های قرمز رنگ شما با صفاترین حامیان و ماندگارترین ارکان باشگاه، فضای یکصد هزار نفری آزادی را برای شکست هر حریف آسیایی هموار می‌نمود. یادش بخیر ایامی که حضور غیرت‌آور و تعصب‌برانگیز شما “دوست‌داشتنی‌ترین تماشاگران و صمیمی‌ترین یاران” تیم همیشه سرفراز شما را از حیث داشتن بیشترین طرفدار در بالاترین قله قاره کهن قرار می‌داد.

عزیزانم،  آیا می‌شود در بازی‌ حساس و سرنوشت‌ساز فردا سکوهای ورزشگاه آزادی با حضور گرم و پرشور شما عزیزترین و با وقارترین هواداران مایه مباهات، افتخار و پیروزی ایران و ایرانیان شود؟

چشمان من و مربیان و بازیکنان تیم محبوب شما “پرسپولیس قهرمان”، منتظر قدم‌های مبارک شماست. سرفراز و سربلند باشی ایرانی.

مخلص شما؛ حبیب کاشانی

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

غلامرضا رضایی : دوست داشتم جلوی بنیادکار بازی کنم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Gholamreza-Rezaei-1.gifغلامرضا رضایی، مهاجم پرسپولیس به احتمال زیاد در بازی فردا مقابل بنیادکار بازی نخواهد کرد. او می‌گوید: نمی‌خواهم عجله کنم و مشکلم از اینی که هست بدتر بشود. اما بحث اصلی با رضایی درباره مسابقه جنجالی با استیل‌آذین بود. مسابقه‌ای که رضایی در آن حضور نداشت.

*برای بازی بااستیل‌آذین به استادیوم رفتی؟

نمی‌دانم بگویم متاسفانه یا خوشبختانه، اما خیر نرفتم!

 

 

 

*پس خدا را شکر از نزدیک شاهد جنگ همبازیانت نبودی؟

نه، البته پس از بازی سر تمرینات تیم حاضر شدم و با همبازیانم صحبت کردم از این‌که دست محمد نوری، لب سپهر و پای آرفی را آنگونه دیدم خیلی ناراحتشدم.

*نظرت راجع به حرکت همبازیانت چه بود؟

ببینید ما تیم برتر میدان بودیم و برد، حق پرسپولیس بود. تیم ما هم حاشیه‌ای نداشت و مطمئن باشید اگر گلر آن‌ها توپ را بلند به زمین ما می‌فرستاد بازی تمام می‌شد اما او می‌خواست با اعصاب بازیکنان و تماشاگران ما بازی کند. مشخص است که در این شرایط به‌های ما توپ را تقدیم استیلی‌ها نمی‌کنند.

* اما شاید واقعا مصدوم شده بود؟

من بعید می‌دانم. او می‌خواست بازی را دیر شروع کند که داور به او تذکر داد و بعد ظاهرا خنده‌اش گرفته بود که نمی‌توانست بازی را شروع کند و توپ را به بیرون زد. حالا هم نمی‌دانم چرا آنقدر شلوغش کرده‌اند؟ مگر در این فصل این همه پنالتی که برای پرسپولیس نگرفتند اتفاقی افتاد؟ حالا یک توپ که از نظر آن‌ها به ناحق و از نظرها به حق انداخته شده و رفته توی گل، آن‌ها هم می‌توانستند از ابتدای لیگ امتیازات لازم را کسب کنند تا در روز آخر کارشان به اما و اگر نکشد و سقوطشان را نیاندازند گردن این و آن…

*البته باید قبول کرد که حرکت آرفی هم زیاد جالب نبود؟

بله به نظر من او کار خوبی نکرد.

*بگذریم خط حمله پرسپولیس را در این ۲ بازی چطور دیدی؟

خدا را شکر تیم ما در این ۲ بازی ۵ گل به ثمر رسانده که نشان از قدرت خط حمله ما دارد. بچه‌ها خیلی پرتلاش و زحمتکش ظاهر شدند و ثابت کردند که پرسپولیس از لحظا مهره چیزی کم ندارد

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کریمی حق را به دایی داد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Karimi-1.gifبه گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی و به نقل از یکی از نزدیکان علی کریمی، این بازیکن در گفتگو با نزدیکانش مدعی شده است حق با  علی دایی است و او در شرایطی قرار گرفت که روبروی مردم بود. این بازیکن که تحت هیچ شرایطی حاضر به گفتگو در مورد درگیری دو طرف نشد از بحث انحلال استیل آذین ناراحت شد و مدعی شد بازیکنان دو تیم او را شوکه کردند. این در حالی است که کریمی خود یکی از بازیکنان عصبی لیگ ایران بود همراه تیم امید به علت اعتراض به داور و برخورد با او یک سال محروم شده بود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

جلسه هماهنگی برگزار شد ؛ پرسپولیس قرمز ، بنیادکار آبی

 

 

جلسه هماهنگی مدیران، مسئولان، سرپرستان، ناظران و داوران دیدار تیم های پرسپولیس و بنیاد کار بعدازظهر امروز (سه شنبه) در هتل بین المللی اسپیناس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، جلسه هماهنگی مدیران تیم های پرسپولیس و بنیاد کار امروز بعدازظهر با حضور منیرالاسلام (ناظر بازی) از بنگلادش، امیر طارق احمد علی (ناظر داوری) از عراق و عبداله محمد بلیده (داور) به همراه کمک خود از قطر، سرپرست، مدیر رسانه ای و مسئول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس با همتایان ازبکستانی خود برگزار شد.

 

بر همین اساس، در این جلسه مقرر شد برای بازی فردا (چهارشنبه) پرسپولیس با پیراهن قرمز، شورت مشکی و جوراب قرمز در مقابل تیم سر تا پا آبی پوش بنیادکار قرار گیرد.

در این مسابقه هیچ یک از دو تیم بازیکن محروم ندارند. تشکر ویژه مسوولان تیم بنیادکار از میهمان نوازی باشگاه پرسپولیس.

آخرین جلسه تمرین تیم میهمان ساعت ۱۷:۳۰ امروز (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

محمود خوردبین (مدیر  تیم)، منصور بیک محمدلو (مدیر روابط عمومی) و علی اصغر مانوسی فر (مسوول امور بین الملل) در این جلسه با همتایان خود، هماهنگی های لازم را برای برگزاری یک مسابقه دیدنی انجام دادند.
در این جلسه، طبق توافق طرفین، تعداد ۵۰ قطعه بلیت درجه یک به تیم میهمان تحویل داده شد.

گفتنی است؛ تیم های پرسپولیس و بنیادکار، دیدار برگشت خود از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می کنند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خوردبین : ماتیوس و مکانی باید سنگین‌تر جریمه شوند

 

 

محمود خردبین درباره جرایم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: متأسفانه برخی از این جرایم مورد تأیید ما نیست. به نظر ما همه دیدند که مکانی و ماتیوس چگونه دعوا می‌کردند و بچه‌های ما را می زدند اما متأسفانه رأی آنها کمتر از حد امکان صادر شده است.
وی افزود: امیدوارم شریفی تجدیدنظری بر روی آراء داشته باشد چون ماتیوس و مکانی باید سنگین‌تر جریمه می‌شدند چرا که آنها عوامل اصلی مشکلات بازی بودند.
خوردبین ادامه داد: متأسفانه یکی از انتقادها ما به نظر نورمحمدی است این بازیکن تا الان پرونده بدی نداشته و در درگیری که داشته فحش و بی‌احترامی نکرده و فقط دقایقی از کوره در رفته است به نظر من باید رأی نورمحمدی تجدیدنظر شود و خیلی کمتر از ماتیوس و مکانی در نظر گرفته شود.

یک نفر به من پاسخ دهد که نورمحمدی چه کاری انجام داده که باید ۲ ماه بیرون از میدان باشد؟! در خیلی از صحنه‌های فوتبال ما کارهای بدتری انجام شده اما از آن چشم پوشی شده است.
خوردبین خاطرنشان کرد: البته نباید فراموش کرد که ما به رأی صادره در خصوص تدارکات تیم پرسپولیس نیز اعتراض داریم چون این بنده‌خدا فقط کنار زمین رفت و به هیچ کس بی‌احترامی نکرد. اما متأسفانه گزارش ها علیه او زیاد بوده است. البته باتوجه به درگیری‌های رحمان احمدی و آرفی ما رأی صادره برای این ۲ نفر را منصفانه می‌دانیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اعتراض دایی به یک خبرنگار : از همین الان باخت پرسپولیس را پیش‌بینی می‌کنید

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-3.gifعلی دایی پس از نشست خبری درحالی که قصد داشت هتل اسپیناس، محل برگزاری نشست را ترک کند با حضور خبرنگاران در اطراف خود مواجه شد.

یکی از خبرنگاران از وی پرسید اگر این بازی را ببازید چه اتفاقی رخ می دهد و دایی هم با ناراحتی از این سوال رو به این خبرنگار گفت: فقط از اینگونه سوالات طرح می کنید. مگر فوتبال با اما و اگر پیش می رود؟ از همین حالا باخت ما را پیش بینی می کنید. من هم برای سوالات شما جواب ندارم.
دایی درحالی که همچنان بابت پرسیدن چنین سوالی غرولند می کرد هتل را ترک کرد.

 

 

* ابتدای نشست خبری سرمربی بنیادکار فکر می کرد او اول باید مقابل خبرنگاران قرار بگیرد اما وقتی دید علی دایی مقابل خبرنگاران قرار گرفته است سالن را ترک کرد تا نوبتش شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مازیار زارع : استیل آذین حریف قابل احترامی است

 


http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Maziar-Zare-1.gifمازیار زارع،‌هافبک تیم فوتبال پرسپولیس دراین رابطه گفت:پیش از دیدار مقابل ذوب آهن به شدت دچار سرماخوردگی شده بودم و قصدداشتم با اجازه کادرفنی در آن دیدار بازی نکنم؛اما به خاطر حساسیت بالای آن بازی،راهی میدان شدم.به همین خاطر بر شدت سرماخوردگی ام اضافه شد،تا نتوانم طی روزهای گذشته آن طور که باید تمرین کنم.

وی ادامه داد:با این حال بازهم مایلم در میدان حاضر شوم و برای تیم محبوبم بازی کنم.هرچند همه چیز بستگی به نظر کادرفنی دارد.

 

 

زارع درمورد حریف عصر فردا ۲۶ فروردین نیز گفت:با احترام به کادرمدیریتی و فنی و بازیکنان استیل آذین باید بگویم،با تمام قدرت برای شکست آنها در میدان حاضر می شویم

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

رضا نورمحمدی : با مصدومیت مدارا می کنم

 


http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Alireza-Nourmohammadi-1.gifرضا نورمحمدی مدافع با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این رابطه گفت: انگیزه و روحیه جاه طلبی که از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان در بین بازیکنان به وجود آمده ما را برای پیروزی در دیدار حساس فردا ۲۶ فروردین امیدوار می کند چون به واسطه پیروزی در این دیدار دل هواداران را به دست می آوریم و باعث یک دل شدن سکوها و بچه ها می شویم. وی ادامه داد: به هیچ عنوان به جایگاه استیل آذین در جدول رده بندی توجه نداریم و از همان دقیقه اول برای کسب سه امتیاز به دروازه حریف یورش می بریم .

 

 

مدافع پرسپولیس اظهار داشت: با مصدومیت دنده ام نیز مدارا می کنم تا نتواند مانع از حضورم در میدان شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

روزنامه پرسپولیس 25 فروردين 1390

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فردوسی‌پور ؛ گزارشگر پرسپولیس-استیل‌آذین

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Adel-Ferdosipoor-1.gif دیدار پرسپولیس و استیل آذین در هفته سی‌ام از حساسیت خاصی برخوردار است. پرسپولیسی‌ها با دایی در پی رسیدن به سهمیه آسیا هستند و البته هنوز هم هستند هوادارانی که جام را طلب می کنند و یاوری هم با تیم بحران زده اش می خواهد برای فرار از سقوط بجنگد. زیبایی بازی را شاید گزارش عادل فردوسی پور کامل تر کند. او که استاد متلک‌پرانی در بازی‌هایی اینگونه است فردا هم قطعا می تواند نکات جالبی را مطرح کند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری از اردوی دیشب سرخ پوشان در هتل المپیک

 

http://maziyareslami.persiangig.com/gozaresh-tasviri/ordo-p.p-estil/1.jpg

http://maziyareslami.persiangig.com/gozaresh-tasviri/ordo-p.p-estil/2.jpg

http://maziyareslami.persiangig.com/gozaresh-tasviri/ordo-p.p-estil/3.jpg

http://maziyareslami.persiangig.com/gozaresh-tasviri/ordo-p.p-estil/4.jpg

http://maziyareslami.persiangig.com/gozaresh-tasviri/ordo-p.p-estil/5.jpg

http://maziyareslami.persiangig.com/gozaresh-tasviri/ordo-p.p-estil/6.jpg

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دیدار سرمربی تیم ملی فوتبال با کاشانی و دایی

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-2.gifسرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حبیب کاشانی و علی دایی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، سرخپوشان تهرانی که هتل المپیک را برای برگزاری اردوی پیش از بازی با استیل آذین انتخاب کرده بودند، در این هتل با کیروش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار کردند.کیروش که به همراه دستیاران خود در هتل المپیک به سر می‌برند، امشب و در حین تماشای دیدار تیم‌های استقلال و راه آهن در بخشی از لابی این هتل، با حبیب کاشانی رو در رو شده و به دیده بوسی پرداختند.

 

پس از آن و در رستوران هتل المپیک، علی دایی و کیروش در حین صرف شام با هم رو برو شدند که این رویارویی باعث گپ و گفتی چند دقیقه‌ای و طولانی میان سرمربی پرسپولیس و سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

استیل ، آنالیز شد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-1.gifجلسه آنالیز بازی‌های تیم فوتبال استیل آذین برای بازیکنان پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، امشب در هتل المپیک چلسه آنالیز بازی‌های تیم فوتبال استیل آذین برگزار شد و طی آن فیلم‌هایی که توسط مسعود عالی پور، آنالیزور تیم آماده شده بود برای بازیکنان به نمایش در آمد و کادر فنی به تشریح نکاتی فنی برای بازیکنان پرداختند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اظهارات یک شاهد عینی/اسطوره دروغ چرا ؟

 

 

امروز بعد از خواندن مصاحبه ای از آقای دایی بعد از مدت ها دست به قلم بردم و بازهم مثل همیشه حقایق را مینویسم. درست است که بازی پرسپولیس و ذوب آهن  شیرینی های زیادی داشت،اما خالی از تلخی هم نبود. روز بازی من از ساعت ۲ در ورزشگاه بودم  و چیز هایی را از نزدیک مشاهده کردم که باعث شد به این مصاحبه ی اقای دایی عکس العمل نشان بدهم و حقیقت را برایتان بازگو کنم.

آقای دایی درمصاحبه ی اخیرخود اشاره کرده بودند به  کاغذ های A4 که بین هواداران پخش شده (کاغذهایی به نشانه اعتراض به علی دایی و تا حدودی حبیب کاشانی) و در این مصاحبه تهمت هایی به لیدرهای پرسپولیس زده شده است  و اقای دایی مانند مصاحبه های دیگرشان تخریب شخصیت کرده بوده است. من در ورزشگاه بودم ونه کاغذ  A4 دیدم و نه توهینی!!

 

بعد از زدن گل اول،  حدود ۲۰ هودار پرسپولیس که در یک گوشه ای از ورزشگاه نشسته بودند، شروع به تشویق آقای دایی کردند و این تشویق را ادامه دادند.بقیه ی  هواداران هم  که به خاطر نتایج ضعیف تیم و باخت در دربی دل خوشی از دایی نداشتند ،  توجهی به آن گروه از هواداران نکرند و فقط تیم را تشویق کردند.تا آن لحظه لیدر تیم پرسپولیس(عباس اسماعیل بیگی) هم مانند همه ی هواداران فقط تیم را تشویق میکرد.آن تعداد اندک تماشاگران هم دست بردار نبودند و فقط اقای دایی را تشویق میکردند تا جایی که گروهی از هواداران از کوره در رفتند که در آن لحظه لیدر ها هواداران را ارام کردند و چند دقیقه ای سکوت کردند تا آن گروه به تشویق خودشان ادامه بدهند. بعد از چند دقیقه عباس اسماعیل بیگی بلند شد و گفت : خوب ممنون که سر مربی تیمتان را تشویق کردید،  حالا همگی پرسپولیس را تشویق کنیم! ولی اون گروه اندک توجه ای نکردند!!

بقیه هواداران هم  با کمک لیدر ها به تشویق تیم پرداختند و بازی تمام شد.
همان طور که در اول گفتم من از ساعت ۲ ظهر در ورزشگاه بودم و تا آخرین دقیقه در ورزشگاه حضور داشتم. در این مدت نه کاغذ A4 دیدم و نه توهینی به اقای دایی، فقط یک گروه از هواداران را دیدم که با همه متفاوت بودند، هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ تشویق کردن، که بین هواداران دودستگی ایجاد کرده بودند.

اقای دایی ما که بودیم و دیدیم و به وظیفه خودمان عمل کردیم و اطلاع رسانی کردیم، ولی تا کی دروغ و تخریب شخصیت؟
به والله قسم که  من نه طرفدار آقای کاشانی هستم نه هودار آقای دایی و نه لیدر و ….. من یک هوادار هستم  و نوشته هایم چیز هایی بود که دیدم و عین حقیقت بود. تصمیم باخودتان هست که  حرفای یک هوادار بی طرف حقیقت میباشد یا حرفهای مربی تیم…

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : امیدوارم مصدومان پرسپولیس برایمان دردسرساز نشوند

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، علی دایی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه پس از بازی مقابل ذوب‌آهن، پرسپولیس در شرایط بسیار خوبی است و سعی کرده‌ایم تا بازیکنان را برای یک بازی حساس مقابل استیل‌آذین آماده کنیم. متأسفانه وی افزود:ما چند مصدوم داریم که کادر پزشکی در حال تلاش است که این بازیکنان را به شرایط ایده‌آل برساند و امیدوارم شرایط مهیا شود تا این بازیکنان در برابر استیل‌آذین به ما کمک کنند.
سرمربی پرسپولیس گفت:‌ تیم استیل‌آذین برای من قابل احترام است من اصلاً نگاه نمی‌کنم که این تیم در کجای جدول قرار دارد. شاید سخت‌ترین بازی خودمان را در لیگ باید مقابل استیل‌آذین انجام دهیم. این تیم چیزی ندارد که از دست بدهد. به همین دلیل با تمام قدرت به مصاف پرسپولیس خواهد آمد.


دایی تأکید کرد: من به توانایی بازیکنان استیل‌آذین اعتقاد دارم استحقاق این تیم نیست که در انتهای جدول باشد. حالا هر شرایطی است من به این تیم احترام خواهم گذشت و امیدوارم در این دیدار سخت به هدف اصلی خودمان یعنی ۳ امتیاز برسیم. فقط متأسفانه سامان آقازمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
دایی در جواب سؤالی که نظر شما در خصوص انتخاب کی‌روش چیست، گفت: همان‌طور که بارها گفتم ایشان نیازی به تعریف و تمجید من ندارد او مربی تیم ملی پرتغال، رئال مادرید و منچستر یوناتید بوده است احتیاجی ندارد من درباره او حرفی بزنم چون مربی بزرگی است؛ اما باز هم می‌گویم یک مربی حرفه‌ای و بزرگ نیاز به ابزارهای لازم دارد تا در فوتبال ما موفق شود.

وی در جواب سؤالی که آیا به کی‌روش کمک خواهید کرد یا خیر نیز گفت: من برای موفقیت تیم ملی کشورم و افتخار برای جمهوری اسلامی ایران به طور غیر مستقیم با کی‌روش همکاری خواهم کرد هر فرد دیگری هم اگر سرمربی تیم ملی ایران باشد با او همکاری خواهم کرد چون دوست دارم تیم ملی کشورم موفق شود.
دایی همچنین در خصوص بلوکه کردن حساب فدراسیون نیز یادآور شد: این مسئله به من ارتباطی ندارد که حساب فدارسیون بلوکه شده است یا خیر. فدراسیون فوتبال باید مالیات من را پرداخت می‌کرد که متأسفانه این اتفاق نیفتاده است. دیگر به وزارت امور اقتصاد و دارایی ربط دارد که حساب فدراسیون را بلوکه کند یا خیر. من با هیچ کسی اختلافی ندارم و قبلاً هم گفتم فقط حقم را می‌خواهم.
وی درباره اس‌ام‌ا‌س‌های تهدیدآمیزی که در چند وقت اخیر بر ضررش در سطح تهران پخش شده است، نیز گفت: اول باید بگویم اصلاً و ابداً با مشوقین زحمت‌کش و عاشق پرسپولیس هیچ مشکلی ندارم. فقط چندنفر به تعداد انگشتان دست هستند که اینها افرادی سودجو هستند نه مشوقین پرسپولیس. من با این عوامل مشکل دارم چون دنبال منافع خودشان هستند. یک روز مدیرعامل و یک روز مربی را زیر سؤال می‌برند. شما مطمئن باشید مشوق خوب و با وجدان هم در پرسپولیس وجود دارد که من به آنها خسته‌نباشید می‌گویم. شما این را بدانید برخی‌ها هستند که می‌خواهد با شلوغ‌کاری آرامش ما را به هم بریزند که من اجازه این کار را به آنان نمی‌دهم چون می‌خواهم پرسپولیس موفق باشد.
دایی خاطرنشان کرد: مثلاً خیلی‌ها دوست دارند بگویند من با کاشانی مشکل دارم اما این مسئله اصلاً صحت ندارد و ما همه یکدل هستیم تا پرسپولیس موفق شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حاشیه‌های اردو/ گفت و گوی کاشانی و مایلی کهن

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-3.gifهمزمانی برگزاری اردوی‌ تیم‌های پرسپولیس و سایپا در هتل المپیک باعث ملاقات و گفت و گوهایی میان بازیکنان و کادر فنی و مدیریت دو تیم شد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، حبیب کاشانی در هنگام ترک هتل با محمد مایلی کهن رو برو شد که این رویارویی گپ و گفتی طولانی را به همراه داشت.

- بازیکنان پرسپولیس پس از شرکت در جلسه آنالیز، به لابی هتل آمدند تا در کنار هم شاهد بازی تیم‌های استقلال و راه آهن باشند.

 

- جلسه روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز طبق روال همیشگی انجام شد. در این جلسه کلیپی زیبا از بازی در برابر ذوب آهن و حواشی این دیدار برای بازیکنان به نمایش درآمد.

- سرخپوشان در هنگام صرف شام نیز شاهد بازی استقلال و راه آهن بودند و واکنش‌های بازیکنان در برابر موقعیت‌های دو تیم، جالب توجه بود. به طوری که فضای رستوران هتل المپیک، کاملا تحت تاثیر سر و صدای بازیکنان و واکنش‌های آنها بود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کاشانی : برخی سعی می‌کنند ما را رو در روی هم قرار دهند

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Habib-Kashani-1.gifسرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت:” ما از کنار هم بودن ضرر نمی‌کنیم اما کسانی هستند که از کنار هم بودن ما متضرر می‌شوند، بنابراین سعی می‌کنند ما را رو در روی یکدیگر قرار دهند.”

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، حبیب کاشانی که امشب (پنجشنبه شب) در جمع سرخپوشان تهرانی در اردوی هتل المپیک تهران سخن می‌گفت، با اشاره به حاشیه‌های بوجود آمده برای پرسپولیس، افزود:” نباید اجازه اختلاف افکنی در مجموعه پرسپولیس را بدهیم و این مساله هوشیاری همه ما را می‌طلبد. باید یادمان باشد مغرور نشویم و خودمان به حاشیه سازان مجالی برای سوء استفاده ندهیم.

 

کاشانی به بازی روز جمعه پرسپولیس در برابر استیل آذین نیز اشاره کرد و گفت:” بازی سختی را در برابر این تیم پیش رو داریم. به طور کلی تیم‌های پایین جدول چیزی برای از دست دادن ندارند و انتحاری بازی می‌کنند. برای همین است که چنین تیم‌هایی به مراتب از تیم‌های بالای جدول خطرناک ترند و بازی در برابر آنها تمرکز و دقت ویژه‌ای می‌طلبد.”

وی خاطرنشان کرد:” آمارها در چند سال اخیر نشان می‌دهد پرسپولیس در برابر تیم‍‌های پایین جدول، عملکرد قابل قبولی نداشته است و این شاید به دست کم گرفتن حریفان و توجه نکردن به حساسیت بازی برای حریف بر‌ می‌گردد. ما در بازی فردا با تمام توان به میدان می‌رویم و آن عملکردی که در برابر استقلال و ذوب آهن داشتیم را به نمایش می‌گذاریم.”

کاشانی همچنین درباره حواشی بوجود آمده در خصوص نظرسنجی سایت پرسپولیس، گفت:” جامعه آماری هر نظرسنجی متفاوت است و کاربران سایت پرسپولیس با تعداد و جامعه آماری مشخص و بر اساس وضعیت و شرایط تیم در مقطع مورد نظر، رای خود را دادند و مقایسه کردن این نظر سنجی با نظرسنجی‌های دیگر، صحیح نیست.”

وی افزود:” این اولین باری نبود که سایت باشگاه اقدام به نظر سنجی می‌کرد. در عین حال جامعه آماری یک برنامه تلویزیونی با دو میلیون شرکت کننده که ۲۰ درصد شرکت کنندگان آن به پرسپولیس رای می‌دهند با جامعه آماری یک سایت متفاوت است و با در نظر گرفتن شرایط پیرامونی در زمان انجام نظرسنجی‌ها، می‌بینیم که اتفاق عجیبی رخ نداده است. در هر صورت باید به نظر هواداران احترام گذاشت.”

سرپرست باشگاه پرسپولیس با نامناسب خواندن مصاحبه یکی از بازیکنان که طی آن پیروزی در برابر ذوب آهن را به چهار درصد هوادارانی که به برد تیم رای داده بودند، تقدیم کرده بود، گفت:” پیروزی‌ و موفقیت‌های ما متعلق به همه هوادارانمان است. هوادارانی که در هر شرایطی دلشان با تیم است و همیشه هم در عمل پشتیبان ما بوده‌اند.”

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دیدار سرمربی تیم ملی فوتبال با کاشانی و دایی

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-2.gifسرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حبیب کاشانی و علی دایی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، سرخپوشان تهرانی که هتل المپیک را برای برگزاری اردوی پیش از بازی با استیل آذین انتخاب کرده بودند، در این هتل با کیروش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار کردند.کیروش که به همراه دستیاران خود در هتل المپیک به سر می‌برند، امشب و در حین تماشای دیدار تیم‌های استقلال و راه آهن در بخشی از لابی این هتل، با حبیب کاشانی رو در رو شده و به دیده بوسی پرداختند.

 

پس از آن و در رستوران هتل المپیک، علی دایی و کیروش در حین صرف شام با هم رو برو شدند که این رویارویی باعث گپ و گفتی چند دقیقه‌ای و طولانی میان سرمربی پرسپولیس و سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

رفع مصدومیت سه بازیکن و وضعیت مبهم دو بازیکن

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز جمعه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال استیل‌آذین خواهد رفت. این تیم با نظر دایی امروز بعدازظهر از ساعت ۱۶:۳۰ تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار کرد.
در این تمرین بازیکنان پرسپولیس بیشتر به کار با توپ و گلزنی در محوطه ۱۸ قدم پرداختند.

*حدود ۲۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که با نظر دایی در ۱۰ دقیقه پایانی تمرین مجوز حضور در ورزشگاه را گرفتند.

* حمید علی‌عسگر، هادی نورزی و علیرضا حقیقی رفع مصدومیت شدند و در تمرینات گروهی امروز شرکت کردند.

* مازیار زارع و محمد نوری همچنان از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت هستند و با نظر کادر فنی اجازه تمرین پیدا نکردند. قرار است فردا وضعیت این دو بازیکن تست شود.

* علی دایی در انتهای تمرین جلسه‌ای ۱۰ دقیقه‌ای را با بازیکنان برگزار کرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری امروز سرخپوشان

http://maziyareslami.persiangig.com/gozaresh-tasviri/tamrin_25farvardin/1.jpg

http://maziyareslami.persiangig.com/gozaresh-tasviri/tamrin_25farvardin/2.jpg

http://maziyareslami.persiangig.com/gozaresh-tasviri/tamrin_25farvardin/3.jpg

http://maziyareslami.persiangig.com/gozaresh-tasviri/tamrin_25farvardin/4.jpg

http://maziyareslami.persiangig.com/gozaresh-tasviri/tamrin_25farvardin/5.jpg

http://maziyareslami.persiangig.com/gozaresh-tasviri/tamrin_25farvardin/6.jpg

 

 

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

افتخاری بی‌سابقه در تاریخ دعاوی حقوقی کشور : پرسپولیس آلفا را به زانو درآورد

 

 

پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام حکم نهایی دادگاه CAS درخصوص پرونده شکایت شرکت آلفا علیه پرسپولیس با برائت سرخپوشان مختومه شد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی و به نقل از سایت رسمی باشگاه ، پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام حکم نهایی دادگاه CAS درخصوص پرونده شکایت شرکت آلفا علیه پرسپولیس با برائت سرخپوشان مختومه شد تا این پرونده پس از نزدیک به ۶ سال به سود طرف ایرانی،‌ ختم به خیر شود. رایی که می توان آن را افتخاری بزرگ برای باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران دانست.

 

از این رو برای اطلاع یافتن از جزئیات بیشتر درخصوص این موضوع به سراغ دکتر شکری، معاون حقوقی باشگاه رفتیم تا از روند موفقیت‌آمیز این پرونده اطلاع حاصل کنیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس،‌گفت:” در سابقه پرونده در سال ۸۳ یک قرارداد بین باشگاه پرسپولیس و شرکت آلفا منعقد شد که برطبق آن قرار شد تا چند بازی در کشورهای کانادا و آمریکا برگزار شود. به دلایلی این اتفاق رخ نداد تا شرکت آلفا طرح دعوایی را از طریق CAS علیه باشگاه و تقاضای غرامتی یک میلیون دلاری را انجام دهد. البته قبل از آن طی درخواستی هیأت مدیره وقت باشگاه از آن شرکت عذرخواهی کرده بود. با این حال شرکت آلفا دعوایش را مطرح کرد که در سال ۸۷ ما در دادگاه شرکت کردیم و ایراد صلاحیتی گرفتیم به CAS مبنی بر اینکه دیوان داوری ورزشی صلاحیت رسیدگی ابتدایی به موضوع اختلاف را ندارد.”

وی افزود:” با تأکید بر ماده ۱۷، طرف دعوا (شرکت آلفا) سعی کرد صلاحیت CAS را تحمیل کند، اما موفق نشد و پیشنهاد کرد که در قالب میانجی‌گری مطرح تا به سمت مصالحه هدایت شود. با رایزنی‌هایی که با حبیب کاشانی داشتیم، قرار شد قرارداد جدیدی را منعقد کنیم. این کار سرعت گرفت تا در صورت اجرا، درآمدی نزدیک به یک میلیون دلار با انجام دو بازی در دو شهر کانادا به طرفین برسد، که متأسفانه مجدداً این فرایند به انجام نرسید. باز هم در ادامه تغییرات مدیریتی اتفاق افتاد، حبیب کاشانی رفت تا دوباره این فرصت از دست برود و طرح جدید دعوا برنامه‌ریزی و به تهدیدی مجدد برای باشگاه تبدیل شود.”

شکری تصریح کرد:” این بار با نمایندگی تام‌الاختیار آقای کوشانفر(نماینده تام الاختیار شرکت آلفا)، داوری تعیین شد. در اولین فاز دعوا دیدیم که داور اسرائیلی است و با توجه به بار سیاسی این انتخاب اعتراضی کردیم به نصب این داور، هضم این قضیه برای مرجع داوری ساده نبود اما این اتفاق افتاد تا داور دیگری نصب شود. اتفاقی که موفقیت بزرگ برای ما بود. داور یونانی جایگزین داور اسرائیلی شد. در نهایت تعیین وقت شد برای جلسه استماع در تاریخ ۲ فوریه آلفا مطالبه مبلغی حدود ۲ میلیون و ۸۶۰ هزار دلار به عنوان خسارت کردند، ما در دفاع اعلام کردیم که عدم برگزاری این تورنمنت به دلیل عمل نکردن شرکت آلفا به بسیاری از مفاد قراردادش بود. در ادامه ما به دلیل کوتاهی شرکت آلفا مبلغ ۴۲۰ هزار دلار درخواست غرامت کردیم. به خاطر همین موضوع دادگاهی از لوزان سوئیس تشکیل شد به همراه آقایان دکتر ماروسی و دکتر رجبی که از داوران برجسته حقوق بین‌المللی هستند در این جلسه شرکت کردیم ضمن اینکه مدرک مهمی بدست آوردیم از شرکت آلفا مبنی ‌براینکه این شرکت به دلیل مشکلات مالیاتی معلق شده است. جلسه متأثر از این موضوع شد بطوریکه آنها در چند نوبت درخواست مصالحه کردند، اما بواسطه سابقه‌ای که از این شرکت سراغ داشتیم موافقت نکردیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با اشاره به صدور رای نهایی دادگاه به سود پرسپوایس،‌ گفت:” در نهایت رأی در تاریخ ۱۸ مارس، (۲۸ اسفند) اعلام شد که شامل ۶ بخش است؛

۱ـ دعوا و خواسته که آقای کوشانفر (نماینده تام الاختیار شرکت آلفا)در تاریخ ۲۹ می ۲۰۰۹، مطرح کرده بود رد شد.

۲ـ دعوای متقابل باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۸ جولای ۲۰۱۰ در یک قسمت پذیرفته شد.

۳ـ آقای علی کوشانفر که نماینده شرکت آلفا محسوب می‌شود، محکوم شدند به پرداخت ۲۹۰ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود سالیانه که از تاریخ اول سپتامبر ۲۰۰۹ تا تاریخ پرداخت اعمال خواهد شد.

۴ـ هزینه دادرسی در مرجع داوری باید توسط شرکت خواهان (آلفا) پرداخت شود.

۵ـ ۱۰ هزار دلار به عنوان حق‌الزحمه وکلای پرسپولیس از طریق شرکت آلفا پرداخت شود.

۶ـ سایر ادعاها درست نمی‌باشد.

شکری تاکید کرد:” این رأی به نفع باشگاه و در سبقه تاریخ حقوقی بین‌المللی ورزشی ایران بی‌سابقه است.”

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری امروز سرخپوشان

 

 

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی: به طور غیرمستقیم با کی‌روش همکاری خواهم کرد

 

 

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای کمک به تیم ملی کشورم به طور غیرمستقیم با کی‌روش همکاری خواهم کرد.علی دایی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه پس از بازی مقابل ذوب‌آهن، پرسپولیس در شرایط بسیار خوبی است و سعی کرده‌ایم تا بازیکنان را برای یک بازی حساس مقابل استیل‌آذین آماده کنیم. متأسفانه وی افزود: ما چند مصدوم داریم که کادر پزشکی در حال تلاش است که این بازیکنان را به شرایط ایده‌آل برساند و امیدوارم شرایط مهیا شود تا این بازیکنان در برابر استیل‌آذین به ما کمک کنند.

سرمربی پرسپولیس گفت:‌ تیم استیل‌آذین برای من قابل احترام است من اصلاً نگاه نمی‌کنم که این تیم در کجای جدول قرار دارد. شاید سخت‌ترین بازی خودمان را در لیگ باید مقابل استیل‌آذین انجام دهیم. این تیم چیزی ندارد که از دست بدهد. به همین دلیل با تمام قدرت به مصاف پرسپولیس خواهد آمد.

 

دایی تأکید کرد: من به توانایی بازیکنان استیل‌آذین اعتقاد دارم استحقاق این تیم نیست که در انتهای جدول باشد. حالا هر شرایطی است من به این تیم احترام خواهم گذشت و امیدوارم در این دیدار سخت به هدف اصلی خودمان یعنی ۳ امتیاز برسیم. فقط متأسفانه سامان آقازمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

 

دایی در جواب سؤالی که نظر شما در خصوص انتخاب کی‌روش چیست، گفت: همان‌طور که بارها گفتم ایشان نیازی به تعریف و تمجید من ندارد او مربی تیم ملی پرتغال، رئال مادرید و منچستر یوناتید بوده است احتیاجی ندارد من درباره او حرفی بزنم چون مربی بزرگی است؛ اما باز هم می‌گویم یک مربی حرفه‌ای و بزرگ نیاز به ابزارهای لازم دارد تا در فوتبال ما موفق شود.

وی در جواب سؤالی که آیا به کی‌روش کمک خواهید کرد یا خیر نیز گفت: من برای موفقیت تیم ملی کشورم و افتخار برای ایران به طور غیر مستقیم با کی‌روش همکاری خواهم کرد هر فرد دیگری هم اگر سرمربی تیم ملی ایران باشد با او همکاری خواهم کرد چون دوست دارم تیم ملی کشورم موفق شود.

دایی همچنین در خصوص بلوکه کردن حساب فدراسیون نیز یادآور شد: این مسئله به من ارتباطی ندارد که حساب فدارسیون بلوکه شده است یا خیر. فدراسیون فوتبال باید مالیات من را پرداخت می‌کرد که متأسفانه این اتفاق نیفتاده است. دیگر به وزارت امور اقتصاد و دارایی ربط دارد که حساب فدراسیون را بلوکه کند یا خیر. من با هیچ کسی اختلافی ندارم و قبلاً هم گفتم فقط حقم را می‌خواهم.

وی درباره اس‌ام‌ا‌س‌های تهدیدآمیزی که در چند وقت اخیر بر ضررش در سطح تهران پخش شده است، نیز گفت: اول باید بگویم اصلاً و ابداً با مشوقین زحمت‌کش و عاشق پرسپولیس هیچ مشکلی ندارم. فقط چندنفر به تعداد انگشتان دست هستند که اینها افرادی سودجو هستند نه مشوقین پرسپولیس. من با این عوامل مشکل دارم چون دنبال منافع خودشان هستند. یک روز مدیرعامل و یک روز مربی را زیر سؤال می‌برند. شما مطمئن باشید مشوق خوب و با وجدان هم در پرسپولیس وجود دارد که من به آنها خسته‌نباشید می‌گویم. شما این را بدانید برخی‌ها هستند که می‌خواهد با شلوغ‌کاری آرامش ما را به هم بریزند که من اجازه این کار را به آنان نمی‌دهم چون می‌خواهم پرسپولیس موفق باشد.

دایی خاطرنشان کرد: مثلاً خیلی‌ها دوست دارند بگویند من با کاشانی مشکل دارم اما این مسئله اصلاً صحت ندارد و ما همه یکدل هستیم تا پرسپولیس موفق شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عابدزاده: پرسپولیس برای هوادارانش همیشه قهرمان است

 

 

ساعت ۱۲ شب به وقت ماست زمانی که در در لس آنجلس می شود بعد از ظهر. می خواهیم با احمد عابدزاده حرف بزنیم ، او که سه ماهی می شود در آمریکا ساکن شده تا شرایط زندگی فرزندش را آماده کند.تلفن را که بر می دارد ، انگار در زمین فوتبال است. دو ساعت بعد ، می شود قرار مان. اینجا خیلی دیروقت است اما آنجا تازه غروب شده و احمدرضا می تواند حرف بزند. این شاید نخستین گفت و گوی فوتبالی با احمدرضا عابدزاده در سال ۱۳۹۰ باشد.

رفتی آمریکا ، فوتبال بازی می کنی؟

نه بابا ، خودم که نه. فوتبال بازی نمی کردم. رفته بودم تماشای بازی فوتبال.

 

تماشا؟

بله ، امیر بازی داشت. آمده بودم بازی پسرم را ببینم.

پس به سلامتی کار باشگاهش درست شده؟

هم کار باشگاهش درست شده و هم از آن مهمتر ، دانشگاهش. اسمش را در یکی از دانشگاه های معروف لس آنجلس نوشتم. اینجا قرار است بیزنس یا همان بازرگانی خودمان را بخواند. رشته پرطرفداری است در آمریکا. (با خنده می گوید) اگر شما ها بگذارید درسش را بخواند ، فکر کنم با استعدادی که دارد در این رشته موفق شود.

فوتبالش چطور؟

فوتبالش هم ردیف شده. او با تیمی در شهر قرارداد بسته که اسمش هست:Blues L.A

آبی های لس آنجلس؟ پسر احمدرضا هم از تیم آبی پوش شروع می کند فوتبالش را؟

راستش این چیزها خیلی مهم نیست. مدیر تیم ، یک ایرانی عاشق فوتبال است و حضور او باعث می شود با خیالی راحت بتوانم امیر را اینجا بسپارم و برگردم. تیم بدی هم ندارند. امسال اولین سالی است که تیم فوتبال مردان شان را راه انداختند. قبل از این در ۵ سال گذشته ، تیم بانوان شان قهرمان ایالت شده و حالا امسال می خواهند تیم بانوان هم داشته باشند. این تیم یک گلر ۳۵ ساله دارد و حالا هم امیر را گرفتند. فکر می کنم در کنار درسش ، شرایط خوبی باشد برای بازی کردن و بتواند فوتبالش را هم ادامه بدهد.

امیر قرار بود جای احمدرضا را پر کند. کم کم دارد سنش زیاد می شود ، این طور نیست؟

راستش قبلا این را می گفتم اما الان برایم مهمتر درسش است. اگر در درسش موفق شود ، می تواند فوتبالش را هم ادامه بدهد و به جاهای بزرگی برسد. امیدوارم که این اتفاق برایش بیفتد. او استعدادش را دارد.

چرا هیچ وقت از دخترت چیزی نمی گویی؟

او خودش خیلی علاقه ای ندارد که حرفی درباره موفقیت هایش بزنم اما دخترم هم یک ورزشکار حرفه ای است. تحصیلاتش را در ایتالیا پشت سر گذاشته و الان در شنا و رشته نجات غریق ، یکی از بهترین های ایران است. ولی چون خودش خیلی راغب نیست ، خیلی درباره برنامه های ورزشی اش ، چیزی نمی گویم. این ها بی خیال از فوتبال ایران چه خبر؟

پرسپولیس ۳ تا زد به ذوب آهن.

آره ، بازی را دیدم . راستش نتیجه خیلی خوبی بود.

انگار انتظارش را نداشتی؟

برایم این نتیجه خیلی جالب بود . به هر حال تیم در این چند هفته خوب نتیجه نمی گرفت ولی این بازی همه را امیدوار کرد. نتیجه خیلی خوبی بود. با این برد فکر کنم مردم حسابی شاد شدند و امیدوارم که تیم در بازی های بعدی هم ، همچنان موفق باشد تا مردم را همیشه شاد ببینیم.

فکر می کنی پرسپولیس می تواند امیدی به موفقیت در لیگ داشته باشد؟ ۲۰ درصد بینندگان ۹۰ گفتند پرسپولیس قهرمان می شود ، یعنی دومین شانس قهرمانی بعد از سپاهان.

اگر واقع بینانه نگاه کنیم که خیلی سخت است . چون می دانید که سپاهان خیلی اختلافش با بقیه تیم ها زیاد است و پرسپولیس هم اختلاف زیادی با صدر جدول دارد. فکر کنم منطقی این باشد که سپاهان قهرمان شود اما به هر حال از نظر هواداران پرسپولیس و استقلال ، این تیم ها همیشه قهرمان هستند. راستی شنیدم استیل آذین هنوز ته جدول است. این خبر خیلی برایم تلخ است تیمی به این خوبی نباید می رفت آنجای جدول. حیف شد.

راستی می دانی کروش شد سرمربی تیم ملی؟

این قدر هم بی خبر نیستم. ایرانی های زیادی دورم هستند که علاقمند به فوتبالند . مبارک باشد. دیگر چی می خواهیم از این بهتر. کسی را برای تیم ملی آوردن که سرمربی رئال مادرید بوده ، مربی منچستر یونایتد و سرمربی پرتغال در جام جهانی. دیگر مربی بهتر از او می خواستیم. حالا البته خیلی طولی نمی کشد که خرابش کنیم. ما به این کار عادت داریم. بهتر از او چه کسی را می خواهیم که شروع شده جریان انتقاد از این مربی؟

در نبودت مراسم بزرگداشت سیروس هم برگزار شد. اولین سالی بود که احمدرضا به انزلی نرفت.

من همیشه می رفتم و امسال هم دلم واقعا آنجا بود. سیروس برای من فقط یک همبازی نبود. من با او زندگی می کردم. حتی سالی که مریض بودم هم رفتم . از مردم انزلی برای اینکه امسال نشد به مراسم بروم عذر می خواهم. راستش هر سال در کنار مردم می رفتیم سر مزار سیروس . او برای انزلی با همه فرق دارد. حیف که مسئولان ورزش هیچ وقت این جور جاها نمی روند.

نکته دردناک تر اعتراض در ورزشگاه به سیروس در یکی از بازی های لیگ بود ، آن هم در سالگرد درگذشتش

علیه سیروس قایقران؟ حتما او راتشویقش کردند. باورم نمی شود کسی علیه سیروس شعار بدهد. حتما اشتباه شنیدند. مگر می شود؟ او را همه مردم ایران دوستش دارند. من که این حرف ها باورم نمی شود. مگر می شود علیه او شعار داد.

راستش شنیدم مسعود استیلی فوت کرده و می خواهم به حمید و خانواده استیلی هم تسلیت بگویم. ماجرای علی آقای پروین را هم که شما گفتید و حالم گرفته شد. امیدوارم ، او هرچه زودتر سلامتش را بدست اورد. همین طور ناصرخان حجازی.

راستی کی بر می گردی؟

منتظرم مشکل سن قانونی امیر حل شود. امیر ۶ اردیبهشت ۱۸ سالش تمام می شود. تا ۱۸ سالش نشود، نمی تواند رانندگی کند. من ماندم تا مشکل گواهینامه اش را هم حل کند و بعد برگردد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هتل المپیک میزبان سرخپوشان برای دیدار با استیل آذین

 

 

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (پنجشنبه) پس از برگزاری آخرین تمرین خود برای دیدار با تیم استیل آذین از هفته سی ام مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در هتل المپیک به اردو می رود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم های پرسپولیس و استیل آذین روز جمعه هفته جاری دیدار برگشت خود را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می کنند. این در حالی است که هر دو تیم نیاز به 3 امتیاز این بازی دارند.

بر همین اساس، سرخپوشان پایتخت روز پنجشنبه بیست و پنجم فروردین ماه بعد از آخرین تمرین، عازم هتل المپیک می شوند و روز جمعه به مصاف تیم استیل آذین می روند.

گفتنی است؛ دیدار رفت دو تیم روز شنبه هشتم آبان ماه 1389 انجام شد و پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر تیم استیل آذین را مغلوب کرد.
 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

علی دایی برترین مربی هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال

 

 

از سوی سازمان لیگ فوتبال، سرمربی تیم پرسپولیس به عنوان برترین مربی هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) معرفی شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی سرمربی سرخپوشان پایتخت که در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال نمایش قابل قبولی را در اصفهان برابر تیم ذوب آهن به نمایش گذاشت از سوی سازمان لیگ فوتبال، به طور مشترک با امیر قلعه نوعی سرمربی تیم سپاهان به عنوان برترین مربیان این هفته معرفی شدند.

بر همین اساس، اسامی برترین تیم، میزبان، مربیان و بازیکنان هفته بیست و نهم به شرح ذیل اعلام شد:

برترین مربیان: علی دایی (پرسپولیس) و امیر قلعه نویی (سپاهان)

برترین بازيکنان: فرشید طالبی (ذوب آهن) و ستار زارع (شاهین بوشهر)

تیم برتر اخلاق: سپاهان

میزبان برتر: هیأت برگزاری استان کرمان (دیدار مس کرمان – سپاهان).

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حقیقی: شکست ذوب آهن اتفاقی نبود

 

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به بازی خوب تیمش درهفته بیست و نهم رقابت های لیگ برترفوتبال گفت: شکست تیم ذوب آهن به هیچ وجه اتفاقی نبود و ما درآن بازی نمایش خوبی داشتیم.علیرضا حقیقی که پس از ۳ ماه دوری از میادین فوتبال در دیدار تیمش مقابل ذوب آهن به میدان رفت ضمن بیان این مطلب به ایرنا؛افزود: بعد از شکست غیرمنتظره درهفتادمین شهرآورد مقابل استقلال، بازیکنان شرایط روحی مناسبی نداشتند با این همه باید به دیدار تیم بنیادکار در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا می رفتیم.
وی افزود:خوشبختانه قبل از این بازی مدیریت و کادرفنی با بازیکنان مفصل صحبت کرده و شرایط روحی بازیکنان به وضعیت مطلوب بازگشت بطوریکه بازی قابل قبولی مقابل بنیاد کاربهترین تیم ازبکستان انجام دادیم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس اظهارداشت: به دنبال کسب نتیجه تساوی و بازگشت به کشور متاسفانه برخی همچنان علیه تیم ما جوسازی کردند اما ما همچنان به ارایه بازی زیبا تاکید داشته ودرعین شایستگی تیم ذوب آهن رامغلوب کردیم.
حقیقی درادامه و درپاسخ به برخورد قهری برخی از تماشاگران و هواداران با بازیکنان و باشگاه اطمینان داد: مدیریت،کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس تمام تلاش خود را برای سربلندی خود و تیمشان انجام می دهند از این رو نباید با آنها اینگونه برخورد شود.
سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درخصوص دیدار هفته سی ام پرسپولیس مقابل استیل آذین دررقابت های لیگ برترفوتبال نیز گفت: به جایگاه فعلی این تیم درانتهای جدول رده بندی لیگ برتر هیچ کاری نداریم این تیم نیز همانند سایر تیم ها برای ما قابل احترام است اما ما از این بازی تنها برد می خواهیم.
وی درادامه ضمن دفاع ازعملکردش دردیدار مقابل ذوب آهن نیز افزود: عملکردم مناسب بود تمامی خروج هایم با برنامه بود و هیچ ایرادی به آنها وارد نیست.
حقیقی تاکید کرد:پیش از بازی با مدافعان هماهنگ شده و از آنان درخواست کردم هنگام خروج دروازه را پرکنند که خوشبختانه این اتفاق نیز افتاد.
وی تصریح کرد: البته اگر نیز نقطه مبهمی وجود داشت باید به من حق داده شود چرا که بعد از ۳ ماه دوری از میادین فوتبال مقابل تیم خوب و منسجم ذوب آهن قرار گرفتم.
با این حال امیدوارم و درصورت خواست مربیان در بازی های بعدی بهتر از این باشم.
وی درخاتمه دوری ۳ ماه خود ازمیادین فوتبال را یکی از سخت ترین دوران زندگی ورزشی خود عنوان کرد و افزود: دراین ۳ ماه هراتفاق بدی که ممکن است برای یک فوتبالیست رخ دهد برای من به وقوع پیوست که درصورت عدم مدیریت صحیح می توانست فوتبالم را نابود و از این ورزش دور شوم اما خوشحالم که این فرصت ازمن گرفته نشد.
تیم پرسپولیس تهران درادامه رقابت های لیگ برترفوتبال و ازهفته سی ام این مسابقات روز جمعه با تیم استیل آذین دیدار خواهد کرد.
این بازی راس ساعت ۱۹ درورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی انجام می شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گلزنان لیگ برتر
18گل
• لوسيانو ادينهو (مس)   
16گل

• کريم انصاري فرد (سايپا)    • ابراهيم توره (سپاهان)    • رضا نوروزي (فولاد)   

11گل

• آرش افشين (فولاد)    • مهرداد اولادي (ملوان)    • آرش برهاني (استقلال)    • سعيد دقيقي (شهرداري تبريز)    • روح الله عرب (نفت آبادان)   

10گل

• سيدمحمد حسيني (ذوب آهن)   

9گل

• ژوديفلي فريرا (نفت تهران)    • محمد نوري (پرسپوليس)   

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

علی عسگری : در برابر استیل آذین بازی سختی در پیش داریم

 

 

حمیدرضا علی عسگری مدافع – هافبک جوان و تند و تیز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در برابر استیل آذین بازی سختی در پیش داریم، چون آنها چیزی برای از دست دادن ندارند.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، بازیکن ارزنده سرخپوشان اظهار داشت: در بازی با ذوب آهن از دقیقه ۲۰ با مشکل مصدومیت از ناحیه مچ پا مواجه شدم اما به دلیل حساسیت این دیدار تا پایان مسابقه در میدان حضور داشتم و شکر خدا توانستیم نتیجه قابل قبولی را رقم بزنیم.

 

وی افزود: پس از بازی با ذوب آهن درد محسوسی را از ناحیه مچ پا احساس می کردم که پس از مداوا، روز گذشته تا حدودی برطرف شد و در تمرین امروز (سه شنبه) نیز مشکل خاصی نداشتم و امیدوارم با آمادگی کامل برای بازی با استیل آذین در خدمت تیم باشم.

علی عسگری در ادامه گفت: بازی با استیل آذین یکی از سخت ترین دیدارهای ما در لیگ برتر می باشد چرا که این تیم در شرایطی بسر می برد که برای فرار از قعر جدول و کسب حداکثر امتیازات بازی های آینده و رویارویی برخی بازیکنان استیل آذین برابر تیم سابقشان، انگیزه آنها را افزایش می دهد.

وی افزود: استیل آذین چیزی برای از دست دادن ندارد و به نظر می رسد این دیدار یکی از سخت ترین بازی های ما در لیگ خواهد بود. آنها این بازی را برای خود حیثیتی می دانند و انگیزه زیادی برای رویارویی با پرسپولیس دارند.

حمیدرضا علی عسگری در خصوص بازی برگشت پرسپولیس مقابل بنیاد کار در ورزشگاه آزادی نیز گفت: ما با کمک خدا و هوادارانمان، باید بتوانیم ۳ امتیاز حساس این مسابقه را بدست آوریم تا به مرحله بعد صعود کنیم و چاره ای جز این نداریم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

علیرضا محمد : ادعای سعودی‌ها خنده‌دار است

 

 

علیرضا محمد در مورد دیدار تیم‌های ذوب‌‌‌آهن و پرسپولیس که منجر به برد ۳ بر صفر سرخ‌پوشان شد، گفت: با تمام قوا به اصفهان رفتیم و خیلی امید داشتیم دست پر از میدان خارج شویم. خوشحالم که با همت و غیرت بازیکنان به ۳ امتیاز شیرین رسیدیم.
وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کرد پرسپولیس با ۳ گل ذوب‌‌‌آهن را شکست دهد، گفت:‌ ذوب‌‌آهن از بهترین‌های ایران و آسیا است و باور کردن این موضوع برایمان سخت است، اما مطمئن بودیم می‌توانیم از این دیدار امتیاز کسب کنیم.
محمد در مورد حاشیه‌سازی عربستانی‌ها و ادعای آنها مبنی بر عدم سفر به ایران تأکید کرد: واقعاً این ادعا خنده‌دار است.

از آنها سؤال می‌کنم مگر کشور شما امن بود که ما با سفر به آنجا مقابل الاتحاد بازی کردیم؟ اگر از پرسپولیس می‌ترسید چرا این ادعاها را مطرح می‌‌کنید!
وی افزود: در بهترین شرایط قرار داریم و می‌خواهیم بلایی که سر ذوب‌‌آهن در آوردیم را در لیگ قهرمانان آسیا با حضور ۱۰۰ هزار نفر بر سر بنیادکار هم دربیاوریم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه پس از مصدومیت تا چه اندازه آماده است؛ گفت: به مرز آمادگی ۷۰ درصدی رسیده‌ام. بازی به بازی بهتر می‌شوم و می توانم بیش از پیش به پرسپولیس کمک کنم. با اینکه درد دارم اما برای تیم محبوبم با تمام وجود تلاش می‌کنم و درد برایم معنا نخواهد داشت.
وی همچنین در مورد آینده پرسپولیس در رقابت‌های امسال یادآور شد: امیدوارم با این پیروزی جهش خوبی داشته باشیم و از این پس به راحتی امتیازها را از دست ندهیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com