خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 33217
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


گزارش تمرین (چهارشنبه) سرخپوشان

 

 

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه‌ای که امروز بازیکنان با حبیب کاشانی در محل باشگاه داشتند از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.در این تمرین بازیکنان پرسپولیس پس از گوش دادن به صحبت‌های دایی بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به پاس‌کاری در حال حرکت، پرتاب و کنترل توپ، آقا وسط و بازی فوتبال در قالب دو تیم سفید و قرمز پرداختند. در این بازی دوستانه تیم اصلی پرسپولیس با لباس قرمز و تیم ذخیره‌ها با لباس سفید بودند.
در پایان تیم اصلی موفق شد با نتیجه ۶ بر یک تیم ذخیره‌ها را شکست دهد.

گل‌های تیم قرمز را آرفی ۲ گل، علی عسگر ۲ گل و حسین بادامکی و هادی نوروزی به ثمر رساندند و گل تیم سفید را مهدی شیری وارد دروازه حریف کرد.

 

* در تمرین امروز سپهر حیدری، جلال اکبری، غلامرضا رضایی و سکوبرت غایب بودند.

* امیر حسین فشنگچی و محمد نوری به دلیل مصدومیت اختصاصی تمرین کردند.

* دروازه‌بان ها زیر نظر یحیوی تمرینات ویژه‌ای را انجام دادند.

* ۷۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند. آنها ابتدا به تشویق علی دایی پرداختند و در خصوص جلسه امروز که در غیاب دایی برگزار شد به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

* علی دایی در تمرین امروز بیشتر نظاره‌گر و مشغول خواندن روزنامه بود. میاچ بیشتر زمان تمرین را برعهده گرفته بود.

* دایی همچنین دقایقی با مولایی مربی بدنساز پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت.

* محمود خوردبین از خبرنگاران خواست تا درباره جلسه امروز از او سؤالی نپرسند.

* در پایان تمرین هواداران با یک بنر بزرگ که تصویر دایی روی آن بود، از سرمربی تیم پرسپولیس حمایت کردند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نوری، فشنگچی و سکوبرت غایبان پرسپولیس مقابل پیکان

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، دکتر فرید زرینه در گفت‌وگو با فارس‌، اظهار داشت: با وجود تلاش‌هایی که انجام دادیم محمد نوری، فشنگچی و سکوبرت به دلیل مصدومیت‌هایی که داشتند نمی‌توانند در بازی روز جمعه مقابل پیکان به میدان بروند و به آنها استراحت داده‌ایم.
وی در خصوص تیاگو نیز گفت: این بازیکن امروز تمرین کرد و فردا تست نهایی خواهد شد و پس از آن نظر قطعی خودمان را درباره او اعلام می‌کنیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری تمرین امروز (چهارشنبه) سرخپوشان

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

در واکنش به حمایت کاشانی ؛ دایی : حرفی ندارم ، کارم را انجام می‌دهم

 

 

علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: روز جمعه بازی بسیار سختی مقابل پیکان داریم. ما با قدرت وارد بازی می‌شویم تا در آخرین بازی لیگ برتر با یک پیروزی شیرین زمین را ترک کنیم. امیدوارم در این بازی هواداران ما را حمایت کنند.

وی در جواب این سؤال که آیا بازیکنان شما انگیزه لازم را برای موفقیت در این بازی دارند یا خیر گفت: بازیکنان من همیشه با انگیزه هستند. خوب تمرین کردند و آماده نبرد مقابل پیکان هستند و به امید خدا با پیروزی برابر پیکان لیگ را تمام و آن وقت به سپاهان فکر می‌کنیم. به من اجازه بدهید که درباره هر کدام از بازی‌ها سرجای خودش حرف بزنم و انشاءالله پس از پیروزی برابر پیکان درباره بازی با سپاهان حرف می‌زنم.

 

این مربی در جواب این سؤال که در جلسه امروز حبیب کاشانی از شما حمایت و اعلام کرده که قطعا دایی با پرسپولیس قهرمان جام حذفی می‌شود،‌ تصریح کرد: من راجع به این مسائل فعلا حرف نمی‌زنم. کار خودم را می‌کنم و در زمان خودش اگر لازم بود حرف‌هایم را می‌زنم.

دایی درباره جلسه‌اش با علی سعیدلو گفت: جلسه بسیار خوبی را با سعیدلو برگزار کردیم. ایشان همیشه به من لطف دارند. حرف‌های خوبی را زدیم و خیلی از مسائل را مطرح کردم. ایشان هم به لطف خودش را نشان داد.

وی در خصوص این که آیا سعیدلو به شما گفت برو و با قدرت کارت را ادامه بده تاکید کرد: مطمئن باشید مشکلی نیست، آقای سعیدلو به من خیلی لطف داشتند و من حتما تا روزی که هستم با تمام قدرت به کار خودم ادامه خواهم داد و برای سربلندی پرسپولیس تلاش خواهم کرد.

دایی در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره تشویق و آوردن بنر توسط هواداران در تمرین امروز چیست، گفت: لطفا از من راجع به این مسائل سؤال نکنید چون بعدا برخی می‌نویسند که این هواداران را من از اردبیل آورده‌ام. پس بهتر است از این چیز‌ها نپرسید تا فردا برای من حرف در نیاورند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پرسپولیس پس از ۱۰ سال تعویض نکرد و ۵۰۰ امتیازی شد!

 

 

پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان با یک نیمکت خالی روبرو بود و بنابراین بازی را بدون انجام تعویض به پایان برد.البته بازیکنان حاضر در میدان نیز عملکرد قابل قبولی داشتند و دایی حاضر نشد ریسک کند و بازیکنان جوانش را به میدان بفرستند. این اتفاق در حالی روی داد که آخرین بار ۱۰ سال پیش در چنین روزهایی بود که پرسپولیس یک بازی رسمی را بدون انجام تعویض به پایان رساند.آخرین بازی بدون تعویض سرخپوشان در ۳ خرداد ۱۳۸۰ مقابل سامسونگ کره جنوبی بود که پرسپولیس در آن بازی ۲-۱ باخت. علی پروین سرمربی پرسپولیس در آن بازی بود که البته سابقه انجام ۳ بازی در جام ملتهای آسیا با یک ترکیب ۱۱ نفره ثابت و بدون انجام تعویض را در کارنامه داشت!

پرسپولیس ۵۰۰ امتیازی شد

تیم پرسپولیس با تساوی بدون گل مقابل سپاهان در لیگ برتر ۵۰۰ امتیازی شد.

 

سرخپوشان در سیصد و سومین بازی تاریخ خود در لیگ برتر به رکورد ۵۰۰ امتیاز رسیدند و پس از استقلال دومین تیمی شدند که به این رکورد امتیازی دست می یابند. البته پرسپولیس با توجه به نتایج کسب شده اکنون ۵۰۶ امتیازی است، اما با توجه به کسر ۶ امتیاز از این تیم در فصل ۸۶، سرخپوشان در جدول رسمی مسابقات لیگ برتر ۵۰۰ امتیازی هستند.

 

دایی برای پنجمین بار بدون باخت و گل خورده از فولادشهر خارج شد

علی دایی پنجمین بازی بدون باخت خود را در فولادشهر پشت سر گذاشت.

 

دایی ۳ بار با سایپا و ۲ بار با پرسپولیس در فولادشهر مقابل سپاهان و ذوب آهن به میدان رفته و با کسب ۳ برد و ۲ تساوی بدون گل از فولادشهر خارج شده است. نکته جالب اینکه تیمهای دایی هیچگاه در فولادشهر گل دریافت نکرده اند. اگر دایی چنین رکوردی را در بازی های خانگی و ورزشگاه آزادی نیز می توانست تکرار کند، شاید در فاصله چند هفته به پایان لیگ برتر قهرمانی را جشن می گرفت!

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نوروزی : کاشانی حرفی در مورد دایی نزد / از ما خواستند حاشیه‌ها را فراموش کنیم

 


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جلسه با کاشانی هیچ حرفی درباره علی دایی زده نشد.

هادی نوروزی درباره جلسه ظهر امروز بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با حبیب کاشانی اظهار کرد: در این جلسه تنها وظایف بازیکنان به ویژه برای بازیهای آتی گوشزد شد و هیچ حرف خاصی درباره علی دایی سرمربی تیم ما به میان نیامد.

وی افزود: مدیریت باشگاه از ما خواست تا با فراموش کردن حاشیه‌ها با تمام قدرت در هفته پایانی لیگ و بازی در جام حذفی به میدان برویم تا بتوانیم انتظار هوادارانمان که همان قهرمانی در جام حذفی است را برآورده کنیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مشروح صحبت های کاشانی : به افتخار پرسپولیس، دایی و هواداران برای قهرمانی بجنگید

 

 

جلسه حبیب کاشانی با بازیکنان امروز (چهارشنبه) در باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، بازیکنان پرسپولیس، ظهر امروز به باشگاه آمدند و پس از صرف ناهار، به سالن کنفرانس باشگاه رفتند و پای صحبت‌های کاشانی نشستند. غیر از سپهر و غلامرضا رضایی که در سفر بودند و مجتبی شیری که در بیمارستان بود، همه بازیکنان و البته محمود خوردبین در این جلسه حضور داشتند. کاشانی مفصل صحبت کرد. گفت که جای طرح مشکلات در رسانه ها نیست و هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی حرمت دایی را نمی شکند، بازیکنان باید به کار خودشان بپردازند و وارد مسایل حاشیه‌ای نشوند. گفت که دایی می ماند و پرسپولیس را قهرمان می کند و در جشن قهرمانی کنار هم خواهند بود. کاشانی از بازیکنان خواست به افتخار پرسپولیس، به افتخار علی دایی، به افتخار خودشان و به افتخار هواداران برای قهرمانی و موفقیت تیم تلاش کنند.

 

مشروح صحبت‌های کاشانی در ادامه می‌آید:

سکوت می‌کنم، جای طرح مشکلات در رسانه‌ها نیست

در ۱۸ ماهی که با هم بودیم آیا تا به حال دیده اید که من نسبت به کادر فنی بی اهمیت و بی توجه باشم. شده است که با تک تک شما برخورد کرده ام فقط به خاطر اینکه ثابت کنم مدیر تیم آقای دایی است. قرارمان همین است چرا که باید سرمربی مدیر و همه کاره تیم باشد. حالا هم چون آقای دایی حرف‌هایی زده و من ناراحت شدم دلیلی نمی‌شود جواب بدهم. آقای دایی بر اساس سوال‌هایی که در ذهن‌شان دارند اظهار نظر کرده‌اند. البته سوال‌هایی هم در ذهن من است ولی راه آن این نیست که من بروم در تلویزیون و ایشان نیز در تلویزیون جواب یکدیگر را بدهیم. اینطور نمی شود و نباید اینطور عمل کرد.

من سرباز هستم و به من تکلیف شده در این پست انجام وظیفه کنم. اگر ۳۰ ثانیه دیگر به من بگویند برو، می روم. همانطور که سال ۸۷ رفتم. بازیکنان آن سال شاهدند که پس از رفتنم به یک نفرشان هم زنگ نزدم. یک نفر از شما به من بگوید آقای کاشانی به من زنگ می‌زد. یک نفر به من بگوید که یکی از بازی‌های پرسپولیس را به استادیوم آمده ام. به هر دلیل من را کنار گذاشتند، ۱۵ ماه کنار بودم و کوچکترین صحبتی نکردم. آقای علی آبادی تشخیص داده من قبلا خوب بودم ولی حالا خوب نیستم، مگر طلب دارم. یک فرصتی پیش آمده که مردم را خوشحال کنم. مگر چه چیزی در این جایگاه هست؟ الان من کارخانه فولاد دارم؟ پول در حساب داریم؟ با شرایطی که بر فوتبال حاکم است عزا گرفته ام که فصل در حال اتمام است و باید تسویه حساب کنیم و فصل جدید آغاز می شود و باید هزینه کنیم. الان دو و نیم میلیارد تومان پول نیاز داریم که فصل را شروع کنیم. شده است شب‌هایی که از فکر باشگاه و مشکلاتش شب خوابم نمی‌برد. دغدغه هزینه های باشگاه، امکاناتی که برای پیشبرد کار لازم است. پول بازیکنانی که به هر حال آنها هم گرفتاری های خودشان را دارند و دغدغه‌های بسیار دیگری که باید با آنها روبرو شویم.. علاوه بر همه مخارج، باید درفشی فر را آماده کنیم . هزینه سفرها، هواپیما، هتل و سفرهای چند روزه.

به وظیفه خودمان عمل کرده ایم

۵ درصد قرارداد شما ۵۰۰ میلیون تومان می شود. سال گذشته وقتی پیکان را بردیم در قزوین علی آقا یک کلام به من گفت: آقای کاشانی این ۵ درصد را ببخشید، بدون هیچ حرفی پذیرفتم. بعد با هزار راهکار، می‌رویم برای تامین هزینه های روزانه باشگاه. با این وجود امسال هیچ کمبودی را حس نکردید. چه در دستمزدها، چه در امکانات مورد نیاز برای زمین تمرین و موارد گوناگون از تورنمنت های مختلف بگیرید تا حریف های تدارکاتی اروپایی و قابل توجه. کمبودی احساس نکردید و همه چیز سر جایش بود. خودتان می‌توانید گواهی دهید. سال‌هایی که با پرسپولیس رفته اند در باشگاه ایرانیان و  تیم پرسپولیس را راه نمی دادند و پاسپورت ها را گرو نگه می داشتند! مسایل دیگری که وجود داشته و گفتنش به صلاح نیست و اصلا نمی‌شود بیانش کرد که البته آن بازیکنانی که بودند خودشان خبر دارند.

از تفرقه بین ما خیلی ها خوشحال می‌شوند

ما باید به سمت فوتبال حرفه ای قدم برداریم. طبیعتا هم سخت است. در این مسیر هم هزار حاشیه درست می‌کنند. هزار حرف در می‌آورند. ممکن است آدم های زیادی برای منافع خودشان ایجاد حاشیه کنند. به بازیکنان ما و دیگر تیم ها زنگ بزنند و کارهای دیگری بکنند. ما باید به این مسائل حرفه ای نگاه کنیم و حرفه ای برخورد کنیم و اجازه ندهیم با این ترفندها ذهنمان را مشغول کنند و بین مان تفرقه بیندازند. بارها شنیده ام که گفته اند با فلان بازیکن فلان تیم تماس گرفته شده است در حالی که ما در آن پست بازیکنان بسیار خوبی داریم. شما به من بگویید! برای چی چنین تماسی گرفته می‌شود؟ چه کسی این کار را می‌کند ؟ غیر از این است که می‌خواهند جو تیم ما را به هم بزنند؟ جز این است که در پشت پرده این تماس ها و هزار ترفند دیگر برای حاشیه سازی، منافع دیگری برای برخی ها وجود دارد؟

با احدی برای سرمربی گری مذاکره نکردیم

صراحتا می‌گویم با احدی برای سرمربی گری پرسپولیس صحبت و مذاکره نشده. به صراحت می‌گویم با بازیکنی برای پیوستن به پرسپولیس، از طرف ما تماس گرفته نشده است. نه خودمان و نه نمایندگانی از سوی باشگاه. حتی مدیر برنامه یکی از بازیکنان، قبل از بازی این تیم با پرسپولیس اصرار داشت وارد مذاکره شویم. اما گفتم به لحاظ اخلاقی و حرفه ای درست نیست. مذاکره با بازیکن، زمان و شرایط خاص خودش را دارد. مذاکره برای جذب بازیکن قانون دارد و ما هم بیگانه با این موضوع نیستیم و بر اساس روال اخلاقی و منطقی و حرفه ای عمل می کنیم. همانطور که تا به حال عمل کردیم. در نیم فصل نامه ای زدیم برای باشگاه سپاهان که آقای جعفرزاده را می‌خواهیم. باشگاه نفت به ما نامه زد که صغیری را می خواهد. مس کرمان عادل کلاه کج را می خواست. هر کدام از این ها را هم در چهارچوب خودش انجام دادیم.

آتش بیارهای معرکه کم نیستند

ممکن است در مواردی هم کسانی وارد ماجرا شوند و آتش بیار معرکه بشوند. حبیب کاشانی که زنده است و با مجموعه خودمان هم که رفیق هستیم. ما می توانیم مشکلاتمان را با هم در میان بگذاریم. روزی که شما به عنوان بازیکن به پرسپولیس آمدید بر اساس نیاز تیم و نظر سرمربی آمدید. کاری که هم منطقی است و هم حرفه ای. دلیلی هم وجود ندارد غیر از این عمل کنیم. در این سال ها که در فوتبال حضور داشتم شیوه مدیریتی من این بوده است. اینکه سرمربی تیم، عملا مدیر تیم است. بسیاری از کارها با نظر و طبق خواست سرمربی انجام می‌شود. زمانی که شما به پرسپولیس آمدید اسم هیچ کس جز آقای دایی به عنوان سرمربی تیم، مطرح نبود. ما با تدبیر آقای دایی بازیکنان را انتخاب کردیم، پایش ایستادم و سفت و سخت هم پایش ایستادم. این روزها هم جواب خیلی حرف ها را نمی دهم. چون جواب دادن من به نفع تیم نیست. به صلاح هیچ کدام از ما نیست. من صبر می کنم. چون صلاح در این است. پاسخ دادن من فقط حاشیه ها را بیشتر می کند و کسانی را که منتظر بیشتر شدن مشکلات ما هستند را خوشحال می کند. پس سکوت می کنم.

حاشیه ها را با کمک هم مدیریت می کنیم

اما سوالاتی در ذهن آقای دایی هست. ممکن است به بعضی مسائل، از عملکرد روزنامه بگیرید تا مسائل دیگر اعتراض داشته باشند یا ابهام و اعتراضی مطرح باشد. خب ما هم حتما توضیحاتی داریم. اما جای مطرح کردن این ابهامات و پاسخ ها در رسانه ها نیست. ما یک خانواده ایم و مثل هر خانواده ای حتما مشکلاتی هم داریم. اما این را در جمع خودمان حل می کنیم.

زمانی که روی نیمکت بین محمد و آرفی آن اتفاق افتاد گفتند تصاویر تلویزیونی هم از آن گرفته شده.

چرا ما باید اجازه بدهیم تلویزیون و رسانه ما را مدیریت کند. ما باید با تدبیر خودمان به این مساله بپردازیم و آن را مدیریت کنیم. ما خودمان می توانیم و حواسمان است که چه کار کنیم. چیز جدیدی نیست. مگر سال ۸۷ کم حاشیه برای تیم بوجود آمد ؟ مگر از داخل و خارج تیم کم مشکل بوجود آمد؟ مگر کم حاشیه سازی کردند؟ نهایتا چه شد؟ مگر غیر از این بود که در جمع خودمان تدبیر کردیم؟

درباره عملکرد روزنامه پرسپولیس

علی آقا سوال دارد، سوال حق ایشان است. مثلا درباره عملکرد روزنامه پرسپولیس می‌گویند.

روزنامه پرسپولیس ۳۰۰ شماره منتشر شده، خوب و بد عملکردش را باید در ترازو گذاشت و با هم سنجید. کلیت عملکرد این روزنامه در حمایت از تیم و باشگاه بوده و گاهی هم البته اشتباهاتی داشته‌اند. آنهایی که در رسانه‌ها فعالیت می‌کنند با این مسائل آشنا هستند و می‌توانند قضاوت کنند. تیتر، مطلب و عکس ‌هایی هم بوده که اشتباه بوده. کسی هم منکرش نیست. کار رسانه ای مشکل است و همیشه صد در صدی نیست. حتما ایرادهایی هم در کلیت کار یک روزنامه و طول مدت عملکردش پیش می آید. اما مساله این است که باید آن چند اشتباه را اصلاح کنیم یا کل عملکرد روزنامه را هم با آن اشتباهات یکی کنیم ؟

همه تلاش و هدف این روزنامه حمایت از تیم و ارکان آن است. به خاطر مجموع عملکرد این روزنامه امروز این حس در وجودتان هست که اگر حقی از ما ضایع شود و یا بخواهیم حرفی بزنیم یا اگر بازیکنی چون هادی نوروزی به تیم ملی دعوت نمی شود، می تواند در این روزنامه مصاحبه کند و از حق خودش دفاع کند.

حرمت دایی به من واجب است

شما بالا بروید، پائین بیائید بازیکن هستید. آقای دایی هم مربی تیم و مدیر تیم ماست. هزار بار دیگر من و علی همدیگر را ببینیم ممکن است بر اساس اختلاف نظرهایی در جلسه دعوایمان شود، جلسه است دیگر . چند تا جلسه داشتیم حرف و حدیث بود اما  این موضوع کینه ای بین ما بوجود نیاورده است. بازیکن ما گل به خودی زده و من دستش را گرفتم و به او گفتم بلند شو  مرد. اینقدر برای ما زحمت کشیدی که الان نباید ناراحت باشی. فوتبال همین است. جلال مصدوم می شود من شب با او تماس می گیرم، سپهر همچنین، رحمان طور دیگر. خانواده یعنی همین. بله الان هم می گویم اگر باز هم جلسه فنی برگزار کنیم دوباره با علی دعوایمان می شود چرا که این جلسه فنی است اگر فردا صبح آقای دایی در این مملکت با هر کسی دعوایش بشود اگر من اولی نباشم دومین نفری هستم که برای حمایت از او به طرفش می روم. اما این دلیل می شود که ما نسبت به تیم اختلاف سلیقه نداشته باشیم. من بارها با محمود خوردبین اختلاف نظر داشتیم و بحث کردیم آیا تا به حال دیده اید که من قبل از محمود خان از اتوبوس پیاده شوم. امکان ندارد. همیشه هم حرمت ایشان را داشته ایم و خواهیم داشت.

فوتبال تمام می‌شود و دوستی‌ها و انسانیت ها می ماند

دعوای ما اختلاف سلیقه است. علی ۱۰ سوال از من دارد من ۲۰ سوال از او دارم. امکان ندارد ما نسبت به هم بی احترامی کنیم. فوتبال تمام می‌شود و دوستی‌ها و انسانیت ها می ماند. مگر فوتبال چیست که من بخواهم رو در روی علی دایی در بیایم یا بالعکس. که چه بشود؟ که ۳ جام بگیریم و بگوییم ایها الناس ما سه جام گرفتیم و خیلی موفق هستیم؟ همین؟

خیلی موفق هستیم یعنی گرفتن ۳ جام؟ که بعدش چه بشود؟ هر کدام از ما فارغ از پرسپولیس، جایگاه، کار و اعتبار خودمان را داریم. نه مدیری هستم که خانه ام شمال شهر باشد و  ویلا در شمال داشته باشم. فکر می کنم اکثر بچه ها به منزل ما آمده اند . من با ناراحتی شما ناراحت می شوم و با خوشحالی شما خوشحال می شوم.

بازیکن به وظیفه خودش در زمین مسابقه فکر کند

امروز هم فقط به اینجا دعوتتان کردم که به هیچ عنوان به غیر از وظیفه بازیکنی خودتان کاری نداشته باشید. چه کسی خوب است، چه کسی بد است، کی چه می گوید، کاری نداشته باشید. کار تیم با سرمربی گری آقای دایی ادامه پیدا می کند. اختیار آقای دایی است که بعد از فصل شرایطش را بگوید. شما به من بگوئید آقای دایی اگر قهرمان جام حذفی بشود برای من سود نمی کند؟ طبیعی است می گویند تیمی که آقای کاشانی مدیرش بوده، آقای دایی مربی اش بوده دو قهرمانی پیاپی آورده است.

۱۸ ماه پیش رفتم دنبال علی آقا، هزار تیم دیگر بود و علی آقا به من اعتماد کرد و آمد همه فکر می کردند بعد از باخت برگشت به استقلال، دایی را برکنار می‌کنم. این قدر مهم می‌دیدند ایم مساله را. آقای مظلومی گفتند افتخار من این بود که در دور رفت و برگشت پرسپولیس را مغلوب کردیم و در کارنامه اش ثبت شد. خیلی ها حتی از مسئولان ورزشی به من گفتند نرو دنبال دایی، نمی توانی با علی آقا کار کنی اما من کار خودم را کرده و می کنم. مربی هم کار خودش را می کند. با اعتقاد رفتم و سر حرف خودم هم هستم و با اعتقاد قلبی و عقلی بوده است. همه می گفتند استعفا کرده بگذارید برود، گفتم امکان ندارد. وقتی علی آمد سر تمرین گفتم گوسفند جلوی پایش بکشید.

در جنجال‌ها گوشت قربانی، پرسپولیس است

علی دایی موفق نشود، شما هم ضرر می کنید. پس از اگر نفعی هست ما همه مان است. ما همه در یک کشتی هستیم و اگر این کشتی به ساحل سلامت برسد همه ما سهیم هستیم. همانطور که همه ما در شکست مقصریم . شکست برای همه ما و پیروزی برای همه ماست.

باشگاه تلاشش این است که این کشتی سالم به مقصد برسد . همه ارکان باشگاه در تلاشند. عیب و ایرادها را هم با کمک همه دلسوزان و پیشکسوتان برطرف می کنیم. در چند روز آینده با پیشکسوتان جلسه می گذارم چون برخی‌ها وقتی دیدند شهر شلوغ است رفتند که از خانواده پرسپولیس علیه خانواده پرسپولیس حرف بکشند. فکر می کردند باید دو تا به نفع من و دو نفر به نفع علی آقا صحبت کنند. اما اینطور نیست و نمی گذاریم به این شیوه خانواده را از هم بپاشند. خیلی ها دنبال این هستند که چند نفر از من و تعدادی از علی دفاع کنند. در چنین حالتی گوشت قربانی باشگاه بزرگ پرسپولیس است.

دایی پرسپولیس را قهرمان جام حذفی می کند

چرا باید در رسانه و تلویزیون خودمان را بزنیم، حاصل آن چیست؟ از قول علی دایی نوشتند مگر اخراجم کنند که بروم. اگر ما علی را اخراج کنیم به خودمان بی احترامی کردیم. من اعتقاد دارم که تصمیمم در انتخاب علی دایی درست بوده. چون با شناخت، او را انتخاب کردم. کارنامه علی هم فصل گذشته نشان می دهد که چطور بوده. ما چند بازی داریم و برایمان خیلی مهم است. علی دایی می برد . ۲۰ خرداد ما قهرمان جام حذفی هستیم. آقای دایی می تواند بگوید من نیستم . این حق مسلم اوست. اما ما می خواهیم با او ادامه دهیم.

تمام تلاشمان در طول فصل این بود که کارها به بهترین نحو پیش برود. اما گاهی اشتباهاتی هم داشتیم. گاهی با وجود دیدن مشکلات، تعارف کردیم. من دو  مورد دیدم نگفتم، علی سه مورد دیده نگفته، دو مورد من شده ۲۰ مورد و ۳ مورد علی شده ۳۰ مورد، ای کاش این موردها و تقاضاها و اعتراضات در جلسات اتفاق می افتاد تا کار به اینجا نکشد. اما هنوز هم دیر نشده. هنوز هم حرفی داشته باشم می زنم اما به خود علی دایی.

منتظرند علیه دایی حرف بزنم

کسانی منتظرند که من علیه علی و بلعکس صحبت کنیم . اما من این کار را نمی کنم. چون روابطی فراتر از فوتبال بین ماست. وحید وقتی به تیم ما آمد چند پیشنهاد بهتر داشت اما آمد پرسپولیس. وقتی می‌خواست امضاء کند اصلا قراردادش را نخواند و گفت: برای شما امضاء می کنیم. وحید می داند که در فوتبال حرفه‌ای اول باید وکیلش امضاء کند سپس بازیکن ولی او امضاء کرد. این بار من را زیاد می کند.. ما خودمان برای بازیکن ارزش قائلیم. امروز به شما می گویم فوتبالتان تمام می شود، احترام و ادب و دوستی را از دست ندهید که برایتان ماندگار می شود.

آنهایی که منتظرند من بر علیه دایی تعدی و بی احترامی کنم از من چنین کاری را نخواهند دید. به هیچ عنوان علیه دایی حرف نمی زنم. علی رغم اینکه خیلی ها در همین ایام علیه من حرف زدند و تهمت زدند.

ختم کلام

ختم کلام، شما بازیکن هستید. ارکان باشگاه هستید و وظایف خودتان را دارید. فردا صبح علی دایی از سر تا پا مرا فحش داد، هیچ کس حق ندارد دخالت کند. حیطه اختیارات شما زمین چمن است. کی راست می گوید، کی دروغ می گوید ، کی حق می گوید کی ناحق است جزو حیطه وظایف شما در باشگاه نیست. چرا که مهم تر از من و علی آقا  و شما  باشگاه پرسپولیس است. خیلی‌ها  می‌خواهند ما را رو در روی هم قرار دهند. هشتم خرداد نیاز داریم که هواداران به ورزشگاه بیایند. وارد بازی های این و آن نشویم. در پایان، حرف اول و آخر را علی دایی می زند. در زمین مسابقه شما نشان می دهید که ما تیم هستیم.

به افتخار پرسپولیس، به افتخار علی دایی، به افتخار خودتان، به افتخار هواداران، به افتخار کادر فنی، به افتخار همه قلب هایی که برای تیم می تپد، کار می کنیم. ما نسبت به هم اعتقاد داریم حرف داریم اما کینه نداریم. دشمنی نداریم. به افتخار همه ارکان باشگاه، به وظایفمان عمل می‌کنیم و حرمت ها را نگه می داریم. ما یک تیم هستیم. ۲۰ خرداد با قهرمانی (در جام حذفی) تصمیم می گیریم که چکار کنیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تازه ترین وضعیت مصدومان پرسپولیس در گفت و گو با پزشک این تیم

 

 

فرید زرینه روز چهارشنبه و پیش از آغاز تمرین این تیم در گفت و گویی با ما گفت: سکوبرت مدافع مالیایی این تیم به دلیل کشیدگی عضلات پا به این بازی نخواهد رسید. وی افزود: وضعیت محمد نوری و امیر حسین فشنگچی نیز مبهم است البته پس از تمرین امروز می توان درخصوص آن ها اظهار نظر قطعی کرد.
زرینه درخصوص سرگروه تیم پرسپولیس و غلامرضا رضایی مهاجم این تیم نیز گفت: سپهر حیدری به دلیل شکستگی دوران نقاهت را طی می کند و به این بازی نمی رسد رضایی نیز شرایطش بهتر از حیدری نیست و کادر فنی از وی برای این بازی نمی تواند استفاده کند.

 

 

پزشک تیم پرسپولیس وضعیت جلال اکبری را نیز نامطلوب عنوان کرد و افزود: این بازیکن به لحاظ جسمانی شرایط مناسبی ندارد و درحال حاضر درمان فیزیوتراپی را دنبال کرده و درصورت جواب نامساعد پزشکی باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

وی در ادامه تازه ترین وضعیت تیاگو هافبک برزیلی این تیم را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این بازیکن به تازگی از بند مصدومیت رها شده و در تمرینات روز گذشته به آرامی پا به توپ شد و به طور یقین تیاگو از نظر پزشکی مشکل خاصی برای بازی روز جمعه ندارد.
تیم پرسپولیس تهران در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر میزبان تیم پیکان قزوین است.
این بازی راس ساعت ۱۸ و در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

یادداشت روز : نشانه‌های مثبت در تیم دایی

 

 

گرچه نتیجه‌گیری در کوتاه مدت به معیار اصلی در فوتبال ایران بدل شده و با این معیار پرسپولیس فصلی ناموفق داشت اما دو بازی مقابل الاتحاد و سپاهان مژده از ظهور یک مربی در سطحی فراتر از سطح مربیگری در ایران می‌دهد که به تلفیقی صحیح از سبک فوتبال ایرانی با یافته‌های جدید فوتبال روز دنیا بسیار نزدیک شده است.

برای پرهیز از سوتفاهم یادآور می‌شوم که نگارنده وفاداری به سبک فوتبال هر کشور را در موفقیت باشگاه‌های آن کشور و تیم ملی حائز اهمیت می‌داند. گرچه در فوتبال ایران این مباحث به کلی کنار گذاشته شده است.برای درک بهتر مطلب چلسی را مثال می‌زنم که در سال‌های اخیر هم از بازیکنان خارجی و هم از مربیان خارجی بیشترین بهره را برده است اما کمتر کارشناسی می‌تواند مدعی شود که چلسی فوتبالی غیرانگلیسی بازی می‌کند.

 

 

 

شاخصه‌های اصلی فوتبال انگلوساکسون در فوتبال چلسی اگر از منچستر بیشتر نباشد کمتر نیست و گرچه مورینیو و آنچلوتی که اولی در بدو کارش به تکنسین فوتبال دفاعی شهره و دومی از فوتبال ذاتا دفاعی ایتالیا آمده است اما شاخصه‌های اصلی فوتبال انگلیسی در تیم آنها مثلا فوتبال تهاجمی و درگیرانه کاملا برجسته بود و هست و نتیجه حضور دو مربی مطرح در چلسی و بکارگیری و تلفیق درست یافته‌‌های جدید فوتبال مدرن با فوتبال انگلیسی چلسی را به چند قهرمانی در لیگ برتر رهنمون و به یک مدعی جدی در لیگ قهرمانان تبدیل کرد.

بازی‌های امسال پرسپولیس حتی بازی‌هایی را که با نتایج بد واگذار کرد از روال مشخص پیروی می‌کرد اما بعضی باز‌ی‌ها مثل دو نمونه بالا نوید پرسپولیسی را می‌دهد که هم بازیکنان و هم مربیان می‌دانند که چه مسیری را طی می‌کنند و قصد دست یافتن به کدام ثبات در روند بازی‌های خود هستند نوعی از بازی که از شرایط تبعیت نمی‌کند و تحت تأثیر حریف قرارنمی‌گیرد و نه مثل اکثریت قریب به اتفاق تیم‌های ایرانی که حتی سه هفته متوالی نمی‌توانند بازی‌های یکسانی ارائه کنند و بسته به شرایط و حریف بازی متفاوتی را از آنها شاهدیم که هیچ ربطی به بازی‌های قبلی آنها ندارد و بازتاب آن را در سخنان شادمانه و ساده‌لوحانه مثل «نقاط ضعف و قوت حریف را می‌دانستیم یا آنالیز کرده بودیم» می‌بینیم و کارشناسی هم نیست که از آنها بپرسد پس شخصیت تیمی چه می‌شود؟‌ شخصیتی که به تیم اجازه می‌دهد بازی خود را به حریف تحمیل کند که مستلزم ثبات در بازی‌های هر تیم است و در صورت کسب چنین شخصیتی است که آن تیم می‌تواند با فشار کمتر بازی‌های فرسایشی لیگ را با موفقیت به پایان برد.

مثلا در لیگ انگلیس هیچ مربی به اندازه فرگسون در بازی‌های مختلف ریسک تغییر در ترکیب را به جان نمی‌خرد اما آیا تغییر ترکیب ۹ نفره در بازی برگشت با شالکه تغییری در شخصیت تیمی وارونه و نوع بازی منچستر به وجود آورده بود؟ این مهمترین معیار برای موفقیت پایدار یک تیم است. تیم دایی در زمین خود بر الاتحاد پیروز و در زمین سپاهان مساوی کرد و ترکیب تیم در این دو بازی تغییرات زیادی داشت اما پرسپولیس با یک سوال هر دو بازی را آغاز و به پایان برد و مهمترین نکته در این دو بازی این بود که فشاری را که تیم حریف تحمل می‌کرد نزد بازیکنان پرسپولیس نمی‌دیدیم و پرسپولیس بازی روان و عادی خود را انجام می‌داد که نشان از بروز و تثبیت شخصیت تیمی در پرسپولیس داشت.

پس از حذف عناصری که تن به روال و روند مشخص نمی‌دادند در نیم فصل دوم این شخصیت بر بازی پرسپولیس حاکم و به تدریج در پایان فصل به بلوغ خود نزدیک شد. بحث در مورد سبک فوتبال امسال پرسپولیس و کمبودهایی که برای ارائه کامل آن می‌بینیم را به بعد موکول می‌کنیم آنچه در بازی‌های امسال و نوع بازی پرسپولیس به وضوح قابل مشاهده است خلاقیت دایی در طرح و اجرای آن است.

سخن پایانی اینکه با انقلابی که در ارتباطات تصویری در جهان رخ داده تقریبا همه مربیان به سیستم‌های رایج تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید دسترسی دارند و از آن سود می‌برند و نشانه‌های آن را در هر تیمی می‌بینیم آنچه مربیان را متمایز و شاخص می‌کند خلاقیت است و بروز بیرونی خلاقیت در بازی فوتبال، را در شخصیت تیمی می‌توان دید که تیم‌های دیگر را تحت تأثیر بازی خود قرار دهد، همان شخصیت تیمی که فوتبال ایران و نمایندگانش (پرسپولیس و استقلال) یک زمانی در آسیا داشتند و آن زمان نانش می‌خوردند و امروزه چوبش را می‌خورند. آقای دایی بیش از هر چیزی به زمان نیاز دارد تا ایده‌هایش به ثمر بنشیند آیا چنین شعوری در فوتبال ما یافت می‌شود که زمان لازم را به او دهد؟

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نوری : اتحاد کاشانی و دایی زمینه قهرمانی پرسپولیس را فراهم می کند

 


“محمد نوری” هافبک میانی پرسپولیس تهران ،مدعی است اتحاد کاشانی و دایی،زمینه قهرمانی پرسپولیس درجام حذفی را مهیا می کند. هافبک میانی پرسپولیس اظهارداشت: اختلاف به وجود آمده میان مدیریت و سرمربی تیم به طورحتم در آستانه دیدار برگشت برابر سپاهان در جام حذفی در روحیات بازیکنان تاثیر منفی می گذارد.

وی تصریح کرد:درچند بازی حساسی که داریم،بهتر است اختلاف نظرها کنار گذاشته شود تا باشگاه به هدف خود که همان حضور تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیاست،دست یابد.


 

نوری درخصوص اختلاف به وجود آمده میان مدیریت و سرمربی اظهار داشت:کاشانی و دایی از چهره های سرشناس و زحمتکش پرسپولیس هستند.اختلاف به وجود آمده میان مدیریت و سرمربی یک موضوع بسیار جزیی محسوب می شود که با همفکری طرفین حل و فصل خواهد شد.اما متاسفانه برخی از جراید این موضوع را بیش ازحد بزرگ کرده اند.

نوری درمورد آینده کاری خود در پرسپولیس افزود:من با پرسپولیس قرارداد دارم و به طورحتم گزینه اصلی من برای بازی پرسپولیس خواهد بود.

نوری افزود:امیدوارم در فصل بعد هم شاهد حضور کاشانی و دایی در پرسپولیس باشم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حقیقی : به پیکان امتیاز دهیم، چهارم هم نمی شویم

 


دروازه بان تیم پرسپولیس که خاطره خوشی از بازی مقابل پیکان ندارد،در خصوص آخرین بازی تیمش در آزادی، گفت: به پیکان امتیاز دهیم، چهارم هم نمی شویم.علیرضا حقیقی گفت:این بازی به نظر من برای هر دو تیم از جهاتی مهم و سرنوشت ساز است، به خصوص برای پیکان که در حال سقوط است.

وی افزود:برای تیم ما که قهرمان نشده، سوم یا چهارم هیچ تاثیری ندارد با این وجود ما اصلا به دنبال انتقام نیستیم و همه قبول داریم که در بازی رفت بد بازی کردیم و باختیم. وی در پایان خاطرنشان کرد:این بازی چون در خانه بازی می کنیم، باید پیروز شویم من به هواداران حق می دهم که از نتایج و بازیهای تیم ناراضی باشند اما فکر می کنم که همه این نتایج ضعیف مقصرش علی دایی نیست که اینگونه به سوی او حمله می کنند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : آقایان تهمت هایی زدند که باید ثابت کنند

 


علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که این روزها مصاحبه های جنجالی علیه مدیران باشگاه پرسپولیس انجام می دهد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای بحث و تبادل نظر در مورد اتفاقات باشگاه به جلسه کمیته فنی رفته بودم اما در این جلسه مسایلی رخ داد که ترجیح دادم بهتر است در این نشست حضور نداشته باشم. در این جلسه کمیته فنی تهمت هایی زده شد که قابل پیگیری است و آقایان باید آنها را ثابت کنند.

 

وی ادامه داد:فعلاً قصد ندارم دلایل ترک جلسه را اعلام کنم اما روزی که از این تیم جدا شدم دلایل ترک جلسه را اعلام خواهم کرد تا هواداران همه چیز را بدانند.

 

علی دایی، در رابطه با شانس قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی در میان این اختلافات اظهار داشت: همه چیز دست خداست، اگر خداوند بخواهد پرسپولیس من قهرمان ایران خواهد شد و اگر هم خدا نخواهد قهرمان نخواهد شد با این حال همراه با شاگردان خود تلاش می کنیم تا با کمک خدا شایستگی های خود را ثابت کنیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

جدی ترین گزینه های هیئت مدیره : پروین، باقری، هدایتی، فرخزادی و احتمالاً کاشانی

 

 

تذکرات جدی ناظران AFC در مورد مشخص شدن اعضای هیئت مدیره تیمهای پرسپولیس و استقلال، مسئولان سازمان تربیت بدنی را وادار به تسریع در معرفی اعضای هیئت مدیره کرده است؛ در این راستا نام چند گزینه احتمالی در ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، گویا تذکرات جدی ناظران AFC در تهران مبنی بر اعلام سریع نام اعضاء هیئت مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس باعث شد تا مسئولان اقدام به معرفی اعضا جدید کنند. در همین رابطه همه نگاه ها به دفتر علی سعیدلو است که هم اکنون رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس نیز می باشد و باید اعضاء با نظر او اعلام شوند. مطابق با شنیده ها؛ علی پروین، کریم باقری، مجید فرخزادی و حسین هدایتی اعضا جدید هیئت مدیره پرسپولیس هستند که قرار است معرفی شوند، البته نام حاج حبیب کاشانی هم در این لیست دیده می شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خبر مهم : اتفاقات جدید در پرسپولیس پس از دیدار کاشانی ، دایی و باقری با سعیدلو

 

 

باشگاه پرسپولیس که در سالهای گذشته بارها دچار بحران مدیریت شده و از این حیث لطمات جبران ناپذیری را متحمل شده، با اتفاقات اخیر در آستانه بحرانی جدید است که البته شاید دیدار اخیر حبیب کاشانی، علی دایی و کریم باقری با رئیس سازمان تربیت بدنی از این بحران جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر نتوانست انتظارات علاقمندان و طرفدارانش را برآورده کند و با وجود اینکه در فاصله یک هفته به پایان مسابقات در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد، اما میزان نارضایتی از نتایج و عملکرد این تیم بسیار بالاست.

به این نارضایتی باید درگیری های اخیر علی دایی و حبیب کاشانی را هم اضافه کرد که نشان داد این دو در طول فصل اختلاف نظرهای زیادی با یکدیگر داشته اند اما هر بار آن را رد و تکذیب کردند!

 

صحبت هایی که علی دایی علیه مدیریت باشگاه انجام داد و البته پاسخی از سوی حبیب کاشانی به دنبال نداشت، رئیس مجمع این باشگاه را برآن داشت تا دایی و کاشانی را به سازمان تربیت بدنی دعوت کند.

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس که جدا از نتایج این تیم در لیگ نهم و دهم، توانسته آرامش قابل قبولی را برمجموعه همیشه پرحاشیه پرسپولیس حاکم کند، دوشنبه شب به سازمان تربیت بدنی رفت و با علی سعیدلو دیدار کرد. کریم باقری کاپیتان پیشین پرسپولیس نیز که اواسط لیگ دهم از فوتبال خداحافظی کرد هم با سعیدلو دیدار کرد.

به دنبال دیدار کاشانی و باقری، علی دایی سرمربی پرسپولیس نیز که این روزها بیشتر از همیشه مصاحبه می کند سه شنبه به دیدار رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس رفت و دقایقی با علی سعیدلو در مورد اتقاقات اخیر گفتگو کرد. این که در این جلسه بین سعیدلو با مسئولان باشگاه پرسپولیس چه گذشت، هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما نزدیکان پرسپولیس از اتفاقات جدیدی در این باشگاه خبر می دهند.

در این مورد گفته می شود قرار است بزودی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شود که در بین آنها نام کریم باقری نیز دیده می شود. مجید فرخزادی عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه حسین هدایتی و علی پروین نیز از دیگر گزینه هایی هستند که نام آنها برده می شود.

به نظر می رسد پرسپولیس در روزهای آینده شاهد اتفاقات جدیدی خواهد بود که با معرفی اعضای هیئت مدیره این باشگاه آغاز می شود و به تغییرات روی نیمکت و بازیکنان منجر خواهد شد. گفته می شود با اتفاقات جدیدی که در باشگاه رخ خواهد داد برخی بازیکنان گذشته این تیم که فصل دهم را در تیم های دیگر سپری کردند به جمع سرخپوشان بازخواهند گشت.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

باقری : هنوز جوابی برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس نداده‌ام

 

 

کریم باقری در خصوص دیدارش با علی سعیدلو عنوان کرد: با توجه به دستوری که داده بودند به سازمان تربیت بدنی رفتم و دقایقی با سعیدلو در مورد مسائل مختلف صحبت کردم. لازم نیست الان بگویم در جلسه چه اتفاقی افتاد اما این دیدار خوب بود و من همیشه با سعیدلو دیدار می‌کنم.

وی در جواب این سؤال که آیا به عنوان هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شده‌اید گفت: خیر،‌ هنوز خبری نیست. صحبت‌هایی در این زمینه داشته‌ایم اما هنوز جوابی‌ نداده‌ام. شما از طریق سازمان و یا باشگاه پیگیری کنید که اگر قرار است خبری باشد اعلام کنند.

باقری در جواب سؤالی در خصوص شرایط پرسپولیس تصریح کرد: سعی می‌کنم بازی‌های این تیم را دنبال نکنم.

 

فعلا درباره شرایط پرسپولیس حرفی نمی‌زنم و همه چیز بماند برای بعد که اگر قسمت شد حرف‌هایم را می‌زنم اما امیدوارم این تیم بتواند در جام حذفی به مقام خوبی برسد تا دل هواداران پرسپولیس را شاد کند اگر چه کار سختی است.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در پایان در مورد حواشی‌ پیش آمده در این باشگاه گفت: در مورد این موضوع حرفی نمی‌زنم چون که به من مربوط نمی‌شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بادامکی : پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، حسین بادامکی هافبک میانی پرسپولیس با دوندگی بی امان در مرکز میدان کاری کرد که هافبک‌های پر توان سپاهان از جمله نویدکیای آماده و جانواریو در تمام طول بازی حرفی برای گفتن نداشته باشند. بادامکی هم مثل مازیار اعتقاد داشت بازیکنان پرسپولیس مقابل سپاهان یکدل و با انگیزه بودند.

* از بازی مقابل سپاهان راضی بودی؟ 
بازی خوبی بود و با اینکه خیلی از مهره‌های‌مان را نداشتیم خوب کار کردیم و اگر باهوش‌تر بودیم حتی می‌توانستیم برنده این بازی لقب بگیریم.

 

* شاید قبل از این بازی خیلی‌ها فکر می‌کردند سپاهان با یک برد خوب قهرمانی را جشن می‌گیرد اما اینطور نشد. 
خب به نظر من پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است. در مقاطعی که ما خوب نتیجه می‌گیریم، بچه‌های دیگر توانایی‌هایشان را نشان می‌دهند البته در این بازی با هم همدل و واحد بودند و نخواستند که هواداران که در این سال‌های اخیر به بازی با سپاهان حساس شده‌اند، ناراحت شوند. از طرفی این مسابقه پیش بازی مسابقه حساس ما در جام حذفی بود و با این بازی، حداقل اعتماد به نفس‌مان را به دست آوردیم.
* اما به نظر می‌رسید شما در این بازی به فکر حفظ توپ و میدان باشید تا حمله و موقعیت گل. 
طبیعی بود. آنها بهترین خط حمله لیگ را دارند و کامل‌ترین تیم هستند، به همین خاطر هم قهرمان شدند. از طرفی آنها در خانه خودشان بازی می‌کردند و می‌خواستند با بردن ما جشن قهرمانی بگیرند اما ما با دوندگی و پرس اجازه ندادیم موقعیت بسازند و طبیعی بود که حفظ توپ هم بکنیم.
* تماشای جشن قهرمانی سپاهان در آن فاصله نزدیک برای شما آزاردهنده نبود؟ 
فوتبال همین است. آنها در طول فصل از ما و بقیه تیم‌ها نتایج بهتری گرفتند و باید بهشان تبریک بگوییم. آنها به خاطر نوسان کمی که داشتند بهترین تیم لقب گرفتند البته ما هم که چیزی از جشن‌شان ندیدیم چون رفتیم داخل رختکن.
* با این بازی به شکست سپاهان در تهران و مقابل هواداران‌تان امیدوار شدید؟ 
قطعا این‌طور نیست که سپاهان شکست‌ناپذیر باشد. ما در همین بازی هم دقایقی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و امیدوارم روز ۸ خرداد با حضور پر شور هواداران و انجام یک بازی خوب به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم چرا که تنها امیدمان قهرمانی در این بازی‌هاست.
* بازی با پیکان هم به خاطر شرایط ویژه این تیم دشوار شد. 
ما در آن بازی قطعا برای سه امتیاز می‌جنگیم چرا که نمی‌خواهیم رتبه چهارمی را از دست بدهیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ابراهیم شکورى : سرباز نیستم و در پرسپولیس مى مانم

 

 

ابراهیم شکورى، درباره خبرى مبنى بر سرباز بودنش در فصل آتى گفت: من سرباز نیستم. این ترم درسم تمام مى شود و مى خواهم در مقطع فوق لیسانس ادامه تحصیل دهم بنابراین چنانچه کادر فنى بخواهد من در تیم پرسپولیس خواهم ماند و به هیچ تیم نظامى نمى روم.او درباره احتمال قهرمان شدن پرسپولیس در جام حذفى اظهارداشت: تمام تلاشمان این است که از سد سپاهان عبور کنیم. ما لیگ برتر و آسیا را از دست دادیم؛ بنابراین باید در حذفى خیلى با قدرت ظاهر شویم و مطمئن باشید قهرمانى در جام حذفى را از دست نخواهیم داد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سعیدلو خطاب به دایی : با قدرت به کارت ادامه بده

 

 

پس از اتفاقاتی که در چند روز اخیر در باشگاه پرپولیس رخ داد و اختلافات دایی و حبیب کاشانی علنی شد، امروز دایی با علی سعید لو، رئیس سازمان تربیت بدنی دیدار کرد تا با او در مورد شرایط باشگاه قرمزپوش پایتخت صحبت کند. پیش از این گفته می شد دایی قصد دارد زمینه حضور دادکان در پرسپولیس را فراهم کند تا کنترل اوضاع در این باشگاه را به دست بگیرد. مشخص نیست در جلسه امروز دایی و سعیدلو در این مورد نیز صحبتی شده یا خیر. گفته می شود در هنگام خروج دایی از دفتر سعیدلو، رئیس سازمان به پشت دایی زده و از او خواسته با قدرت به کارش ادامه بدهد. با توجه به اینکه قرار است به زودی هیئت مدیره پرسپولیس معرفی شود، شاید این جمله نشانه تصمیم سازمان برای انتخاب کردن یک نفر از بین دایی و کاشانی برای ادامه کار در پرسپولیس باشد. این در حالی است که گفته می شود حبیب کاشانی سرپرست سرخپوشان نیز شب گذشته با سعیدلو دیدار کرده است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کریمی پس از بازگشت به ایران : بجز پرسپولیس آدرس دیگری را نمی‌شناسم

 

 

بازیکن تیم فوتبال شالکه آلمان که پس از چندماه حضور در بوندس لیگا به ایران بازگشته است با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در پرسپولیس، گفت: بی‌تردید چنانچه در ایران باشم در این باشگاه را خواهم زد و در صورتی که این در باز شود آدرس دیگری را نمی شناسم.

علی کریمی که چند ماهی را به عضویت تیم شالکه آلمان درآمده بود و با این تیم تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت در برگشت به تهران ضمن بیان این مطلب افزود: اگر چه فرصت چندانی برای بازی پیدا نکردم اما همین که به عنوان یک ایرانی در صف تیمی مدعی در بالاترین سطح جهان قرار گرفتم احساس غرور و شادمانی داشتم و در این مدت تمرینات بسیار منظم و سنگینی را پشت سر گذاشته و با وجود چندین مصدومیت در شرایط خوبی قرار دارم .

 

کریمی در خصوص شایعاتی مبنی بر حضورش در پرسپولیس برای فصل آینده افزود : قرمزی پرسپولیس از تن و روان من پاک نمی‌شود . بی تردید چنانچه در ایران باشم در این باشگاه را خواهم زد و در صورتی که این در باز شود آدرس دیگری را نمی شناسم.
کریمی در خصوص اتفاقات این روزهای پرسپولیس اضافه کرد: از آنجایی که این باشگاه دارای هواداران میلیونی و همواره زیر ذره بین قرار دارد تا حدودی در جریان اخبار این تیم قرار گرفتم و امیدوارم با تلاش و همت گروه مدیریت، کادر فنی و فداکاری بازیکنان و غیرت و همت آنها جام حذفی و سهمیه آسیایی را کسب کنند.
هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران که عصر سه شنبه با سایت شخصی اش گفتگو کرد در خصوص حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران و انگیزه های خود گفت: تنها مکانی که می‌توانیم بدهکاری های خود را به این مرز و بوم و مردم خوب و مهربانش ادعا نماییم، همانا خدمتگذاری صادقانه و تا پایان جام برای تیم ملی و چنانچه مورد توجه مربی بزرگی مثل کارلوس قرار بگیریم این فرصت خدمتگذاری را از دست نخواهم داد و در غیر اینصورت برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می کنم.
کریمی با اشاره به بیماری ناصر حجازی گفت: از خداوند برای ناصرخان حجازی آرزوی سلامتی می کنم. همینطور قهرمانی سپاهان را که مزد انضباط تیمی و سازماندهی مدرنشان بود را تبریک می گویم و از تمام دوستان خبرنگار عزیز که می دانم زحمات زیادی را متحمل می شوند تقاضا دارم توجهی به مصاحبه های غیر واقعی و خارج از وب سایت شخصی ام نداشته باشند تا همه در کنار هم در فضایی آرام قرار داشته باشیم.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استیل آذین در مورد سقوط این تیم به لیگ دسته اول نیز گفت: تیم خیلی خوبی داشتیم و می توانستیم گامهای بعدی را هم بهتر و موفق تر برداریم . اما مجموعه ای از ناهماهنگی ها و کمکاری ها باعث شد تا بهترین فرصت برای یک تیم خصوصی از بین برود . سرمایه مالی هدایتی سوخت ولی از سوی دیگر اعتبار و حیثیت ورزشی بازیکنانی ناهموار و ناهماهنگ قربانی شوند .
علی کریمی ادامه داد: من به شخصه خود را بیش از همه مقصر می دانم و در این راه احساس گناه می کنم. از سویی خجالت زده ی مالک باشگاه هستم و از سوی دیگر شرمنده ی تعدادی از بازیکنان که به خواست من به این باشگاه آمدند و دچار لطمات جبران ناپذیری شدند.
وی با اشاره به اظهارات مهریزی مدیرعامل پیشین باشگاه استیل آذین گفت: هدایتی و مهریزی سالهای طولانی با یکدیگر دوست و همکار بودند و در کنار یکدیگر تجارت کردند اما آنچه به من مربوط می شود این است که حقیقتا به خاطر شکست ها و عدم کارایی در جریان مسابقات به نوعی دچار وجدان درد شده و در پی آن بودم که بار گناهان خود را نسبت به این قصور و ناکامی جبران کنم.
کاپیتان پیشین استیل آذین ادامه داد: به همین خاطر با خلوص نیت و طی نامه ای به آقای هدایتی باقیمانده طلبم را بخشیدم و هرگز این تصور را نداشتم که پولم سوخت می شود. چون هدایتی همواره نسبت به تعهداتش احساس مسئولیت کرده و من حتم داشتم تحت هر شرایطی مطالباتم را می گیرم.
کریمی ادامه داد: مهریزی هم در مقطعی برای باشگاه زحمات زیادی کشید . به خصوص سال اول که توفیقات قابل توجهی هم داشتیم. امیدوارم که سوء تفاهمات برطرف و این دو دوست قدیمی مشکلات خود را حل و فصل کنند.
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گلایه های دایی در دیدار با سعیدلو

 

 

سرمربی تیم پرسپولیس پس از نشست نیمه تمام با کاشانی این بار به سراغ رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس رفت و با وی به بحث و گفتگو پرداخت.
علی دایی پس از مشکلات و درگیری هایی که با کاشانی و برخی از مسئولان پرسپولیس پیدا کرد تصمیم گرفت امروز با علی سعیدلو که به جز مسئولیت سازمان تربیت بدنی ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس را نیز برعهده دارد دیدار کند به همین جهت امروز جلسه ای در حدود ۲ ساعت میان سرمربی تیم پرسپولیس و معاون رئیس جمهور در محل سازمان تربیت بدنی برگزار شد که البته در مورد صحبتهای این دو هنوز خبری منتشر نشده اما با اتفاقاتی که این روزها برای علی دایی و پرسپولیس افتاده مطمئناً محوریت گفتگو مشخص است.

 

براساس این گزارش، برخی ها از گوشه کنار سازمان تربیت بدنی که نظاره گر خروج دایی از سازمان تربیت بدنی بوده اند گفته اند که سرمربی پرسپولیس هنگام خروج با سعیدلو به وسیله گویش آذری هم دقایقی صحبت داشته اند.
گفتنی است، دایی روز گذشته نیز جلسه‌ای نیمه تمام با حبیب کاشانی در باشگاه پرسپولیس برگزار کرد و با مسئولان این باشگاه نیز اختلاف‌های عمیقی دارد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سوزوکی : پیشرفت امکانات پرسپولیس مرا تحت تاثیر قرار داد

 

 

مدیر مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا: در بازدید از باشگاه پرسپولیس با تغییراتی نسبت به بازدید سال گذشته مواجه شدیم که مرا تحت تاثیر قرار داد. توکوآکی سوزوکی  گفت: تکمیل امکانات زمین تمرین پرسپولیس (درفشی فر) بسیار خوب و پیشرفت این مجموعه محسوس بود. مخصوصا امکاناتی از قبیل زمین بازی دوستانه، رختکن، استخر، سونا و همچنین در اختیار قرار دادن امکانات رسانه ای در قسمتی از کمپ درفشی فر برای خبرنگاران در آینده ای نزدیک، مرا خشنود کرد. اهداف باشگاه برای درآمدزایی از استخر و سونا این ورزشگاه نیز برایم جالب بود. وی همچنین در خصوص بازدید از آکادمی تیم های پایه فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع)، افزود: این استادیوم خوب و به نسبت تصوری که از امکانات ایران برای تیم های پایه داشتم بی نظیر بود که از این بابت به این باشگاه تبریک می گویم.

 

مدیر مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس یکی از بزرگترین و محبوب ترین تیم های ایران و آسیا است و با توجه به این پتانسیل و تعداد زیاد هواداران انتظار می رود در بخش کانون هواداران و بازاریابی بسیار قوی تر عمل کند چون با این ظرفیت پرسپولیس در صورت تقویت این دو بخش، می تواند قسمت عمده ای از هزینه های خود را تامین کند.

سوزوکی با توجه به صد در صد دولتی بودن سهام باشگاه پرسپولیس، ابراز امیدواری کرد: این باشگاه در آینده ای نزدیک به سمت خصوصی شدن پیش رود و در عین حال بتواند از امکانات دولتی برای پیشرفت این باشگاه بهره برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس اگر بتواند از نظر فنی تقویت شود یکی از شانس های اصلی قهرمانی آسیا خواهد بود.

 

پی نوشت: ورزشگاه ۱۰ هزار نفری امام رضا (ع) در بلوار آزادگان واقع که به صورت قراردادی از طرف شهردار تهران به باشگاه پرسپولیس واگذار شده است و محل تمرین و برگزاری مسابقات تیم های پایه پرسپولیس است و به عنوان آکادمی باشگاه فوتبال پرسپولیس مورد استفاده قرار می گیرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس از زبان دکتر زرینه

 

 

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:درخصوص آخرین وضعیت محمد نوری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل تیم فوتبال پیکان قزوین در هفته سی و چهارم لیگ برتر،هنوز چیزی مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، فرید زرینه ،پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود:درباره آخرین وضعیت محمد نوری هافبک تیم پرسپولیس باید اعلام کنم که وی در دیدار مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته سی و سوم دچار آسیب دیدگی شد و بازی کردن او مقابل تیم فوتبال پیکان قزوین در هاله ای از ابهام است. وی ادامه داد:به احتمال فراوان تیاگو  بازیکن تیم پرسپولیس که هفته های متوالی است دچار آسیب دیدگی شده برای این دیدار آماده بازی کردن است.

 

زرینه تصریح کرد:درباره بازیکنان درگیر مصدوم تیم پرسپولیس باید اضافه کنم که آقایان علامرضا رضاچی،سپهر حیدری،جلال اکبری و سکو برت بازیکن خارجی تیم پرسپولیس،همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : آدم‌های ریزه را جلو می‌فرستند و از طرف گادفادر زنگ می‌زنند

 

 

علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس در خصوص اتفاقات بازی روز گذشته و مشکلاتش با باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرد. تازه‌ترین انتقادات دایی از مجموعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند را بخوانید.

*چرا پرسپولیس در همه مسابقات مثل بازی روز گذشته مقابل سپاهان بازی نمی‌کند؟
سؤال خوبی پرسیدید. به نظر من باید شرایط و انگیزه فراهم شود که یک تیم و یک بازیکن موفق باشد. ما در بازی مقابل الوحده هیچ انگیزه‌ای نداشتیم. حتما بچه‌ها هم در دل خودشان گفتند چرا باید در آن بازی خوب باشند. بالاخره من و برخی از آقایان باید انگیزه‌ای بدهیم که یک بازیکن، خوب بتواند در زمین بجنگد و حقش را بگیرد.

 

*کسب ۳ امتیاز مقابل الوحده انگیزه خوبی نبود؟
اگر ما این ۳ امتیاز را می‌گرفتیم برای موقعیت‌مان چه فرقی می‌کرد؟ باز هم می‌گویم در آن بازی خوب نبودیم و باختیم اما حرف من این است که بازیکن باید انگیزه داشته باشد تا موفق شود.

*می‌شود منظورتان را شفاف‌تر بیان کنید؟
موقعی که الاتحاد را می‌بریم نه پاداشی به بچه‌ها می‌دهند و نه انگیزه‌ای. چه فایده‌ای دارد، حتما یک بازیکن و یک فرد در دل خود این حرف‌ها را می‌زند. من نمی‌گویم همه چیز خوب است اما دادن انگیزه به یک بازیکن و یک تیم امری بسیار طبیعی است.

*چرا ابتدای فصل این حرف‌ها را نزدید؟
اول فصل همه حرف‌ها را گفته‌ام. ما به ۳مسافرت خارجی در لیگ قهرمانان آسیا رفتیم. نه در عربستان و نه در امارات پول توجیبی نگرفتیم. پس این انگیزه‌ها باید از کجا بیاید. برای خودم نمی‌گویم، برای بازیکنان می‌گویم. وقتی آنها می‌شنوند در تیم دیگر فلان کار شده خب معلوم است انگیزه‌شان کم می‌شود. بالاخره من معتقدم در یک تیم یا باید انگیزه مالی به وجود آید و یا باید انگیزه‌های حمایتی باشد. بهتر است زیاد درباره این موضوع حرف نزنم.

*بازی با سپاهان چگونه بود؟
این دیدار حیثیتی بود، ما با تیم بزرگ و قهرمانی مثل سپاهان بازی می‌کردیم. پیروزی و تساوی مقابل چنین تیمی در اصفهان راحت نیست. آنها آمده بودند در خانه خودشان پیروز شوند و جشن قهرمانی بگیرند اما بچه‌های ما با انگیزه دلی خودشان بدون اینکه توجهی داشته باشند چند مصدوم و محروم داریم آنها را متوقف کردند و من هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

*یعنی نبود بازیکنان اصلی شما اینقدر مهم بود؟
حداقل گر بخواهیم حساب کنیم به طور میانگین همیشه از ۷ یا ۸ بازیکن نمی‌توانستم استفاده کنم اما بچه‌ها مقابل سپاهان بسیار با انگیزه بودند. شما می‌دانید سپاهان تمام تیم‌ها را در خانه خودش اذیت می‌کندو حداقل در هر بازی ۱۰ موقعیت دارد. چون تیم و بازیکنان خوبی دارد، در هر بازی حداقل ۱۰موقعیت دارد اما ما در این بازی به آنها اجازه این کارها را ندادیم و فقط یک یا دو موقعیت به آنها دادیم. آنها توانشان بالا بود اما ما همه با هم کمک کردیم تا مقابل سپاهان بازنده نباشیم.

*ماجرای نورمحمدی تمام شد؟
چه حرفی بزنم؟ من می‌گویم خود بازیکن که نمی‌تواند برود حقش را بگیرد، باشگاه باید این کار را بکند. هر کس یک وظیفه‌ای دارد. این همه کارمند در باشگاه پرسپولیس حقوق می‌گیرند آن هم از پول بیت‌المال، کار این افراد چیست؟ من تازه روی نورمحمدی برنامه‌ریزی کرده بودم اما به یکباره یک روز قبل از بازی به من می‌گویند او محروم است. چرا بعد از بازی با الوحده نگفتند؟ موقعی که آقایان دنبال پیگیری کار نمی‌روند، نمی‌دانند چه خبر است.

*اما مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس معتقد است که شما اشتباه می‌کنید؟
دیدم ایشان مصاحبه‌ای در سایت و روزنامه خودشان انجام داده است که ما باعث شدیم محرومیت نورمحمدی کمتر شود. من این را می‌گویم که شما اصلا نمی‌دانستید که نورمحمدی چند جلسه محروم است؟ شما بروید صورت جلسه کمیته انضباطی را نگاه کنید. اگر یک نفر از پرسپولیس آن را امضا کرده باشد گردن من را بزنید.

روز شنبه ساعت ۱۶:۳۰ سر تمرین پرسپولیس رضا نورمحمدی به من گفت که روزنامه‌ها نوشته‌اند نمی‌توانم در بازی برابر سپاهان به میدان بروم. من گفتم، رضا مگر می‌شود؟ سپس در مقابل اعضای کادر فنی به آقای رسایی زنگ زدم و از قصد بلند بلند صحبت کردم. ایشان به من گفت روز جمعه به آقای خوردبین اعلام کرده که نورمحمدی نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند که خوردبین هم گفت این موضوع درست نیست، حالا من می‌پرسم چه کسی باید این موضوع را به من بگوید؟ چه فردی باید جواب مردم را بدهد؟ چه فردی باید تیم را تمرین بدهد؟ درست است خیلی‌ها به من می‌گویند نورمحمدی یک بازیکن بود اما من هم برنامه ریزی خودم را داشتم.

*اتفاقات با همین ماجرای نورمحمدی تمام می‌شود؟
خیر، اگر بخواهم در مورد اتفاقات صحبت کنم ۳ روز باید بایستم و حرف بزنم. راستی این را یادم رفت بگویم که من بعد از این ماجرا از خوردبین همه چیز را پرسیدم که ایشان هم قبول کرد صحبت‌های مسئولان باشگاه درست نیست. آقایان، نامه‌نگاری شما شنبه‌ صبح بوده است.

*گفته‌اید که با بازیکنان شما تماس می‌گیرند. در این باره صحبت می‌کنید؟
یک بازیکن به من گفت یک آقایی که همان بیژن فلانی است و جزء دار و دسته گادفادر (پدرخوانده) محسوب می‌شود و من دوست ندارم اسم ایشان را بیاورم و در این فوتبال تا دلتان بخواهد دلالی می‌کند، به من زنگ زده و از طرف فلان فرد اعلام کرده که پرسپولیس آماده عقد قرارداد با شما است و با هیچ کس حرف نزن تا انتهای فصل. اگر بازیکنان تیم من این مسائل را بشنوند و بپرسند، باید به آنها چه گفت در این شرایط حساس پرسپولیس.

*ماجرا فقط از سوی این یک بازیکن مطرح شد؟
خیر، یک بازیکن ملی‌پوش هم قبلا به من گفت که یکی از همکاران برخی از آقایان به من زنگ زده و گفته برای فصل آینده خودت را آماده کن. حالا من نمی‌دانم این آقا از دور و اطراف باشگاه است و یا چه کاره است. البته حق طبیعی باشگاه است که برای فصل آینده خودش تصمیم بگیرد اما چرا با من و بچه‌ها در این شرایط حساس این طور رفتار می‌کنید. در تمام دنیا سرمربی تصمیم می‌گیرد که کجا باید اردو تشکیل شود اما برخی از آقایان به اسپانیا و آلمان رفتند تا از کمپ‌ها دیدن کنند تا اردوی پرسپولیس برگزار شود. آیا این حرفه‌ای است؟ آقایان من مربی هستم و باید بگویم کجا باید اردو برگزار شود، من باید برنامه بدهم. متأسفانه در مملکت ما این موارد جا افتاده که بسیار غلط است. من ناراحتم، دلم گرفته که چرا با من شفاف نیستند. با من شفاف باشید. من به خاطر رفاقت آمدم. نمی‌خواهم بازارگرمی کنم اما به خاطر پول به پرسپولیس نیامده‌ام. من و خدای خودم می‌دانم که به عشق این تیم آمده‌ام.

*دیروز گفتید ساکت به شما پیشنهاد داده بود، فقط از سپاهان پیشنهاد داشتید؟
یکی از تیم‌ها سپاهان بود اما من و خدای خودم می‌دانیم تیمی بود که ۳ برابر پرسپولیس به من پول می‌داد اما من گفتم خیر. حتی حرف‌های دیگری هم با من زد اما گفتم نه و به خاطر هواداران و عشق و علاقه قلبی‌ام به این باشگاه به پرسپولیس آمدم.

*الان مشکل شما با چه کسی است؟
باید به آقایان بگویم یکسری آدم‌های ریزه را نفرستید به من زنگ بزنند و درباره مسائل مختلف حرف بزنند. کسی را واسطه نکنید. اگر حرفی دارید به خودم بگویید و جوابش را بشنوید. من از کسی جز خدا نمی‌ترسم. من یک حکم گرفته‌ام و الان هم در پرسپولیس هستم. ۲۵ سال در این فوتبال با تمام وجودم عرق ریخته‌ام. اگر الان علی دایی هستم این حکم من را خدا امضا کرده و با او طرف هستم و هیچ کس نمی‌تواند من را از خدا جدا کند چون حکم من را او امضا کرده است. علی دایی با یک امضا نمی‌آید و با یک امضا هم محو نمی‌شود.

*حرف پایانی؟
به این بازیکنان افتخار می‌کنم و انشاء الله بتوانیم از خجالت هواداران دربیاییم. از ته قلبم آرزو می‌کنم شرمنده این هواداران نباشم. البته هواداران واقعی پرسپولیس که همیشه یار و یاور دایی بودند من را تشویق کردند و من همیشه شرمنده آنها هستم. امیدوارم خدای بزرگ آنقدر به من عزت بدهد که این هواداران از من راضی باشند. برای من مهمترین چیز رضایت هوادارانی است که هر چه دارم از آنها است. امیدوارم آنها در این روزهای حساس پرسپولیس و بازیکنانش را بیشتر حمایت کنند تا به لطف خدا بتوانیم در بازی‌های آینده موفق باشیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

علی دایی در تمرین پرسپولیس حاضر شد

 

 

در حالی که به نظر می‌رسید علی دایی بعد از ماجراهای شب گذشته در تمرین پرسپولیس حضور پیدا نکند، اما او با کمی تغییر، به همراه سه نفر از دوستانش خود را به ورزشگاه درفشی‌فر رساند و تمرین را زیرنظر گرفت.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، علی دایی که به همراه سه نفر از دوستانش در زمین تمرین حاضر شد، دقایقی با ژلکو میاچ دستیار کروات خود حرف زد و سپس از روی نیمکت تمرینات را زیرنظر گرفت. سه نفر از دوستان علی دایی، او را در این تمرین همراهی می‌کردند و دایی در حال حاضر با نیم‌نگاهی به تمرین، مشغول گفت‌وگو با آنهاست.

 

او باید امروز در جلسه کمیته فنی باشگاه حاضر شود و اما به نظر نمی‌رسد که دایی علاقه‌ای برای حضور در این جلسه داشته باشد. در هر صورت حضور دایی در این جلسه مهمترین اتفاق خبری روز است.

گفتنی است تمرین امروز پرسپولیس با نیم ساعت تاخیر آغاز شد. قرمزها خود را برای بازی جام حذفی مقابل سپاهان آماده می‌کنند و در این بین روشن شدن تکلیف کادرفنی، اهمیت بسیاری دارد. به نظر نمی‌رسد با توجه به شرایط خاص فصل، تغییری در کادرفنی صورت بگیرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هاشمیان : با شکست سپاهان به قهرمانی در جام حذفی نزدیک می‌شویم

 

 

وحید هاشمیان در خصوص بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: به نظرم باتوجه به غیبت چند بازیکن، بازی خوبی را برابر سپاهان با انگیزه و با قدرت به نمایش گذاشتیم. ما ابتدا آنها را کنترل کردیم و سپس به فکر گل زدن به بودیم. به نظرم گرفتن یک امتیاز در اصفهان بد نبود.
وی در خصوص دلیل نیمکت نشینی‌اش نیز گفت: من به نظر دایی احترام می‌گذارم و بارها گفته ام هر وقت کادر فنی صلاح بداند وارد زمین خواهم شد و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.
هاشمیان همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا قادر به شکست سپاهان در تهران در چارچوب جام حذفی هستید یا خیر، گفت: هیچ کاری در فوتبال غیرممکن نیست، پس شکست دادن سپاهان هم دور از دسترس نخواهد بود. امیدوارم با یک بازی خوب در تهران بتوانیم با شکست سپاهان به مرحله بعدی برسیم. قطعا موفقیت در دیدار برابر سپاهان در جام حذفی می‌تواند ما را به قهرمانی نزدیک‌تر کند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دعوت علی دایی به کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس

 

 

مصطفی شکری در خصوص اعتراض علی ‌دایی به اتفاقات رخ داده رأی رضا نورمحمدی در خصوص بازی با استیل آذین عنوان کرد: علی دایی سرمربی پرسپولیس است و حق دارد که از برخی مطالب بی‌اطلاع باشد. به همین دلیل و با توجه به مستنداتی که در دست داریم از آقای دایی دعوت می‌کنیم به کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس بیاید و لایحه‌ای که به کمیته انضباطی و استیناف نوشته‌ایم را ببیند.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: به دنبال این هستیم تا هرچه سریع‌تر دغدغه و ناراحتی علی دایی کمتر شود و به همین علت ایشان را دعوت خواهیم کرد. قطعا هیچ گونه کم کاری انجام نشده و ما طبق روال کارهایمان را انجام دادیم.

 

شکری تصریح کرد: وظیفه خودمان را به خوبی به عنوان یک کار حرفه‌ای دنبال کردیم. اسناد و مدارک موجود است و هرگز نمی‌توان آن را دستکاری کرد حال چرا دیر یا زود وضعیت نورمحمدی به اطلاع دایی رسیده شده، من از این موضوع بی‌خبرم.

وی در پایان در خصوص سایر اتفاق‌هایی که در بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس رخ داده و باعث ناراحتی دایی شده گفت: من به شما می‌گویم مسئله‌ای نبوده که آقای دایی بخواهد از طریق باشگاه اعتراض کند. اگر هم چنین مواردی باشد ما سریعا وارد عمل خواهیم شد و در قالب حرفه‌ای مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آرفی : می‌توانیم سپاهان را در تهران شکست دهیم

 

 

اشپیتیم آرفی در خصوص بازی مقابل سپاهان اصفهان و تساوی بدون گل در فولادشهر اظهار داشت: همه دیدند که ما باتوجه به وضعیت سپاهان در جدول چقدر خوب بازی کردیم و به نظرم حتی می‌توانستیم به سه امتیاز برسیم.
وی افزود: من تمام تلاشم را کردم و با وجود آنکه علاقه زیادی به گلزنی داشتیم، اما به انجام این کار نشدم.
آرفی در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان را در جام حذفی شکست خواهید داد یا خیر، گفت: من از شما می‌پرسم چرا نمی‌شود سپاهان را در تهران شکست داد؟ مگر شما بازی روز گذشته را ندیدید؟ امیدوارم که با شکست سپاهان در جام حذفی به مراحل بالاتر رفته و جام قهرمانی را به دست آوریم.
آرفی درباره آشتی کردنش با علیرضا محمد عنوان کرد: مگر من با محمد مشکلی داشتم؟ نمی‌دانم این حرفها چیست که شما آن را مطرح می کنید.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

زارع : نمی‌دانم چرا نوسان زیادی داریم

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، مازیار زارع در خصوص بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: به دلیل مصدومیت و محرومیت‌هایی که داشتیم بازیکنان زیادی را در دیدار برابر سپاهان در اختیار نداشتیم اما سایر بچه‌ها جای مصدوم‌ها و محروم‌ها را پر کرده بودند.
وی افزود: بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و اگر باهوش بودیم می‌توانستیم از فرصت‌هایمان یک گل بسازیم. مقابل سپاهان به مراتب بهتر از گذشته بازی کردیم اما دلیل نوسان زیاد تیم را نمی‌دانم.

زارع گفت: سپاهان تیم دست و پا بسته‌ای نیست. شما به نیمکت این تیم توجه کنید و در مقابل ما در این بازی چه بازیکنانی را نداشتیم اما این بازی تمام شد و قهرمانی سپاهان مبارکش باد.

 

این بازیکن در جواب سؤالی در خصوص حضورش در خط دفاع عنوان کرد: دایی به من گفت که می‌خواهیم در این بازی دفاعم را قرص نگه داریم من هم گفتم با کمال میل و با تمام انگیزه این کار را خواهم کرد. به نظرم اولین باری بود که در خط دفاع به میدان می‌رفتم و امیدوارم نمره خوبی گرفته باشم.

زارع در پایان در جواب این سؤال که آیا در جام حذفی سپاهان را شکست خواهید داد گفت: همه با دایی یکدل شده‌ایم تا خواسته‌های او را برآورده کنیم. می‌خواهیم به آسیا برویم پس راه دیگری نداری وم باید در جام حذفی موفق شویم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اولین گزینه رد شد ؛ بیژن عزیزی : دوست استیلی هستم اما پیشنهادی از پرسپولیس ندارم

 

 

علی دایی پس از دیدار روز گذشته پرسپولیس و سپاهان در نشست خبری اعلام کرد: “مسئولان باشگاه مربیان فصل آینده خود را هم انتخاب کردند و در آلمان و اسپانیا دنبال کمپ می‌گردند. چرا این حرف‌ها را به صراحت به مردم نمی‌زنند؟ چرا به مردم نمی‌گویند که فردی به بازیکنان تیم‌های دیگر تماس می‌گیرد و می‌گوید من بیژن فلانی هستم و شما را برای فصل آینده پرسپولیس می‌خواهم. این اتفاقات حاشیه‌ای در کنار تیم می‌افتد و آقایان عین خیالشان نیست. ”

پس از این ماجرا یکی از افرادی که از او به عنوان فرد مدنظر دایی نام برده شد، بیژن عزیزی بود. وی که مدتی به عنوان کارشناس در برنامه ورزش از نگاه ۲ در زمان جهانگیر کوثری فعالیت می‌کرد از دوستان نزدیک استیلی به ‌شمار می‌رود. با این حال عزیزی در گفت‌وگو با فارس این گمانه‌زنی را رد کرد.

 

بیژن عزیزی در این باره به فارس گفت: من هیچ تماسی با بازیکنان نداشته‌ام زیرا هیچ پیشنهادی از پرسپولیس نداشته‌ام. اگر پیشنهادی بود به صراحت اعلام می‌کردم.

وی در مورد اینکه با حمید استیلی دوستی صمیمی دارد گفت: بله، استیلی از دوستان صمیمی من است و حتی برای همکاری در استیل آذین از من دعوت کرد اما این دعوت به همکاری منجر نشد. من با بسیاری از مربیان از جمله امیر قلعه‌نویی، محمد حسین ضیایی، کریم بوستانی و… رفاقت دارم.

عزیزی در مورد اینکه از کمپی هم در آلمان یا اسپانیا از طرف باشگاه پرسپولیس بازدید نکرده تا آن کمپ را رزور کند گفت: خیر، من چنین کاری نکرده‌ام زیرا سمتی در پرسپولیس ندارم. اگر هم از این باشگاه پیشنهادی داشتم مثل شیر آن را بیان می‌کردم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری بازی سپاهان و پرسپولیس

 

 

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اسامي تيم ملي فوتبال روز چهارشنبه اعلام مي‌شود

 

دور جديد تمرينات تيم ملي فوتبال کشورمان در حالي از روز دوشنبه هفته پيش رو آغاز مي شود که فهرست بازيکنان اين تيم روز چهارشنبه هفته جاري اعلام خواهد شد. 

    "کارلوس کی‌روش"، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین فراخوان خود بازیکنانی را به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت خواهد کرد که تیم‌های شان درگیر مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا نباشند.

بدین ترتیب بازیکنان ملی پوش سپاهان و ذوب آهن اصفهان که تیم‌های آنها درگیر دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا هستند، در اردوی پیش روی تیم ملی حضور نخواهند داشت.

به احتمال فراوان جمع بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان را 30 بازیکن تشکیل می دهند و طی روزهای دوم تا چهارم خردادماه به مدت سه روز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی پیگیری می کنند.

این نخستین اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان است که زیر نظر کارلوس کی‌روش پرتغالی و دستیارانش برگزار خواهد شد.

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حضور كي‌روش در اردوي استقلال و عيادت ابراهيم‌زاده و پورغلامي از حجازي

 

سرمربي تيم ملي فوتبال در اردوي استقلال حاضر شد و با مظلومي صحبت کرد.

 شب گذشته اردوي تيم استقلال در هتل المپيک براي بازي امروز مقابل ملوان انزلي برگزار شد. با توجه به اينکه فعلا کارلوس کي‌روش در اين هتل اقامت دارد براي دقايقي در جمع آبي پوشان حضور پيدا کرد.  سرمربي تيم ملي براي چند دقيقه نيز با پرويز مظلومي به خوش و بش پرداخت. 
 ديدار تيم هاي استقلال و ملوان امروز ساعت 18 در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.

 *منصور ابراهيم زاده سرمربي ذوب آهن و فرهاد پورغلامي سرمربي ملوان انزلي روز گذشته در منزل ناصر حجازي حضور پيدا و از رئيس کميته فني باشگاه استقلال عيادت کردند. 
 حجازي هفته گذشته از بيمارستان ترخيص شد و در اين مدت افراد زيادي به ملاقات او رفته اند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دیدار پدر نصیر خالدی با علی دایی

 

 

پس از آنکه نصیر خالدی، هوادار 21 ساله پرسپولیس در جریان بازی سرخپوشان تهرانی در برابر ذوب آهن، بر اثر هیجان، دچار ایست قلبی شد، بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت پاداش برد برابر نفت تهران، آن را به خانواده این هوادار تقدیم کردند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شنبه شب پس از ورود کاروان پرسپولیس به هتل عباسی شهر اصفهان، پدر نصیر خالدی در هتل محل اقامت سرخپوشان حضور یافت و با علی دایی دیدار و گفتگو کرد. ضمن اینکه سرمربی سرخپوشان به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ پرسپولیس، مجددا این ضایعه را به پدر آن مرحوم تسلیت گفته و با وی ابراز همدردی نمود.

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

استقبال هواداران از سرخپوشان در اصفهان

 

 

تیم فوتبال پرسپولیس در بدو ورود به سالن فرودگاه اصفهان، با استقبال گرم و خوشامدگویی هواداران خود مواجه شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، قرمزپوشان پایتخت پس از ورود به سالن فرودگاه با هواداران و دوستداران خود روبرو شدند.

بازیکنان پس از گرفتن عکس های یادگاری با یک دستگاه اتوبوس با اسکورت هواداران به سمت هتل عباسی حرکت کردند.

اتوبوس حامل سرخپوشان هنگام نزدیک شدن به هتل با تجمع هواداران خود مواجه شده و با تشویق آنها وارد هتل شدند.

کاروان پرسپولیس بعد از ورود به هتل عباسی، جهت صرف شام به رستوران هتل هدایت شدند.

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

محمود خوردبین در جلسه سرپرستان حضور یافت

 

 

جلسه هماهنگی قبل از دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و سپاهان با حضور سرپرستان دو تیم و کلیه عوامل برگزار شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این نشست که محمود خوردبین سرپرست سرخپوشان حضور داشت، سرپرست تیم سپاهان، داور مسابقه، نماینده سازمان لیگ، نماینده نیروی انتظامی، ناظران و مسئولان برگزاری این مسابقه حضور داشتند و در خصوص مسائل مختلف، بحث و بررسی صورت گرفت.

بر همین اساس، تیم پرسپولیس با لباس قرمز و دروازه بان با لباس مشکی، تیم سپاهان با لباس زرد و دروازه بان با لباس سبز و تیم داوری نیز با لباس های مشکی به میدان خواهند رفت.

یکی از موارد مطرح شده در این جلسه، مراسم ویژه تیم میزبان بین دو نیمه و پایان مسابقه بود که با هماهنگی لازم برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ تیم میزبان خواستار برگزاری مراسم تقدیر بین دو نیمه و مراسم ویژه در پایان بازی بود که از سوی مسئولان اعلام شد؛ برگزاری مراسم بین دو نیمه مشکلی نخواهد داشت اما برگزاری مراسم پایان بازی، پس از مسابقه و خروج تیم میهمان و تیم داوران از زمین بازی بلامانع است.
 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سپاهان آنالیز شد

 

 

جلسه فنی و آنالیز تیم سپاهان با حضور بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس صبح امروز برگزار شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسه آنالیز تیم سپاهان که قرار بود شب گذشته برگزار شود، به دلیل خستگی بازیکنان به امروز (یکشنبه) موکول شد که دقایقی پیش این نشست در هتل عباسی برگزار شد.

در این جلسه علی دایی آخرین نکات فنی و نقاط ضعیف و قوت تیم سپاهان را برای بازیکنان تشریح کرد.

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مسوولان پرسپولیس میزبان نمایندگان AFC

 

 

نمایندگان AFC طی هفته جاری از باشگاه پرسپولیس بازدید می‌کنند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در ادامه بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه‌های فوتبال کشورمان، باشگاه پرسپولیس طی هفته جاری میزبان نمایندگانی از AFC خواهد بود.

مسوولان باشگاه پرسپولیس نیز با توجه به لزوم هماهنگی‌های مورد نیاز برای این بازدید، از همراهی این تیم از سفر به اصفهان بازماندند و میزبان این نمایندگان، در ساختمان باشگاه پرسپولیس و کمپ این باشگاه خواهند بود.

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

كاروان پرسپوليس وارد اصفهان شد

 

 

تيم فوتبال پرسپوليس جهت برگزاري ديدار برگشت برابر سپاهان از هفته سي و سوم مسابقات ليگ برتر فوتبال، شنبه شب تهران را ترك كرد و ساعاتي پيش وارد شهر اصفهان شد.


به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، هواپيماي جت فوکر 100 شرکت هواپیمایی آسمان که حامل كاروان سرخپوشان بود، با تاخير 30 دقيقه اي، ساعت 19:45 تهران را ترك كرد و ساعت 20:30 در فرودگاه اصفهان به زمين نشست.

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری حواشی سفر سرخپوشان به اصفهان

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

كريمي با سكو نشيني بوندس ليگا را به پايان رساند:38 دقيقه در يك نيم فصل!

 

او تنها بايد اميدوار باشد رالف رانگنيک از او در ديدار فينال جام حذفي بهره بگيرد که اين مساله هم کمي دور از ذهن به نظر مي رسد. 

 عصر روز شنبه و در شکست دو بر يک شالکه مقابل اف ث کلن علي کريمي حتي در بين نيمکت نشينان تيمش نيز حاضر نبود تا فصل اخير بوندس ليگا با سکونشيني براي او به پايان برسد.
 بدين ترتيب کريمي تنها با 38 دقيقه بازي مقابل کايزرسلاترن به حضورش در بازي هاي ليگ اين فصل تيمش پايان داد و تنها بايد اميدوار باشد رالف رانگنيک از او در ديدار فينال جام حذفي بهره بگيرد که اين مساله هم کمي دور از ذهن به نظر مي رسد. 
 همچنين شالکه با اين شکت در پايان فصل 2011-2010 در رتبه نازل چهاردهم قرار گرفت و تنها با اختلاف 4 امتياز نسبت به مونشن گلادباخ که شانزدهم شد و سقوط کرد به کارش پايان داد.اين درحالي است که قبل از برکناري فليکس ماگات از سرمربيگري شالکه اين تيم در ميانه هاي جدول بوندس ليگا حضور داشت.

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com