خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 372
بازدید کل : 33734
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


تحلیلی از آغاز مخالفت با دایی تا به امروز

 

 

هواداران پرسپولیس در دوراهی دلشان و عقلشان و یا صریح‌تر پرسپولیس و دایی به انضمام حبیب کاشانی چهره محبوب پرسپولیسی‌ها قرار گرفته‌اند.

از چند ماه پیش تاکنون که نتایج ضعیف تیم پرسپولیس آغاز گشت جبهه‌ی مخالفان سرمربی این تیم شلوغ تر از گذشته شد. شلوغ‌تر و شلوغ تر تا این‌که این مخالفان به خود باشگاه پرسپولیس کشیده شد یعنی لیدرهای این تیم. قصه‌ی لیدرهایی که قدرتشان هم از مدیریت باشگاه هم بیش‌تر است را حتماً شنیده‌اید پس لازم به یادآوری نیست.

 

مخالفت لیدرها با دایی یعنی برگشتن جو سکوهای ورزشگاه خانگی سرخ علیه دایی! اما این مورد پس از انتشار خبر درگیری فیزیکی لیدر باشگاه پرسپولیس با علی دایی که چند روز یا هفته‌ای تیتر یک تمامی رسانه ها حتی رسانه‌های عمومی شده بود باعث شد به خوبی هواداران حاضر کاملاً به دو دسته تبدیل شوند. یعنی جبهه‌ی موافقان لیدر پرسپولیس که با انتشار خبر درگیری تقریباً به صفر رسیده بود و جبهه‌ی دیگر مخالفان حرکت لیدر باشگاه پرسپولیس که در این جبهه افراد یا بهتر است بگویم هواداران زیادی بودند که مخالف علی دایی اما ایجاب کرد که هم سنگر او باشند البته علی دایی یک حامی بزرگ و صد البته محبوب را کنار خود می‌دید و او کسی نبود جز حاج حبیب کاشانی…

این بود که شعارهایی که علیه دایی سر داده می‌شد به صفر رسید و مجدداً باشگاه پرسپولیس آرام گشت و علی دایی باز هم شدیداً حمایت شد. این حمایت‌ها ادامه داشت تا دربی ۷۰ که تیم پرسپولیس بازنده از میدان خارج شد و پس از ۲۰ سال رفت و برگشت را به استقلالی‌ها واگذاری کردند. این جا بود که جبهه‌ی مخالفان دایی حمله را غنیمت شمرده و با خاطرات و جدل‌های قدیمی مجدداً شروع به حمله کردند اما شاید به خیلی از هواداران پرسپولیس که نمی‌توانستند به نوعی جلو استقلالی‌ها کم بیاورند ترجیح دادند وارد این شبه «جنگ» نشوند و بازی خوب و موقعیت‌های زیاد این تیم را بهانه‌ای کنند تا برد استقلالی‌ها را کم جلوه دهند و در این بین دایی هم همین عقیده را داشت و با همین عنوان موفق شد از شدت اعتراضات بکاهد و پس از نظرسنجی برنامه نود و صد و یک البته حمایت مجدد حبیب کاشانی دوباره مخالفان را ساکت کرده و کارش را ادامه دهد. به هر حال دایی یک اسطوره است و می‌تواند با با محبوبیت‌اش خیلی از ضعف‌هایش را بپوشاند.

جالب این بود که لیدرهای پرسپولیس پس از شکست تیمشان مقابل استقلال دست به افشاگری زده و عنوان کردند که روز درگیری دایی با یکی از لیدرها، سر مربی پرسپولیس به لیدر ضارب فحش ناموسی داده است. البته این صحبت‌ها در جو پس از دربی به هیچ وجه نقل رسانه‌ها نشد و تنها در برخی از سایت‌های وابسته به لیدرهای این باشگاه انتشار یافت.

قسمت بعدی گسترده شدن اعتراضات مخالفان دایی پس از تساوی در  ازبکستان تساوی که به حق بابت نمایش ضعیف پرسپولیس رقم خورد اما باشگاه پرسپولیس با حرکتی واقعا ریز تساوی را در خانه‌ی حریف مغتنم شمرد و پاداش هم برای پرسپولیسی‌ها در نظر گرفت به همین ترتیب مجدداً مخالفان دایی عقب نشستند.

تا این جای مطالب کاملاً روشن شد که باشگاه پرسپولیس در شرایطی است که هوادارانش بیش از این که نتایج ضعیف تیم‌شان مشکل داشته باشند با این مشکل دارند که علی دایی باشد یا نباشد.

پس از این مخالفان دایی که شاید مطمئن بودند که پرسپولیس در اصفهان و مقابل ذوبی که در کورس قهرمانی است نتیجه نمی‌گیرد، تحرکات خود را قبل از این که بازی آغاز کرده بودند و در رسانه‌های پر تیراژ و پرخواننده به جو سازی پرداختند طوری که نظر سنجی سایت باشگاه پرسپولیس برای اولین بار علیه تیم پرسپولیس «نظر» خورد! یعنی ۹۶ درصد از هواداران باشگاه پرسپولیس شکست مطلق تیمشان را پیش بینی کردند.

روز بازی فرا رسید، تیم علی دایی با تقریباً ترکیب و تاکتیک همیشگی‌اش وارد زمین شد. اما نمایشی متفاوتی نسبت به قبل داشت و این نمایش خیره کننده ۳ گل را برای پرسپولیسی‌ها به ارمغان آورد تا “طوفان پرسپولیس، ذوب ذوب آهن و…” تیر یک روزنامه‌ها و سایت‌های خبری شود. عادت علی دایی هم ایجاب می‌کرد که پس از بردهای خیره کننده‌اش مخالفانش را بکوبد و همین امر تکرار شد و او به شدت به مخالفانش تاخت و شاید در این میان تنها پرسپولیس بود که فراموش شد چرا که این تیم همچنان به وجود علی دایی و عدم وجود دایی تبدیل شده است.

به هر صورت پس از این بازی پرسپولیسی‌ها به مصاف استیل آذینی باید می‌رفتند که به دنبال امتیاز بود تا شاید به دسته‌ی پایین‌تر سقوط نکنند اما نمایش استیل آذین چنان بود که انگار قرار بود استیل آذین با این یک امتیاز نه تنها سقوط نکند بلکه به کورس قهرمان نیز بازگردد! بی‌شک همه‌ی شما از حواشی آن دیدار و دستور علی دایی برای پرتاب اوت با خبر هستید و نیاز به ذکر ندارد. این جنجال‌ها را بی‌شک مخالفان دایی به راه انداختند که در رأس آن‌ها مسؤولان استیل آذینی بود که با نمایش فوق‌العاده‌اش یعنی انحلال تیم استیل آذین جو را بیش‌تر علیه دایی سوق داد… ذکر شد«نمایش» چرا که خبرهای موثق رسیده است هدایتی مالک باشگاه استیل آذین از سقوط تیمش مطمئن شده و به دنبال خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری می‌باشد و در این مورد نیز مذاکرات جدی را با مسؤولان تراکتور و صبای قم داشته است.

اگر به حق بخواهیم قضاوت داشته باشیم به بیانیه‌ی باشگاه راه آهن خواهیم رسید که چرا بازی راه آهن با پاس که خیلی برتر از این مورد بود، این همه مورد توجه قرار نگرفت! بله این مخالفان دایی بودند که این موضوع را با قدرت X20 زوم کردند!

علی ای الحال در برنامه‌ی نود که از لحن فردوسی ‌پور در گزارش‌اش و در برنامه‌اش مشخص بود که قصد محکوم کردن علی دایی را دارد، این کار علی‌دایی بود که با ۶۷% ارا مورد تأیید بینندگان این برنامه گرفت و به نوعی مجدداً مخالفان دایی ناکام ماندند.

سرانجام تیم پرسپولیس به بازی با بنیاد کار رسید، دیداری که شاگردان علی دایی می‌بایست برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود خود این بازی را می‌بردند اما در یک نمایش فوق‌العاده ضعیف و آماتور ۳ بر ۱ مقابل حریف ازبکی زانو زدند، مجدداً جو علیه دایی متشنج شود و حتی گریبان بزرگ‌ترین حامی او یعنی حبیب کاشانی شد. بله! لیدرهای باشگاه پرسپولیس که حاضر بودند برای کاشانی جان بدهند این بار مقابل شعار “کاشانی حیا کن و رها کن” ممانعت به خرج ندادند تا شاید جبهه‌ی علی دایی ضعیف‌تر از قبل شود…

باید دید باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی در مورد علی دایی خواهد گرفت؟!

بی شک چیزی که مشخص است این است که علی دایی بیش از علی پروین نزد هواداران پرسپولیس محبوب نیست، علی پروینی که شاید تلخ‌ترین خاطره‌اش شعار حیا کن و رها کن علیه او و آن هم به وسیله‌ی هواداران پرسپولیس بود که به عشق پرسپولیس سر داده شد، باشد..

به جرأت می‌توان گفت که در حال حاضر پرسپولیس نزد هواداران به وجود دایی و عدم وجود وی تبدیل شده  و کسی توجهی به خود تیم پرسپولیس و آینده‌اش ندارد به جز اندکی از هواداران قدیمی پرسپولیس. . .

ذکر این نکته خالی‌ از لطف نیست که علی‌ دایی پس از اینکه از سرمربی گری تیم ملی‌ برکنار شد هرگز حاضر نبود به فعالیت فوتبالی بپردازد و قول‌ها و امید‌های کاشانی باعث شد که وی به میادین باز گردد و شاید همین سدی باشد برای کاشانی در برکنار کردن دایی از پرسپولیس . . .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com