خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 33667
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


دایی : قهرمانی پرسپولیس در گرو عبور از سپاهان است

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-5.gifعلی دایی پس از تمرین امروز در گفت‌وگویی در خصوص بازی مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار سختی را در پیش داریم همانطور که شما مطلع هستید پس از بازی با پیکان تمرینات ویژه و پرفشاری را دنبال کرده‌ایم و بسیار آماده هستیم تا خودمان را در یک بازی جدی محک بزنیم.

وی افزود: شما می‌دانید ما همین‌ چند روز گذشته در اصفهان به دیدار سپاهان رفتیم به همین دلیل شناخت کافی از فوتبال سپاهان داریم همه مطلع هستید سپاهان امسال تیم بسیار خوب و قدری بوده و بر همین اساس ما روز سختی را در پیش داریم تمام سعی و تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا در جام حذفی قهرمان شویم و این قهرمانی می‌دانیم که از سپاهان می‌گذرد.

 

دایی افزود: برهمین اساس با انگیزه‌ای که بازیکنانمان دارند به دنبال شکست سپاهان هستیم همه خوب کار کردند و همه به دنبال این هستند تا به ۳ امتیاز بازی برسیم. شما می‌دانید خیلی وقت است که ما بازیکن مصدوم و محروم داریم و این مورد برای ما امری طبیعی شده است اما اینها باعث نمی‌شود مشکلی به وجود بیاید و تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا مقابل سپاهان به امتیاز لازم برسیم.

 

وی در جواب این سوال که آیا بازی روز یکشنبه از بازی اصفهان در لیگ برتر سخت‌‌تر است یا خیر، گفت: ما تجربه بسیار خوبی در آن بازی پیدا کردیم این تجربه قطعاً روز یکشنبه به درد ما می‌خورد و باید از آن استفاده کنیم تا سپاهان را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تشکیل وزارت ورزش و احتمال حضور حبیب کاشانی در رأس آن نیز گفت: من نظر خاصی در این باره ندارم چون آدم سیاسی نیستم و به هیچ عنوان دنبال این مسائل نیستیم که بخواهم درباره وزارت ورزش و جوانان نظری بدهم. من فقط آروزیم این است کسی بیاید این وظیفه مهم را در وزارت ورزش بر عهده بگیرد که بتواند به ورزش ما کمک کند. کسانی باید بیایند که به ورزش ما کمک کنند. باید کسانی در رأس وزارت ورزش قرار گیرند که در ورزش باشند و سابقه‌شان درخشان باشد. آدم‌های بزرگی باید بیایند که انشاءالله ورزش ما را به آن سطحی که شایسته‌اش است برسانند مهم‌ترین چیز در این موضوع به دست آوردن دل مردم است که وزیر ورزشی باید بیاید و این کار را انجام بدهد.

وی افزود: مردم ما به نظر من استحقاق خیلی بیشتر از این حرفها را دارند و باید همیشه طعم موفقیت در مسابقات مختلف را بچشند. پس باز هم می‌گویم کسانی باید در وزارت ورزش حضور یابند که واقعاً به ورزش کمک کنند و سطح توقع مردم را بدانند تا جواب مثبت به آن بدهند.

دایی در پایان در خصوص فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: من دوست دارم فردا بارسلونا قهرمان شود چون فوتبال این باشگاه را دوست دارم این باشگاه بالاتر از تمام تیم‌های دنیا و به سبک و کلاس خاصی فوتبال را به نمایش می‌گذارد. باتوجه به بازیکنانی که دارد خودم هم دوست دارم بارسلونا قهرمان شود. مطمئن باشید حق بارسلونا است تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا بیاید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com