خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 335
بازدید کل : 33697
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


ترابيان: كي‌روش مي‌داند كه مي‌خواهد چه كار كند

 

سرپرست تيم ملي فوتبال گفت: بايد قبول کنيم که کي‌روش مي‌داند مي‌خواهد چه کار کند.

   عباس ترابيان در حاشيه اولين تمرين تيم ملي گفت: امروز، روز بزرگي براي ما است چون نخستين تمرين تيم ملي را با حضور سرمربي جديد برگزار مي‌کنيم اما متأسفانه اين موضوع با ضايعه درگذشت حجازي مصادف شد.

سرپرست تيم ملي فوتبال ادامه داد: قرار بود اولين تمرين در زمين آزادي برگزار شود اما به دليل ناهماهنگي يا کم‌لطفي مسئولان ورزشگاه اين موضوع اتفاق نيفتاد. شايد آنها دلايل قابل قبولي هم داشته باشند اما کادر فني‌اي داريم که در سطح استانداردهاي جهاني است و ما هم بايد استانداردهاي خودمان را نشان دهيم. امروز قرار بود بازيکنان دعوت شده در قالب دو تيم تنها فوتبال بازي کنند و تمريني در کار نبود که به زمين آسيب برسانند ولي با وجود صحبت‌هايي که داشتيم زمين به ما داده نشد.

ترابيان عنوان کرد: به هر حال به زمين دستگردي آمديم و 3 روز تمرينات را در اينجا پيگيري مي‌کنيم. خوشبختانه هماهنگي‌هايي خوبي هم از سوي مسئولان اين ورزشگاه انجام شده است.

وي درباره انتقاداتي که از اسامي اعلام شده تيم ملي فوتبال مي‌شود، گفت: اين انتقادات مي‌تواند راهنماي خوبي باشد به شرط اينکه از روي نيت خير بوده و سازنده باشد. خودم هم تجربه استفاده از چنين انتقاداتي را داشته‌ام.کي‌روش 30 سال در بالاترين سطح فوتبال مربي تيم‌هاي مختلف ملي و باشگاهي بوده و ما بايد از اين تجارب او استفاده کنيم. خيلي از بازيکنان را دعوت کرده است تا نسبت به آنها شناخت پيدا کند. بايد قبول کنيم که کي‌روش مي‌داند مي‌خواهد چه کار کند. او نياز به زمان دارد.

ترابيان در مورد استرسي که بازيکنان در تمرين امروز به خاطر حضور کي‌روش داشتند گفت: بازيکنان ايراني باهوش هستند. همه آنها مي‌دانند که مربي تيم ملي سوابق خوبي در سطح جهان دارد و همه مي‌خواهند جزو 11 سربازي باشند که در جام جهاني برزيل بازي مي‌کنند. به همين دليل تمام تلاش‌شان را مي‌کنند تا بهترين نمايش را در حضور سرمربي جديد تيم ملي داشته باشند.

سرپرست تيم ملي فوتبال در مورد حواشي اخير که پيرامون پرداخت مطالبات کي‌روش ايجاد شده بود، گفت:‌ اين حواشي مربوط به زماني است که هنوز تمرينات شروع نشده بود. امروز بيشتر حواس‌ها و تمرکز روي تمرينات تيم ملي است که چه کاري قرار است انجام گيرد و ديگر خبري از اين حواشي نيست. تمام تمرکز روي اين است که چه کساني تلاش مي‌کنند جزو 11 نفر اصلي باشند. مشکل داريم اما مشکل خاصي وجود ندارد. کي‌روش در تيم‌هاي منچستر و رئال مادريد حضور داشته و در آن سطح از ما استانداردها را مي‌خواهد که شايد نتوانيم خواسته او را برآورده کنيم اما اين زمينه خوبي است که تلاش کنيم و به آن سطح از استاندارد برسيم.

ترابيان در مورد برنامه تيم ملي فوتبال گفت: برگزاري يک اردوي خارجي و سپس بازي با مادگاسکار را در تهران در دستور کار داريم. اين تيم به اين دليل انتخاب شد که شباهت زيادي با مالديو دارد. پس از اين بازي نيز براي ديدار با مالديو عازم اين کشور خواهيم شد.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا کي‌روش براي ديدن فينال ليگ قهرمانان اروپا بين تيم‌هاي منچستر و بارسلونا مي‌رود يا نه گفت:‌ حداقل تا حالا او چيزي در اين مورد به ما نگفته است. در هر صورت اگر چنين قصدي دارد حتماً بايد اطلاع دهد و کسب اجازه کند اما فعلاً چيزي اعلام نکرده است.

سرپرست تيم ملي فوتبال در مورد سکوهاي خالي ورزشگاه دستگري و عدم استقبال تماشاگران از نخستين تمرين تيم ملي گفت: شايد بهترين دليل خالي بودن سکوها درگذشت حجازي و تمرکز حواس‌ها به اين موضوع بوده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com