خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 301
بازدید کل : 33663
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


چرخش جالب سرخها به سمت شهریار ؛ علی دایی حق دارد یا حبیب کاشانی ؟!

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، پس از اینکه علی دایی در مصاحبه مطبوعاتی پایان بازی با سپاهان رسما به مدیریت کاشانی ایراد گرفت و حرفهایی جنجالی زد، برخی منتظر بودند تا واکنش حاج حبیب را ببینند که او واکنشی نشان نداد و در عوض بازیکنان را نزد خود جمع کرد تا برای آنها سخنرانی کند. او در این سخنرانی تا توانست برای علی دایی سنگ تمام گذاشت و تا می‌توانست از علی دایی خوب گفت اما فردای آن روز علی دایی سوالی را مطرح کرد که باعث شد هواداران خوشبین هم برایشان سوال ایجاد شد : «مگر شما جلسه با بازیکنان نگذاشتید پس کادر فنی کجا بود؟ … من هیچ کجای دنیا ندیدم که یک مدیر بدون حضور کادر فنی با بازیکنان جلسه بگذارد … پس من نامحرم بودم؟» واقعیتش هم همینی است که علی دایی گفت. در هیچ کجای دنیا رسم نیست یک مدیر بدون کادر فنی بازیکنان را دور خود جمع کند اما سوال مهمتر این است که چرا سر علی دایی کلاه نمی‌رود؟!

 

علی دایی حتی زمانی که از او تعریف و تمجید می‌کنند خام نمی‌شود و سوار جریانی که برایش ساختند نمی‌شود، شاید یکی بگوید علتش متوهم بودن این آدم است که حتی اگر این باشد نشان از حواس جمع او دارد و اینکه هیچ چیزی را از قلم نمی‌اندازد. توضیحاتی که او در جلسه کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان در حضور خبرنگاران ارائه کرد، نشان داد او آدمی است که بدون مدرک حرف نمی‌زند و حرفهایش محکمه پسند هستند. تا پیش از ارائه این توضیحات بسیاری از هواداران سرخ به حبیب کاشانی حق می‌دادند و علی دایی را محکوم می‌کردند به اینکه نمی‌تواند با کاشانی کار کند و اینکه مشکل از اوست اما توضیحات روز پنجشنبه نشان داد، این علی دایی متوهم اسنادی را دست دارد که باعث تبرئه او می‌شود: «مگر شما نمی‌گویید که از من حمایت می‌کنند پس چرا در روزنامه پرسپولیس که برای خود آقای کاشانی است من را می‌کوبند؟ چرا در طول هفته گذشته دائما به من در این روزنامه حمله شده است؟ اینکه سیاست یک بام و دو هواست! … شما حرفتان با عمل تان یکی نیست…» !

چه دوست داشته باشیم و چه دوست نداشته باشیم، علی دایی آدم با سوادی است که از هوش خوبی نیز برخوردار است و به این راحتی‌ها نمی‌توان او را از میدان به در کرد. آنهایی که فکر می‌کنند با سیاسی کاری و سیاسی بازی که مثلا بر سر علی پروین در آوردند و او را از میدان خارج کردند می‌توانند علی دایی را از میدان خارج کنند کمی اشتباه می‌کنند چون دایی مو را از ماست می‌کشد بیرون. او حتی به نزدیک ترین دوستانش هم گاهی شک می‌کند و به همین علت در چنین مواقعی کم نمی‌آورد. او سندها و مدارکش را جور کرده و اگر جواب قانع کننده ای داده نشود هوادار پرسپولیس هم حق را به او خواهد داد همانطور که از روز پنجشنبه سرخها با چرخشی جالب به سمت او رفتند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com