خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


دایی : از درون باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهند من موفق شوم

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، علی دایی در گفت و گویی  با خبرگزاری فارس، در خصوص محرومیت رضا نورمحمدی و مسائلی پنهانی در باشگاه پرسپولیس ناگفته هایی را بیان کرد که در زیر مصاحبه وی را می‌خوانیم…

* جریان محرومیت رضا نورمحمدی چیست؟
متاسفانه من هم مثل شما امروز متوجه این موضوع شدم. به من گفته بودند که نورمحمدی می‌تواند در بازی برابر سپاهان به میدان برود، اما قبل از تمرین متوجه شدم که نور محمدی اجازه حضور در دیدار برابر سپاهان را ندارد.

 

* آیا با مسئولان باشگاه صحبت نکردید؟
با آقای رسایی صحبت کردم و این موضوع را به اطلاع ایشان رساندم. رسایی معاون آقای حبیب کاشانی است. در حضور اعضای کادر فنی و همکارانم با ایشان حرف زدم. ۵ نفر شاهد بودند ایشان به من گفت که روز جمعه به خوردبین اعلام کرده که رضا نورمحمدی نمی‌تواند مقابل سپاهان به میدان برود و تاکید کرد که این موضوع به اطلاع محمود خوردبین نیز رسیده است.

* آیا حرف ایشان درست بود؟
با توجه به اینکه امروز محمود خوردبین به دنبال محیا کردن شرایط سفرمان به اصفهان بود، خیلی سریع با وی تماس گرفتم و از او سؤال کردم که ماجرا چیست ایشان به من گفتند اصلا و ابدا روز جمعه درباره محرومیت نور محمدی هیچ کس به ایشان حرفی نزده است. خوردبین گفت من صبح امروز متوجه این قضیه شدم و سریعا با باشگاه تماس گرفتم و مسئله را در میان گذاشتم. متاسفانه بعد از این اتفاقات متوجه شدم که آقای رسایی به طور کل تمام مسائل را حاشا کرده است، خوب است که برای این ادعای خود من ۵ نفر شاهد دارم.

* منظور از این حرف شما چیست، یعنی باشگاه ماجرا را پیگیری نکرده است؟
من اصلا نمی‌دانم برخی‌ها در باشگاه دنبال چه چیزی‌ هستند؟! باشگاه باید به من کمک کند. من نمی‌دانم چطور آقای رسایی در تمام سفرهای داخلی و خارجی و حتی سفر به ابوظبی همراه پرسپولیس بوده، اما در این سفر نمی‌خواهد همراه ما به اصفهان بیاید. من از این اتفاق تعجب می‌کنم و نمی‌دانم چه خبر است! باشگاه به من باید اطلاعات بدهد، اما متاسفانه این طور نشده است.

* به این اتفاقات مشکوک هستید؟
امیدوارم احساسم اشتباه باشد، اما احساس می‌کنم از درون باشگاه نمی‌خواهند موفق باشم. انشاءالله احساسم درست نباشد، اما ماجراهای پیش آمده که این حس می‌کنم که بعضی‌ها نمی‌خواهند دایی موفق باشد این ماجرا بعد از اتفاق نور محمدی برایم بیشتر نمایان شد.

* پس با محرومیت نور محمدی با چه بازیکن جایگزینی می‌خواهید راهی اصفهان شوید؟
ببینید من که نمی‌توانم معجزه کنم. شما می‌دانید که ما چند مصدوم و محروم داریم. امیر حسین فشنگچی، سکوبرت، تیاگو، اکبری، سپهر حیدری، غلامرضا رضایی اینها همه مصدوم ما هستند و حال در دقیقه ۹۰ محرومیت نور محمدی به این اتفاق‌ها اضافه شد. حالا شما از من معجزه یا شق‌القمر می‌خواهید.

* بالاخره باید برای مردم جوابی داشته باشید. مردم از شما توقع دارند که بدانند در باشگاه پرسپولیس چه خبر است؟
من باید چه حرفی بزنم. به این شکل برخی‌ها می‌خواهند در باشگاه برایم مشکل تراشی کنند چون دقیقه ۹۰ به من اطلاع می‌دهند که نمی‌توانم از نور محمدی برابر سپاهان استفاده کنم. جلوی چند شاهد این ادعا را می‌کنند حتی چلنگر هم شاهد بود. بعد از آن با خوردبین تماس می‌گیریم و می‌گوید چنین ماجرایی نبوده‌ است، نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم خودم هم مانده‌ام.

* این حرف‌ها را زدید یاد محرومیت‌های بازی با استیل آذین افتادیم آیا در آن بازی کسی از باشگاه اعتراضی نسبت به رای صادره داشت؟
بعد از آرا صادره در دیدار برابر استیل آذین به نظر من هیچ کس به این آراء اعتراضی نکرد. من از شما می‌پرسم آیا کسی از باشگاه به کمیته انضباطی و یا استیناف رفت تا به آراء اعتراضی کند؟ تک تک بازیکنان به کمیته انضباطی رفتند و جویای مشکلات شدند پس باشگاه و آقای شکری مدیر حقوقی باشگاه نباید این موضوع‌ها را پیگیری کند و از حق و حقوق بازیکنان دفاع کند؟! چه کسی باید از این موارد دفاع کند. چه فردی باید از حقوق بازیکنانم دفاع کند و به همین دلیل است که می گویم در پرسپولیس تنها هستم و خیلی هم تنها هستم. شما یک نامه از باشگاه که در کمیته انضباطی وجود داشته باشد مبنی بر محرومیت بازیکنان پرسپولیس و اعتراض به رای کمیته انضباطی در دیدار برابر استیل آذین آیا پیدا می کنید که به من نشان بدهید؟ اگر شما یک نمونه نشان دادید همه چیز را قبول می کنم.

* با این حرف‌ها باز هم معتقدید که می‌توانید در اصفهان موفق باشید؟
همیشه به امید خدا رو به جلو می‌رویم. من به همین نفرات و بچه‌ها به اصفهان می‌روم تا انشاء الله نتیجه بگیریم. به این بازیکنان اعتقاد دارم به غیر از این تفکر دیگری ندارم. می‌رویم که موفق باشیم.

* برای حل غیبت رضا نورمحمدی می‌خواهید چه کاری انجام دهید؟
من از شما می‌پرسم شما جای من باشید چه کاری انجام می‌دهید؟ من باید اکنون از جیبم دفاع وسط پیدا کنم! اصلا شما جای من بودید چه مطلبی می‌گفتید؟ توجه کنید من چند مصدوم و محروم همانطور که قبلا هم گفتم روی دست خود دارم، اما هیچکس در مورد رضا نور محمدی به من اطلاعی نداد. پیش از باز با الوحده با رضا نور محمدی کار می‌کنم و در پست دفاع وسط او را برای بازی با سپاهان آماده می کنم و در واقع ترکیب دفاعی‌ام را در بازی قبل از سپاهان ارنج می‌کنم، اما دقیقه ۹۰ به من می‌گویند نور محمدی نمی‌تواند بازی کند. سایر مدافعان تیم من از جمله سکوبرت مقابل سپاهان غایب است، آیا در این شرایط از من چه انتظاری دارید؟ اما باز هم می‌گویم با تمام تلاش خودم به اصفهان می‌رویم تا انشاء الله دست پر به تهران برگردیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com