خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 33661
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


محمد : در جام حذفی از قهرمانیمان دفاع می کنیم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Alireza-Mohammad-1.gifمدافع تیم پرسپولیس به دلیل درگیری با آرفی بعد از بازی حساس با سپاهان باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود و توضیحاتش را ارائه دهد.

علیرضا محمد در گفتگویی، درباره صحبتش در یکی از روزنامه‌ها که گفته بود حساب آرفی را در پایان لیگ می‌رسم، گفت: می‌دانم که این صحبت را چه کسی مطرح کرده است و هرچه با او تماس می‌گیرم جواب نمی‌دهد. این فرد می‌خواهد برای من حاشیه درست کند و از اول فصل تا الان با این کارها مرا اذیت کرده است اما بداند که اگر دست از کارهایش برندارد اسمش در تمام مطبوعات می‌برم تا همه او را بشناسند.

 

‌وی درباره حضورش در کمیته انضباطی بعد از بازی با سپاهان درخصوص برخوردش با آرفی اظهارداشت: به نظرم مسئولان و کادر فنی پرسپولیس کار مثبتی کردند که من را بعد از بازی با سپاهان به کمیته انضباطی می‌فرستند چراکه این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است و باید ۳ امتیاز این بازی را بدست آوریم. بعد بازی اگر خواستند به کمیته انضباطی می‌روم و توضیحاتم را ارائه خواهم داد.

وی ادامه داد: این مسائل در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد. دیروز (جمعه) هم سر تمرین علی آقا به خاطر بازی حساس با سپاهان از من و آرفی خواست که همه چیز را نادیده بگیریم و با هم آشتی کنیم و ما هم با یکدیگر دست دادیم و همه چیز تمام شد اما باز هم تأکید می‌کنم که اگر بخواهند به کمیته انضباطی باشگاه می‌روم.

وی درباره شرایط تیمش در آستانه بازی حساس با سپاهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط روحی بازیکنان خوب و ایده‌آل است و آماده بازی با سپاهان هستیم. سپاهان تیم قدرتمندی است و قهرمانی‌اش مسجل شده است برای همین بازی سخت و دشواری را مقابل این تیم اصفهانی خواهیم داشت اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و می‌خواهیم ثابت کنیم که تیم پرقدرتی هستیم.

محمد درباره قهرمانی در جام حذفی خاطرنشان کرد: اول به فصل به هواداران قول داده بودیم که یک جام برایشان بگیریم. الان هم سر قولی که به آنها دادیم،‌ هستیم و قهرمانی در حذفی را به آنها هدیه خواهیم داد.

مدافع پرسپولیس در پایان درباره قراردادش با این تیم اظهارداشت: من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و الان هم تا پایان رقابتهای ۲ بازی دیگر باقی مانده است. آخر فصل درباره تیمم تصمیم‌گیری خواهم کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com