خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 33661
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل سپاهان/ محمد جایگزین نوروزی

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Team-3.gifتعدد مصدومان و محرومان پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان دست علی دایی را بدجوری بسته است. به غیر از غلامرضا رضایی، سپهر حیدری و جلال اکبری که مدت‌هاست از آسیب‌دیدگی رنج می‌برند تیاگو، سکوبرت و وحید هاشمیان هم دچار مصدومیت شده‌اند تا دایی حداقل برای چیدمان خط دفاع تیمش با مشکل مواجه شود. از طرفی محرومیت هادی نوروزی گلزن بازی برگشت دو تیم در فصل گذشته هم باعث شده دایی در فاز تهاجمی به مشکل بخورد.

با تمام این تفاسیر ترکیب ۱۱نفره تیم دایی مقابل سپاهان تقریبا مشخص است هرچند در همان نقطه اول و برای تعیین دروازه‌بان اصلی تردید وجود دارد.

 

 

 هنوز معلوم نیست که دایی در اصفهان به رحمان احمدی اعتماد خواهد کرد یا علیرضا حقیقی اما با توجه به نمایش قابل قبول رحمان در ابوظبی و همچنین انگیزه‌های ویژه او برای رودررویی با قلعه‌نویی شانس گلر شماره۳۶ پرسپولیس بیشتر از رقیبش به نظر می‌رسد.

در خط دفاع اما با توجه به محدودیت‌های موجود دایی به ترتیب از چپ به راست شکوری، شیری، نورمحمدی و آقازمانی را در ترکیب قرار خواهد داد و نسبت به بازی‌های اخیر یک تغییر در این خط به وجود می‌آورد. البته با مصدومیت یا اخراج یکی از این بازیکنان پرسپولیس هیچ مدافعی روی نیمکت نخواهد داشت و باید از هافبک‌ها در این خط بهره بگیرد. در خط هافبک و در فاز دفاعی هم مازیار زارع و بادامکی گزینه های موجود هستند چرا که تیاگو هم مقابل الوحده ضعیف بود هم اینکه مصدوم است.

اما مهمترین تغییر ترکیب اصلی پرسپولیس در مثلث تهاجمی این تیم ایجاد خواهد شد جایی که با غیبت هادی نوروزی قرار است علیرضا محمد برای اولین بار در پرسپولیس به عنوان یک گوش راست به میدان برود. هرچند به نظر می‌رسد این تغییر به اجبار رخ داده و دایی چاره‌ای جز بازی دادن به محمد نداشته اما فشنگچی هم مشکلی برای بازی ندارد. با این حال به نظر می‌رسد عناصر تشکیل‌دهنده ترکیب خط سه نفره پرسپولیس از چپ به راست علی عسگری، نوری و محمد باشند. در راس خط حمله هم اشپیتیم آرفی تنها گزینه موجود است چرا که هاشمیان و رضایی مصدومند. هر چند شاید وحید به نیمکت فولادشهر برسد. به این ترتیب ترکیب ۱۱نفره پرسپولیس مقابل سپاهان به احتمال فراوان به این ترتیب خواهد بود:

حقیقی، مجتبی شیری، نورمحمدی، شکوری، آقازمانی، بادامکی، مازیار زارع، محمد، نوری، علی‌عسگری، آرفی.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com