خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 351
بازدید کل : 33713
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


شکایت شریفی از حبیب کاشانی !

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، مجتبی شریفی در گفت‌وگو با ایسنا درباره ارتباطش با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و تماس با اسماعیل‌ حسن‌زاده‌ سرپرست جدید کمیته، اظهار کرد: به صورت تلفنی با حسن‌زاده تماسی داشتم و صحبت‌های صمیمانه‌ای بین ما ردوبدل شد. برای او و سایر همکاران گذشته‌ام در کمیته انضباطی آرزوی سربلندی و بهترین توفیقات را داشته و امیدوارم خدمات ارزنده‌شان در فوتبال متجلی شود. با توجه به اینکه آینده کمیته انضباطی و گام‌های بعدی‌اش را متعلق به فعالیت حسن‌زاده و همکاران گذشته‌ام می‌دانم، لذا به تمام دوستان رسانه‌ای اعلام می‌کنم که به هیچ وجه حاضر نیستم درباره تصمیم‌ها، آرا، احکام و کارکردهای این کمیته در آینده اظهارنظر کنم. بنده معتقدم همانطور که مسوولیت و زحمت فعالیت‌های کمیته برعهده آن دوستان است، لذا پاسخگویی حق آنها خواهد بود.

 

شریفی درباره شکایتش از حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس تحت عنوان “اکاذیب و هتک ‌حیثیت” نیز گفت: طرح شکایت از کاشانی را انکار نمی‌کنم. اصولا به این نکته پایبندم که فرد می‌تواند از حقوق شهروندی خود دفاع نموده و در موارد لازم آن را مطالبه کند. درباره مساله پیش‌آمده با توجه به اینکه اینجانب سخنان کاشانی را در جمع هیئت رییسه که در شیراز برگزار شد نشنیده بودم، اما متعاقبا در جریان سخنان ایشان واقع شده و بسیار متاثر شدم. از این‌رو در اولین برخورد با نماینده دایی، مراتب ناراحتی‌ام را ابراز کردم که در آغاز با عکس‌العمل شدید ایشان روبرو شد و سرانجام با پادرمیانی حراست فدراسیون و تماسی که ملک‌آباد با دایی داشته و در ادامه به تماس تلفنی تاج و دایی با یکدیگر منتهی شد، معلوم شد که اظهارات ایشان خلاف واقع بوده و تحت عنوان ناپسند کذب، قرار دارد.

وی افزود: اینجانب در سخنان خود نکته‌ای افزودم و گفته‌ام که اگر مدعی هستیم می‌خواهیم در حوزه عملکردمان براساس مدل دینی عمل کنیم، اگر مرتکب خلاف واقع شویم، معلوم می‌شود که در ادعایمان صادق نیستیم و حتی اگر آنچه برخلاف واقع برزبان آورده‌ایم بنابر بر فرض محال درست بوده باشد، در این صورت چگونه عملکرد ما مصداق مدیریت دینی خواهد بود که مطلب سرمربی تیم خودمان که سخنی به ما گفته‌ است را به دیگر انتقال دهیم؛ آیا اسم این عمل سخن‌چینی نیست؟ آیا سخن‌چینی که در دین از آن به نمامی تعبیر شده گناه بزرگ نیست؟ بگذریم از اینکه تمامی شواهد دلالت بر این دادر که این سخن خلاف واقع بوده و به کلی رد قرار گرفته است. از این رو با مطلع قرار دادن هیات رییسه فدراسیون و نیز علی دایی، شکایت کیفری خود را از طریق قوه قضاییه طرح و پی‌گیری می‌کنم تا از حق خویش دفاع کرده باشم.

شریفی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا ارتباط‌تان با علی دایی قطع شده است، اظهار کرد: با دایی سال‌های زیادی است که رفیقم و در طول این مدت کوتاهی که با هم رابطه نداشته‌ایم، با برادران ایشان ارتباطم قطع نشده و محمد دایی برادر بزرگ من وعلی است و در آینده نزدیک سعی می‌کنم که رابطه قطع شده را دوباره برقرار نموده و در یک جلسه گفتمان به کدورت‌های جزیی پیش‌آمده، پایان دهیم. از اینکه بعد از سال‌های فراوان به سبب برخی موارد که در فدراسیون پیش‌ آمد با ایشان قطع رابطه داشتیم، هیچ کدام از ما دو نفر یقیننا راضی نبوده و نیستیم. آموزه‌های دینی هم تداوم قطع رابطه را تایید نمی‌کند.

شریفی در پاسخ به این سوال که آیا در دوران مسوولیت‌تان در کمیته موفق به اصلاح رفتار متخلفان شدید، تصریح کرد: از آنجا که برخورد با خاطیان و تعامل با فردی که مرتکب رفتار یا گفتار زشت شده، امری بسیار پیچیده و مبتنی بر عوامل گوناگون است، از این رو نمی‌توان در یک فرصت محدود اصلاحات تاثیرگذار رفتاری و گفتاری داشت. اما در عین حال معتقدم اگر اندیشه و بینش نادرست خطاکار را اصلاح نکنیم، آن شخص به فردی ریاکار تبدیل می‌شود؛ بدین معنی که او به انجام خطا اعتقاد دارد، اما طوری وانمودی می‌کند که از آن دوری می‌جوید؛ در چنین شرایطی او تنها از ترس تنبیه و در شرایط خاص آن خطا را انجام نخواهد داد!

وی ادامه داد: اما اگر موفق شویم اندیشه او را اصلاح کنیم تا بینشش درست شود، در این صورت خطاکار سعی می‌کند در هر محیطی از انجام خطا پرهیز کند. در این صورت او از روی باور خطا را ترک خواهد کرد. به همین دلیل است که می‌گویند “لگوتراپی” یا اندیشه‌درمانی یگانه راه‌حل اصلاح رفتار است. لگوتراپی دینی این است که باید به وعده‌های خدا در آخرت امید بسته و یقین کنیم او به اعمال نیک پاداش و در ازای تحمل سختی‌ها، صبوری و گذشت، ما را با انواع نعمت‌هایش مواجه می‌کند. در چنین حالتی همیشه احساس آرامش خواهیم کرد و به دنبال آن نستیم که بخواهیم با ابزارهای ناشایستی چون بدگویی، سخن‌چینی، دروغ، اهانت و… خود را آرام کنیم.

رییس پیشین کمیته انضباطی در واکنش به اینکه بارها گفته‌ بودید به قطع همکاری با کمیته و ترک مشغله اجرایی تمایل دارید، پس چرا از جابجایی‌های اخیر گله‌مند هستید، گفت: به این نکته نیز مکرر جواب دادم که مطلوب بودن نتیجه و راضی بودن اینجانب از آن، غیر از درست بودن مقدماتی است که به آن نتیجه منتهی می‌شود. مثلا نماز یک کار ارزشمند است و از هر جهت مطلوب و پسندیده است، اما اگر کسی را وادار کنیم که نمازش را پشت به قبله بخواند، در این صورت ارزش خود را از دست خواهد داد، گرچه به ظاهر شکل نماز را به خود می‌گیرد، اما چون روبه قبله نیست مورد قبول واقع نمی‌شود.

وی ادامه داد: قطع همکاری با کمیته نیز مورد تمایل اینجانب بود و همانطور که کفاشیان گفت بارها از ایشان درخواست پایان یافتن فعالیتم را داشتم؛ اما اینکه قطع همکاری به دو بازی قبل از پایان لیگ انجامیده و برخی مسایل از جمله سخنان یک مدیر (حبیب کاشانی) درباره ارتباط اینجانب با علی دایی مطرح شد و از سوی دیگر اینکه ذکر شد رییس سازمان تربیت بدنی به حضور شما در کمیته ناراضی است، موجب برخی ابهامات گردید که با وجود تمایل شدید به قطع همکاری با کمیته، نسبت به موارد ذکر شده رفع ابهام نموده و پاسخگویی کنم.

رییس پیشین کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که آیا از عدم فعالیت چندان در دوره آیین‌نامه اصلاح‌شده کمیته ناراحت نیستید، خاطرنشان کرد: مهم این نیست که آیین‌نامه تدوین شده جدید و اصلاحات اعمال‌شده در آن، مورد استفاده اینجانب قرار گیرد، بلکه آنچه مهم است، رفع کاستی‌ها از منبع قانونی و انضباطی فدراسیون فوتبال و رسیدن به معیارهای ایده‌آل در آن و زمینه رشد در کمیته انضباطی فدراسیون است. اینکه چه کسی عهده‌دار مسوولیت این کمیته باشد، با توجه به اینکه هدف، ارتقای نظم و انضباطی در فوتبال است، فرقی ندارد؛ به همین دلیل از زحماتی که در کنار همکاران ارجمند کمیته انضباطی به منظور اعمال اصلاحات پایانی کشیده‌ام، کاملا خرسند و مسرورم. به آن امید که ابزاری کارآمد در اختیار آیندگان در جهت خدمت به فوتبال باشد.

شریفی درباره فعالیت‌های آینده‌اش، خاطرنشان کرد: فعالیت بنده در کمیته انضباطی شغلی برایم محسوب نمی‌شد و در کنار کارهایم به این مساله می‌پرداختم. اکنون نیز علاوه پرداختن به شغل اصلی‌ام فرصت مربوط به کمیته را در مقوله‌های مربوط به آموزه‌های دینی و اخلاقی به ویژه پاسخگویی به شبهات نسل جوان اختصاص خواهم داد. علاقمندان می‌توانند در این زمینه به آدرس: WWW.DR-SHARIFI.IR مراجعه کنند. ما سعی می‌کنیم برای سوالات و پاسخ‌ها امکانی فراهم کنیم که این کار به صورت صوتی هم انجام پذیرد. انشاالله در این اوقات به امور تحقیقاتی و پژوهشی نیز خواهم پرداخت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com