خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 334
بازدید کل : 33696
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


دایی : دار و ندار پرسپولیس همین است ؛ امیدمان جام حذفی است

 

 

علی دایی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل الوحده امارات گفت: به نظرم بازی خوبی نبود. در این بازی دو تیم موقعیت‌هایی داشتند، اما متأسفانه دو توپی که بازیکنان اماراتی روی دروازه ما آوردند به گل تبدیل شد و موقعیت‌های ما نیز با بدشناسی از بین رفت. در نیمه اول می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم تا چنین باختی پیش نیاید. وی ادامه داد: فوتبال همین است و تیمی که گل نزند، گل دریافت می‌کند و این موضوع در فوتبال امری طبیعی است.
دایی در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان پرسپولیس در این دیدار بی‌انگیزه و از قبل شکست‌ خورده بودند، گفت: با نظر شما موافقم. برخلاف چیزی که می‌خواستم بازیکنانم بی‌انگیزه بودند. نسبت به بازی قبلی به مراتب بدتر بودیم، اما با اینکه بد بودیم، سه چهار موقعیت داشتیم که یکی از آنها به تیرک دروازه خورد. همین بی‌انگیزگی باعث شد تا خوب کار نکنیم و نتیجه بدی بگیریم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: حریف در زمین خود با انگیزه بود و توانست به پیروزی در بازی آخر لیگ قهرمانان آسیا برسد.
وی تصریح کرد: ما برای آفسایدگیری بازی نمی‌کردیم؛ اما در نیمه اول کمک داور این دیدار ضعیف ظاهر شد و چندین‌بار آفسایدها را اشتباه اعلام کرد. اگر فیلم بازی را ببنید متوجه می‌شوید وی چند بار اشتباه کرده است. نمی‌خواستم دراین باره حرفی بزنم اما سؤال پرسیدید و مجبور بودم پاسخ بدهم.

وی یادآور شد: می‌دانستیم صعود نمی‌کنیم به همین خاطر انگیزه بازیکنان ما پایین بود. راه بعدی تنها لیگ ایران و جام حذفی است و نتایج خوبی که باید در آنها بگیریم. امیدوارم جام حذفی را بگیریم و با اینکه کار سخت است، این امر مهمترین چیزی است که باید با تمام تلاشی که می‌کنیم محقق شود.

دایی در مورد ناکامی سال گذشته تیمش گفت: متوجه منظور شما از این سؤال نمی‌شوم. این سؤال جوابی ندارد و البته به بازی امشب هم ربطی ندارد. چون هرچیزی جای خود دارد و نمی‌توان در مورد هر اظهارنظری صحبت کرد. پرسپولیس در سالهای گذشته ۷ تا ۸ ملی‌پوش داشته است اما این تیم در جام ملت‌های آسیا تنها دو بازیکن داشت که یکی از آنها فیکس تیم ملی بود که آن‌هم مصدوم است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: قبل از بازی جام حذفی، در لیگ با سپاهان بازی داریم و می‌توان در این دیدار شرایط حریف را بررسی کرد.
وی تصریح کرد: موجودی‌مان همین است و با همین نفرات کار می‌کنیم به غیر از این افرادی که داریم کسی را نداریم و داروندارمان همین است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com