خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 33686
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


کفاشيان: هنوز براي کسي حکم نزده ام

 

 

رئيس فدراسيون فوتبال درگفت و گو با سايت رسمي فدارسيون فوتبال مواردي را درخصوص سرمربي تيم ملي اميد، قضاوت داوران در ديدار صبا و تراکتورسازي ،کميته انضباطي و حضور تيم ملي بانوان در مسابقات مقدماتي المپيک لندن بيان کرد.

  به گزارش سایت رسمی فدراسیون،

 *فدراسیون روی منصوریان سرمایه گذاری کرده است 

علی کفاشیان-رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم ملی گفت:منصوریان از مربیانی است که فدراسیون روی آن سرمایه گذاری کرده و ما از عملکردش راضی هستیم.او جز کادر فنی فدراسیون است و در بخش های مختلف از وی استفاده می شود.معتقدم منصوریان می تواند در سطح آسیا مربی خوبی باشد و با این روندی که پیش روی خود دارد بی شک موفق خواهد شد.

وی افزود:سرمربیان تیم ها نباید به حاشیه ها اهمیت دهند و باید تمرکز خود را بر روی تمرینات و مسابقات تیم های بگذارند.ما نیز از برد و باخت تیم های ملی در مسابقات تجربه کسب خواهیم کرد و در جهت بهتر بازی کردن و موفق شدن تلاش می کنیم.

 

*تیم تراکتورسازی تبریز باید به قانون احترام بگذارد

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در خصوص قضاوت داوران در دیدار صبا و تراکتورسازی گفت:ما به داورانمان ایمان داریم و مطمئن هستیم قضاوتشان با کمترین مشکل است و اگر در زمین مسابقه  ایراداتی دارند از روی عمد نیست.این دیدار نیز بسیار حساس بود و خوشبختانه داور این مسابقه با تمرکز بالا قضاوت کرد.

وی در خصوص اینکه تیم تراکتور سازی تبریز در صورت عدم تکرار بازی مقابل صبای قم قصد انصراف از رقابتهای لیگ برتر را دارد گفت:تیم تراکتور باید به قانون احترام بگذارد.مراجع ذیربط با صدور احکام و قوانینی که وجود دارد در مورد این بازی،تکرار یا عدم تکرار مسابقه تصمیم می گیرند.بر همین اساس معتقدم تیم تراکتور باید تابع قانونی که از سوی سازمان لیگ برتر یا کمیته انضباطی اعلام می شود،باشد.

*هنوز حکمی برای رئیس کمیته انضباطی زده نشده است

کفاشیان در خصوص انتخاب رئیس جدید کمیته انضباطی گفت:هنوز حکمی برای کسی نزده ام.فعلا تمامی موارد در کمیته انضباطی و با هماهنگی اعضای کمیته انجام می شود و در واقع هنوز برای فرد خاصی به عنوان رئیس کمیته انضباطی حکم نزده ام.

*از تیم ملی بانوان حمایت می کنیم

رئیس فدراسیون با حمایت از تیم ملی بانوان به منظور حضور در مسابقات مقدماتی المپیک لندن گفت:تا حد توانمان از تیم ملی بانوان حمایت  می کنیم.فعلا این تیم با منتخب باشگاههای اوکراین دو دیدار تدارکاتی را پیش روی خود دارد و اگر برنامه ای جدید از سوی کادر فنی این تیم به ما اعلام شود،بررسی و در حد توانمان از برنامه هایشان حمایت می کنیم تا ملی پوشان بانوان در مسابقات پیش رو موفق باشند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com