خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 139
بازدید هفته : 185
بازدید ماه : 434
بازدید کل : 33796
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


ترابيان: خبر استعفاي منصوريان کاملا کذب بود

 

عباس ترابيان سرپرست تيم ملي فوتبال ايران در گفتگو با سايت رسمي فدراسيون ، با گلايه از برخي رسانه ها فقط استعفاي منصوريان را کذب دانست.

  به گزارش سایت رسمی فدراسیون، وی درباره شایعه استعفای علیرضا منصوریان گفت: «متاسفانه این روزها تیترها و مطالبی بدون پایه و اساس و از روی منویات شخصی منتشر می شود که بر روی فضای فوتبال ایران تاثیر بدی می گذارد. خبر استعفای منصوریان کاملا کذب بود ، چرا که نتیجه یک نظرسنجی روی تصمیم ایشان و فدراسیون تاثیرگذار نیست و سرمربی تیم ملی امید چند روز پیش به فدراسیون آمد و جلسه مشترک با رئیس فدراسیون و بنده داشت که در این جلسه مقرر شد مسئله خروجی بازیکنان موردنظر پیگیری شود تا به مشکل نخورند و همچنین برنامه های تیم ملی امید از سوی ایشان ارائه شد .»

سرپرست تیم ملی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال نمی خواهد انتخاب مربیان ملی مقطعی باشد گفت: «فدراسیون روی مربیانی که انتخاب می کند سرمایه گذاری بلندمدتی خواهد داشت و برنامه های این مربیان با توجه به شرایط اجرا خواهد شد. به این ترتیب همانطور که قبلا گفته بودیم قرارداد با منصوریان درازمدت خواهد بود. البته در چند روز گذشته انتقادات زیادی از انتخاب اکبر محمدی برای تیم ملی جوانان شده که باید بگویم اکبر محمدی در تیم ملی نوجوانان کار کرده و هیچ کس به اندازه وی روی بازیکنانی که در حال حاضر به رده جوانان رفته اند شناخت ندارد . طبیعی و منطقی بود که کی روش با توجه به اطلاعاتی که اکبر محمدی از تیم ملی نوجوانان داشت او را مامور به استعدادیابی و همچنین دیگر کارهای تیم ملی جوانان کند . هرچند که هنوز سرمربی تیم ملی جوانان از سوی کی روش اعلام نشده و در صورت لزوم از سوی او با توجه به شرایط اعلام خواهد شد.»

ترابیان با اشاره به نظارت کی روش روی تیم ملی امید گفت: «کی روش همکاری مستقیمی با علیرضا منصوریان دارد و کار باید انجام شود. بر این اساس قرار شد تا تیم ملی امید ششم ژوئن (16 خرداد) در کویت به مصاف تیم ملی کویت برود.»

وی در پایان گفت: «یک تاریخ دیگر برای بازی تدارکاتی تیم ملی امید در نظر گرفته شده است که در این تاریخ به پیشنهاد کی روش تیم ملی بزرگسالان با تیم امید دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com