خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 334
بازدید کل : 33696
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


دایی : حذف شدیم،‌ اما برای حیثیت‌مان مقابل الاتحاد بازی کردیم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-6.gifعلی دایی در نشست خبری پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل الاتحاد اظهار داشت: بازی خوبی بود. نیمه اول حق ما برد بود. بچه های ما بازی خوبی انجام دادند و وظایف خود را در زمین پیاده کردند.
وی افزود: به غیر از یک ضربه ایستگاهی موقعیت دیگری روی دروازه ما ایجاد نشد. در ۵ دقیقه پایانی روی آن اشتباه خودمان به خودمان گل زدیم ولی در این بازی حیثیتی سربلند از زمین بیرون آمدیم.
دایی ادامه داد: این تلخ ترین پیروزی در زمان بازیگری و مربیگری من بود و از تمامی بازیکنانم تشکر می کنم که توانستیم تیم بزرگی مثل الاتحاد را شکست دهیم.

 

 

 بر خلاف آنچه که شما خبرنگاران می نوشتید الاتحاد با تمام قوا به تهران آمد ولی ما با این شکست حسرت روزهای گذشته را می خوریم و امیدواریم در ادامه راهمان در لیگ برتر و جام حذفی موفق شویم.

سرمربی این تیم تاکید کرد: در مسابقات ما مقابل الوحده و بنیادکار خوب نتیجه نگرفتیم که حاصلش همین می شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این شکست برای شما تلخ نبود، گفت: این همان طور که گفتم این تلخ ترین حذفم بود. قدر موقعیت هایمان را ندانستیم اما زیبایی فوتبال به همین است و این درسی برای من و بازیکنانم خواهد شد که در آینده دقت کنیم.
خبرنگاری پرسید در خصوص جو به وجود امده در سکوها صحبت کنید که دایی گفت: متاسفانه تا به حال چنین چیزهایی ندیده بودم. من آدم سیاسی نیستم و فقط مربی فوتبال هستم. به مسائل بیرون زمین کاری ندارم و کارم را در زمین اجرا می کنم. دوست ندارم وارد مسائل سیاسی شوم اما فقط همین یک جمله را می گویم که عاشق ایرانم و ایرانی می مانم.

در ادامه خبرنگار مذکور گفت از محرومیت پرسپولیس نمی ترسید، دایی هم با لحن خاص خود پاسخ داد: شما از خودتان ما را به دادگاه می برید، محروم می کنید و من از شما سوال می کنم اگر پرسپولیس محروم شود چه نفعی برای شما دارد؟! متاسفانه همیشه نگاه منفی دارید. مگر من مدیر باشگاه هستم. راجع به فوتبال حرف نمی زنید و به حاشیه ها توجه می کنید.
در ادامه نشست خبرنگاری پرسید با پیروزی بنیادکار و برد پرسپولیس ممکن است، شانس صعود داشته باشید که دایی با تعجب گفت: اصلا اینگونه نیست و به بازی رودر رو نگاه می کنند. ما عملا حذف شدیم و برای حیثیتمان بازی می کنیم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر شرایط سکوها ممکن است، اتفاقاتی در دیدار الوحده و بنیادکار افتاده باشد و اینکه شاید این دو تیم نخواهند، یک تیم ایرانی به مرحله بعدی صعود کند، اظهار داشت: این حرف ها چیست که می گویید. گفتیم که همه چیز کامپیوتری شده اما نگفتیم دیگر این قدر زمان به روز است که این اتفاقات درون مسابقه رخ دهد.

در ادامه دوباره خبرنگاری از دایی پرسید شاید آنها واقعا دوست نداشتند یک تیم ایرانی صعود کند که سرمربی پرسپولیس گفت: من این حرف هایی که شما می زنید را قبول ندارم. به نظرم این حرف ها ربطی به این کنفرانس ندارد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com