خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 33669
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


کاشانی : دایی به هواداران پرسپولیس قول یک جام را داده است

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Habib-Kashani-3.gifحبیب کاشانی پس از برتری ۳ بر ۲ برابر الاتحاد عربستان، در جمع خبرنگاران گفت:‌ یک برد خوب به دست آوردیم و با حساسیت‌هایی که کشور عربستان انجام داده بود، توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. می‌گفتند دایی برابر تیم‌های عربستانی موفق نیست که طلسم شکسته شد و نتیجه خوبی گرفتیم. امیدوارم هواداران از این ۳ امتیاز راضی باشند.
وی در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند در جام حذفی قهرمان شود، گفت: دایی قول یک جام را به هواداران پرسپولیس داده است. ما در لیگ برتر نیز می‌توانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم و حتی به رده دوم و یا سوم برسیم.

 

 

کاشانی در مورد اینکه حفظ دایی در پرسپولیس به گرفتن یک جام بستگی دارد، گفت: اکنون وقت این حرف‌ها نیست. بعد از پایان فصل و برای تمدید قرارداد هم ما حرف‌هایی برای زدن داریم و هم دایی حرف‌هایش را خواهد زد.
وی در مورد تماس‌های مشکوکی که با بازیکنان پرسپولیس گرفته شده بود و خود را سرمربی این تیم معرفی کردند، گفت: اگر دایی چنین حرفی زده حتما صحت داشته، از دو هفته پیش نام ۴ مربی منصور ابراهیم‌زاده، دنیزلی، استیلی و بوناچیچ را برای پرسپولیس را مطرح کردند. این کار دلال‌ها است که با این بازیکنان تماس می‌گیرند و می‌گویند تو هم در پرسپولیس حضور داری و برای تیم ما مشکل درست می‌کنند، نمی‌دانم این اتفاقات عمدی است یا سهوی، اما از آنها خواهش می‌کنم ما را وارد حاشیه نکنند. این داستان‌ها از سوی افراد غیر حرفه‌ای ایجاد می‌شود و کار دلال‌ها است.

کاشانی در مورد اینکه آیا از علی دایی برای فصل آینده برنامه خواسته است، گفت: از من هیچ مربی برنامه نخواسته ام،‌ اما از حق خود برای مذاکره با مربیان دیگر نیز به موقع استفاده خواهم کرد و در پایان فصل صحبت خواهم کرد. حتی با بازیکنان دیگر تیم‌ها نیز مذاکره نخواهیم کرد تا لیگ به پایان برسد. ما کار غیر حرفه‌ای انجام نمی‌دهیم. زیرا اگر بر فرض بخواهیم مهاجم جذب کنیم و مهاجم تیم ما متوجه شود که فصل آینده دیگر در تیم ما نیست انگیزه‌اش از دست می‌رود. ما کار خلاف انجام نمی‌دهیم. هر بازیکنی نیز مجاز است در پایان فصل با هر تیمی که می‌خواهد مذاکره کند ما مسائل اخلاقی را رعایت می‌کنیم و به آن پایبند هستیم.

وی افزود: در کشورهای دیگر مثل هلند برای کارهایشان برنامه دارند اما اینجا زمانی که ما اعلام کردیم که قطبی را می‌خواهیم بیاوریم دیدید چه شرایطی پیش آمد. فوتبال ما با فوتبال حرفه‌ای فاصله دارد، حتی ادینهو از مس کرمان می‌خواست با ما مذاکره کند اما من گفتم ما بازی رو در رو داریم و بهتر است پس از بازی ما در مورد این مسائل صحبت کنیم.
کاشانی در مورد این که فصل آینده خودش در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر، گفت: ۱۹ ماه است که در پرسپولیس حضور دارم و سازمان تربیت بدنی باید هیأت مدیره باشگاه را تعیین کند و برای این مسئله تصمیم بگیرد. اگر این فرصت به من داده شود، من برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم و اگر نباشم نیز برای این تیم دعا می‌کنم.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com