خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


دايي:با شكست الاتحاد دل پرسپوليسي‌ها را شاد مي‌كنيم

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: عده‌اي با رفتار غير حرفه‌اي با برخي بازيکنان تماس گرفته و خود را سرمربي فصل بعد پرسپوليس معرفي کرده‌اند.

 علي دايي در نشست خبري پيش از مسابقه با الاتحاد اظهار داشت: خدا را شکر شرايط خوبي داريم، هر چند بازيکنان مصدوم و محروم زيادي هم داريم. شما مي‌دانيد چه نفراتي هستند و بهتر است در موردش صحبت نکنيم.

 دايي در مورد اينکه گفته مي‌شود ممکن است اتفاقاتي طول مسابقه رخ دهد گفت: منظور شما چه اتفاقي است؟ قرار است چه اتفاقي بيفتد راجع چه چيزي حرف مي‌زنيد؟ 
 سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه توصيه شما به هواداران چيست گفت: از آنها مي‌خواهم تيم را تشويق کنند و انشاء الله هواداران به ورزشگاه مي‌آيند اما باز هم متوجه نشدم سؤال شما چه بود! چيزي بپرسيد که من بتوانم آن را به طور واضح جواب بدهم. حرفي مي‌زنيد و مي‌گوييد توصيه شما چيست؟ من همه چيز را از جنبه ورزشي آن نگاه مي‌کنم و مي‌دانم بازي حساسي داريم و مي‌خواهيم پيروز شويم تا دل مردم ايران را شاد کنيم.

 وي در مورد تيم الاتحاد گفت: اين تيم بهترين بازيکنان را دارد و هزينه زيادي براي جذب بازيکن کرده است ما به خاطر حيثيت خودمان بازي مي‌کنيم و مي‌خواهيم با يک پيروزي دل هواداران را شاد کنيم. هدف ما اين است و کاري هم به نتايج ساير تيم‌ها نداريم. بازيکن يکدل هستند تا به اين هدف برسيم. 
دايي در مورد بازيکنان مصدوم و محروم پرسپوليس گفت: از ابتداي فصل بازيکن مصدوم و محروم زياد داشتيم. خوشبختانه براي بازي فردا فقط يک محروم داريم اما تعداد مصدومان زياد است که اين مسئله کمي دست من را بسته است، اما بازيکنان همه تشنه حضور در ميدان هستند و جاي خالي بازيکنان اصلي را پر خواهند کرد.

 دايي افزود: بازي اين تيم برابر الوحده را ديده‌ام. الاتحاد با يک مهاجم در عربستان بازي مي‌کند و شمار 10 اين تيم بسيار خوب است. البته نمي‌دانم آنها با چه نفراتي وارد ايران شدند تا بدانم چگونه برابر اين تيم بازي کنيم، ولي ما مي‌خواهيم برنده شويم تا امتيازاتم زياد شود. در اين فصل در ترکيب تيم تغييرات زياد داشتيم که برخي از تغييرات به دليل مصدوميت و محروميت بوده و برخي به خاطر سيستم بازي حريفان اما سعي مي‌کنم بهترين ترکيب را به ميدان بفرستم.

 دايي در پاسخ به سؤال مبني بر اينکه تماس‌هاي مشکوکي با برخي از بازيکنان پرسپوليس گفته شده و برخي خود را سرمربي فصل آينده اين تيم معرفي کرده‌اند، گفت: بله چيزهاي شنيده‌ام اما به موقع در مورد اين مسائل حرف مي‌زنم. از ابتداي سال مشکلات بيروني زياد داشتيم که اين مسئله پيش آنها مشکل زيادي نيست اين نشان دهنده غير حرفه‌اي بودن آقايان است، حتي چند بازيکن خارج از تيم پرسپوليس با من تماس گرفتند و گفته‌اند برخي خودشان را سرمربي فصل آينده پرسپوليس معرفي کرده‌اند در مورد اين مسائل به موقع حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم. 

 


نظرات شما عزیزان:

ALIZIRAEE
ساعت22:48---12 ارديبهشت 1390
سلام به من سر بزن وتا با هم لینک کنیم وباعضویتت در خبرنامه من مطالب زیبای ورزشی برات می فرستم آدرس:
www.realmadrid2002.loxbolg.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com