خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 321
بازدید کل : 33683
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


ترابيان: در حيطه وظايف من سفارش مربي به كي‌روش نيست

 

سرپرست تيم ملي فوتبال گفت: در حيطه وظايفم نيست که بخواهم مربي به کي‌روش سفارش يا معرفي کنم.

 عباس ترابيان درباره انتقادهايي که انتخاب اميد نمازي به عنوان دستيار کي‌روش مي شود و اينکه چرا او راهنمايي هاي لازم را با سرمربي تيم ملي نداشته است، اظهار داشت: من هيچ وقت به خودم اجازه نمي دهم در مورد مسائل فني تيم ملي صحبتي با کي‌روش داشته باشم. درست است که سال ها خودم فوتباليست بودم و سال هاست که در اين فوتبال هستم اما در حيطه فعاليت هاي خودم نمي دانم که بخواهم کسي را به سرمربي سفارش کنم.

وي ادامه داد: او از من خواست تا فهرست سرمربيان و نفرات دوم تيم هاي ليگ برتري را در اختيارش بگذارم و من هم اين ليست را به همراه شماره هايشان به کي‌روش تحويل دادم. او خودش با مربيان ارتباط گرفت و اطلاعات را جمع آوري کرد. او با افراد مختلفي جلسه گذاشت.

سرپرست تيم ملي تصريح کرد: يکي از مربياني که او جلسه گذاشت مجيد صالح بود. کي‌روش معتقد است که او يکي از مربيان با آتيه است اما در صحبت با اين مربي صالح دوست داشت در صورتي با سرمربي تيم ملي همکاري کند که کنار او روي نيمکت بنشيند. يکي ديگر از مربيان مورد نظر کي‌روش کريم قنبري بود اما قنبري دوست داشت در اصفهان و تيم سپاهان بماند اما قرار شد نماينده سرمربي تيم ملي در اصفهان باشد.

ترابيان تاکيد کرد: من هيچ سفارشي به کي‌روش بابت انتخاب مربيان نداشتم و تازه به اصرار خود من او قبول کرد يک دستيار ايراني روي نيمکت داشته باشد اما نمي توانم به او تحميل کنم که کدام مربي را انتخاب کند. او به من گفت مي خواهد مربي مورد نظر خدمات مناسبي به وي بدهد. نمازي را چون از قبل مي شناخته و اين مربي هم به زبان انگليسي تسلط دارد انتخاب کرد.

سرپرست کميته روابط بين الملل تصريح کرد: براي تيم اميد هم کي‌روش معتقد بود بايد مربي مسئوليت قبول کند که در اين مقطع زماني شجاعت داشته باشد و منصوريان هم شجاعانه اين مسئوليت را قبول کرد. او هم اکنون هم با مربيان ليگ برتري ارتباط بسيار خوبي پيدا کرده است. مي توانم به برخورد بسيار گرم امير قلعه نويي با وي بعد از بازي با صباي قم اشاره کنم. امير قلعه نويي در اين ديدار نشان داد که مربي حرفه اي است. او همچنين با عبدالله ويسي هم ديداري داشت و سرمربي صبا بسيار گرم به او گفت وقتي تمرينات تيم ملي شروع شود اولين نفري است که براي يادداشت برداري از تمرينات به اردو مي آيد. علي دايي هم ارتباط بسيار خوبي با کي‌روش برقرار کرده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com