خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 139
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 409
بازدید کل : 33771
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


رهبری فرد : باشگاه پرسپولیس خانه ماست

 

 

مدافع متعصب سال های نه چندان دور پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس خانه ماست. به باشگاه آمدم چون که خیلی دلم تنگ شده بود و می خواستم دیداری تازه کنم.

بهروز رهبری فرد بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز (دوشنبه) به باشگاه پرسپولیس آمد و در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه گفت: دلم برای تیم، فضای استادیوم و باشگاه تنگ شده بود و می خواستم فردا (سه شنبه) به ورزشگاه آزادی بیایم، به همین جهت به باشگاه آمدم تا بلیت بازی را بگیرم و همچنین دیداری با مسئولان باشگاه داشته باشم.

 

مدافع اسبق پرسپولیس که در حال حاضر دو دوره مربیگری را پشت سر گذاشته، در خصوص بازی پرسپولیس با الاتحاد افزود: بازی با تیم های عربستانی همیشه سخت بوده چون تیم های عربستانی باشگاه های خوب و حرفه ای دارند، مخصوصا زمانی که در زمین خودشان بازی می کنند.

وی افزود: فکر می کنم در ورزشگاه آزادی بر عکس کشور خودشان راحت نتیجه را واگذار کنند چرا که آنها سابقه باخت در استادیوم آزادی را دارند. ما در سال های گذشته تیم الهلال عربستان که بهترین تیم این کشور بود را در ورزشگاه آزادی ۳ بر یک شکست دادیم، الهلال در آن سال ها قهرمان چند دوره آسیا نیز بود. به نظر من فردا با همت و همدلی بچه ها به راحتی می توانیم این تیم را شکست دهیم.

رهبری فرد در ادامه گفت: پرسپولیس به این برد نیاز دارد چون هم از نظر روحی و هم شرایط امتیازی در وضعیت ایده آلی قرار می گیرد و راه صعودش هموار می شود.

بهروز در مورد بازی رفت پرسپولیس و الاتحاد نیز افزود: شرایط بازی در عربستان بسیار سخت است چون من خودم در چنین شرایطی قرار گرفته ام. بچه ها در عربستان دچار مشکل روحی و روانی شدند. پرسپولیس در زمین حریف بازی را خوب شروع کرد اما رفته رفته شاید به دلیل شرایط آب و هوایی روند بازی را واگذار کرد ولی اگر پرسپولیس همان بازی رفت را در ورزشگاه آزادی تکرار کند یقینا برنده میدان خواهد بود.

مدافع اسبق پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در این فصل خیلی نوسان داشت. یک بازی، اروپایی بود و همه لذت می بردند و در یک بازی مثل دیدار با ملوان در آزادی عملکردی غیر قابل باور داشت.

رهبری فرد در مورد اینکه آیا در دوران بازیگری در پرسپولیس، تیم دچار چنین وضعیتی شده بود، افزود: در دوران ما خیلی کم این اتفاق رخ می داد اما تنها دلیل آن مسائل مالی بود ولی از نظر فنی مشکلی نداشتیم و به هیچ حریفی اجازه خودنمایی نمی دادیم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com