خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 271
بازدید کل : 33633
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


زبان آمار مى گوید : تیره روزى هاى «دایى» و …!

 

 

شاید خیلى وقتها بدون دلیل و بدون آنکه مشکلات یک تیم و یک مربى را بدانیم از او و تیمش انتقادى کنیم و این رویه تقریباً براى ما تبدیل به یک عادت شده است، عادتى که باید با استفاده از آمار تا مقدارى آن را تعدیل کرد.این روزها نوک تیز انتقادات به سوى على دایى و تیمش نشانه رفته است و او در شرایطى سخت منتقدانى را در مقابل خود مى بیند، که از او و تیمش رضایت لازم را ندارند و همین باعث مى شود تا آنها نیز در کنار خیلى از هواداران قرار بگیرند.در این که پرسپولیس در لیگ دهم خوب بازى نکرده، هیچ شکى نیست و در اینکه پرسپولیس مطابق خواسته هوادارانش نتیجه نگرفته، باز جاى هیچ توجهى وجود ندارد.پرسپولیس با دایى لیگ دهم را از دست داد و در خوشبینانه ترین شرایط مى تواند با کسب عنوان چهارمى به کار خود پایان دهد، عنوانى که قطعاً هیچکدام از هواداران دایى و پرسپولیس را راضى نخواهد کرد.

این تیم پر طرفدار در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط بسیار نابسامانى دارد. آنها در ۳ بازى گذشته خود امتیازات بسیارى را از دست داده اند و بعید به نظر مى رسد که با کسب همه امتیازات دو بازى آینده باز بتواند شانسى براى خود قائل شوند. در جام حذفى هم شرایط چندان مناسب نسبت و عدم نتیجه گیرى در مقابل سپاهان اصفهان آماده باعث خواهد شد تا دست سرخپوشان از کسب سومین عنوان هم کوتاه بماند و این یعنى یک نمره ضعیف در کارنامه، على دایى هر چند که خیلى ها گناه این مساله را تنها از آن على دایى ندانسته و اعتقاد دارند، که این پرسپولیس ظرفیت قهرمانى ندارد و براى گواهى ادعاى خود، بازى هاى اخیر سرخپوشان را مثال مى آورند اما باید در کنار همه این واقعیت ها یک مساله مهم را نیز باور کرد و آن اینکه على دایى و سرخپوشان در این لیگ با بد شانسى هاى بسیارى نیز روبه رو شده اند.
علیرضا حقیقى، علیرضا محمد، جلال اکبرى، علیرضا نورمحمدى، شیث رضایى، کریم باقرى، تیاگو فراگا و محمد نورى، سپهر حیدرى، حمیدرضا على عسکرى، مازیار زارع، هادى نوروزى، مجتبى زارعى، غلامرضا رضایى، امیرحسین فشنگچى، مهدى شیرى، حسین بادامکى، سعید حلافى، رحمان احمدى، محمد پروین، ابراهیم شکورى، محمد منصورى فهیم، اشپیتیم آرفى، مجتبى شیرى، سامان آقازمانى، سکوبرت، روح الله سیف اللهى و وحید هاشمیان همه ۲۸ بازیکنى هستند که تا به امروز نامشان در فهرست سرخپوشان ثبت شده است، فهرست ۲۸ نفره اى که خیلى ها اعتقاد دارند که فاصله نیروهایش از یکدیگر بسیار زیاد است و بعید هم به نظر مى رسد در دو بازى آینده بازیکنى به این فهرست اضافه شود. از این جمع ۲۸ نفره، امروز على دایى چند بازیکن را در اختیار دارد که پاسخ به این سوال شاید بتواند شدت انتقادات را تعدیل کند. در حال حاضر چنین به نظر مى رسد که ۱۳ بازیکن از این فهرست ۲۸ نفره براى بازى در پرسپولیس با مشکلات بسیارى روبه رو هستند.سپهر حیدرى ۳ دنده اش شکسته و دیگر لیگ را از دست داده است.
علیرضا نورمحمدى به دلیل همه آن اتفاقاتى که در پایان بازى با استیل آذین برایش اتفاق افتاد فعلاً نمى تواند براى سرخپوشان به میدان برود.
غلامرضا رضایى مصدوم است و شدت این مصدومیت جدى است که هنوز تاریخ بازگشت او مشخص نشده است.
علیرضا محمد هم شرایط چندان خوبى ندارد و به دفعات بروز مصدومیت هاى گاه و بیگاه باعث دورى او از پرسپولیس شده است.
جلال اکبرى هم که تکلیفش یکبار دیگر در بازى در مقابل نفت مشخص شد و براى مدتها حضور در جمع سرخپوشان را از دست داد.
شیث رضایى و کریم باقرى هم که دیگر ماجرایشان را همه مى دانند. دو بازیکنى که به دلیل داشتن مشکلات بسیار با على دایى عطاى ماندن در پرسپولیس را به لقایش بخشیده و در اواسط فصل خرج خود را از پرسپولیس جدا کرده اند.
محمد نورى هم فعلاً از ناحیه دوى دست مصدوم است و بعید به نظر مى رسد در این بازى بتواند، بدون نگرانى براى سرخپوشان بازى کند.
محمد پروین هم که مدتهاست از جمع سرخپوشان رفته و تنها نامى از او در این فهرست ۲۸ نفره باقى مانده است.سعید حلافى، روح الله سیف اللهى، مهدى شیرى و مجتبى زارعى و یکى دونفر دیگر نیز به دلیل عدم حضور مناسب در پرسپولیس، چنین به نظر مى رسد که فعلاً در شرایط بازى نیستند و بعید هم به نظر مى رسد که على دایى، در ۳ ، ۲ بازى باقیمانده به آنها میدان بدهد با این شرایط باید پذیرفت که شاید عدم نتیجه گیرى سرخپوشان چندان هم بى دلیل نباشد و این شرایط ناگوار شاید اگر براى هر تیمى به غیر از پرسپولیس اتفاق مى افتاد شاید آن تیم را تا مرحله سقوط هم مى کشاند اما با تمامى این مسائل حالا دایى تنها یک فرصت را پیش روى خود مى بیند و آن قهرمانى در جام حذفى است، عنوانى که با این نفرات بسیار سخت است که پرسپولیس به آن دست یابد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com