خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 312
بازدید کل : 33674
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
كاشاني: 80 درصد خواسته‌هاي دايي را برآورده كرده‌ايم

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: فکر نمي‌کنم دايي انکار کند که 80 درصد خواسته‌هايش را برآورده کرديم.

حبيب کاشاني با حضور در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: سال 88 از طريق يکي از خبرگزاري‌ها متوجه شدم که به عنوان سرپرست باشگاه پرسپوليس انتخاب شده‌ام. همان زماني که اين اتفاق افتاد به سازمان رفتم و آقايان هدايتي، نژادفلاح و سعيدلو نيز حضور داشتند. گله‌مند بودم که چرا با من هماهنگي نشده و نزديک به 2 ساعت از من امتناع بود و از مسئولان سازمان اصرار که مسئوليت را بپذيرم. 

وي ادامه داد: دوست مشترک من و آقاي سعيدلو مخالف پذيرش اين پست از سوي من بود اما قرار شد 10 روز بيايم که يازدهم اين ماه تقريبا 19 ماه است که در خدمت دوستان هستم. وظيفه من اين بود که تيم را براي هواداران از لحاظ نتايج حفظ کنم و با قدرت کارم را انجام دهم. حتي زماني که حکم گرفتم، فرداي همان روز به کميته انضباطي نامه زدم تا از حق پرسپوليس دفاع کنم و چون هر جا که کار مي‌کنم قانون و مقررات را اجرا خواهم کرد. 

کاشاني عنوان کرد: در آن زمان کرانچار هدايت پرسپوليس را بر عهده داشت، اما با او صحبت کردم، چون بازيکنان ايراني وقتي با يک مربي به مشکل مي‌خورند ممکن است به تيم آسيب بزنند. فکر مي‌کنم اگر کرانچار مي‌ماند آچمز مي‌شديم و تيم قفل مي‌شد. البته با او توافق کرديم و با عزت مراسم توديعي در حد ايشان گرفتيم و حالا هم يکي از دوستان خوب ما در اروپا است. 

سرپرست باشگاه پرسپوليس يادآور شد: فکر مي‌کنم 80 درصد از خواسته‌هايمان را عملي کرديم و در هر پست 2 بازيکن را براي علي دايي مدنظر داشتيم. بارها گفته‌ام در جذب بازيکن از خواسته‌هايمان راضي هستيم و هنگامي که دايي در فصل نقل و انتقالات در ايران نبود من در ايران حضور داشتم. فکر نمي‌کنم دايي انکار کند که 80 درصد خواسته‌هايش را برآورده کرديم. اختلافي هم نداريم چون کسي منکر اين نيست که رضايي بهترين بازيکن علي دايي بوده است. 

وي اضافه کرد: زماني که نوري جذب پرسپوليس شد 4 باشگاه خواهان او بودند. از بين آندو و زارع هم با توجه به محدوديت زماني براي قرارداد با تيموريان آقاي دايي تشخيص داد که زارع را بگيريم. دوستاني که مدعي هستند دايي در زمان نقل و انتقالات در تهران نبوده کم لطفي مي‌کنند. قبول دارم که ايشان 6 ماه سرپا بوده و نياز به تجديد قوا داشته اما تمام آن روزها که دايي در فرانسه بود من در تهران حضور داشتم. امکان ندارد بازيکني را بدون نظر علي دايي جذب کرده باشم. 

کاشاني با تأکيد بر اينکه باشگاه پرسپوليس خواهان جذب انصاري‌فرد بود گفت: سعي کرديم در خصوص اين بازيکن قانون را عمل کنيم اما براي اولين بار در تاريخ اين باشگاه گفتيم که 500 ميليون براي رضايت‌نامه او مي‌دهيم و مدارک آن نيز موجود است. در خصوص خلعتبري نمي‌خواهم صحبت کنم و اشجاري براي ما نزديک به 700 ميليون آب مي‌خورد. ما تيمي هستيم که 3 اردوي خارج از کشور را داشتيم و با تيم‌هاي فرانکفورت، زنيت، اسپارتاپراگ بازي دوستانه انجام داديم در حالي که بعضي تيم‌ها در ترکيه حتي حريف تمريني نداشتند. براي تک‌تک دقايق امسال برنامه داشتيم و تنها تيمي بوديم که تمام نفراتمان را در اردو در اختيار داشتيم. 

وي ادامه داد: از اول امسال نوبت به ما که شد همه چيز تَپيد. ما بودجه امسال را 10 ميليارد بستيم و قرار شد 50 درصد باشگاه تأمين کند و 50 درصد را سازمان کمک کند. ضمن تشکر از سازمان تربيت بدني تا به امروز 4.5 ميليارد پول گرفته‌ايم که حتي يک تيم ليگ يکي هم نمي‌تواند با اين هزينه کار کند. 3 اردوي خارجي با اسپانسر داشتيم که هزينه نکرديم و اردوهايي مثل سرعين، کيش و مشهد را با هزينه‌هاي جانبي تأمين کرديم. تا به امروز نيز بازيکنان 75 درصد قرارداد خود را دريافت کردند و از اين بابت مشکلي نداشتيم. 

کاشاني در ادامه در مورد پرداخت پول به بازيکنان در اين فصل گفت: ما امسال بحث پول با بازيکنان نداشتيم و تا امروز آنها 75 درصد از قرارداد خود را گرفته‌اند. در اين فصل سقف قراردادها را رعايت کرديم و آپارتمان هم نداشتيم که بخواهيم به بازيکني خارج از سقف قرارداد بدهيم. تاکنون 4 ميليارد و 500 ميليون تومان درآمدزايي کرده‌ايم و به تعهدات خود پايبند بوديم. 

وي افزود: در سال‌هاي گذشته اگر تيم مي‌خواست به ازبکستان برود اول از طريق روسيه اين اقدام صورت مي‌گرفت اما امسال براي تيم پرواز چارتر گرفتيم. اولين سال است که در زمين درفشي‌فر تمرين مي‌کنيم و کرايه نمي‌دهيم و هيچ تيم ديگري هم در اين زمين تمرين نمي‌کند. اين زمين 2 ميليارد و 500 ميليون تومان هم تعميرات داشته است. اين هزينه‌ها را انجام داده‌ايم و امروز باشگاه داراي سالن تمرين است که هيچ کدام به من وابسته نيست. 

کاشاني گفت: همانطور که ساعت 7:30 شب آمدم اگر 7:30 شب هم بروم و نفر بعدي جاي من را بگيرد باشگاه پرسپوليس اين امکانات را دارد. از بازيکن زير 21 سال بگيريد تا بازيکن بزرگسال تعهدي نبوده که انجام نداده باشيم. ما پس از باخت به بنيادکار حتي پاداش پيروزي استيل‌آذين را پرداخت کرديم و در شب بازي با مس کرمان نيز حدود 700 ميليون تومان از مطالبات بازيکنان را پرداخت کرديم. 

سرپرست باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: براي درآمدزايي از اسپانسر استفاده کرديم. از شهردار تهران تشکر مي‌کنم ايشان حمايت ويژه‌اي از دو تيم پايتخت داشت. 

وي درباره دليل کاهش تماشاگران پرسپوليس در ورزشگاه گفت: اين مسائل دلايل مختلفي دارد، در دهه 60 اگر تعداد هواداران بيشتر بوده به اين دليل بود که فوتبال ما دوقطبي بود، تفريحات مردم در سال 60 خيلي کمتر بود و شايد تنها تفريح مردم تماشاي فوتبال بود. شبکه 3 نبود که چنين فعاليتي داشته باشد و البته در کنار همه اينها مي‌توان به بازي بد هم اشاره کرد. 

به گزارش فارس کاشاني در پاسخ به اين سوال که از بازي روز گذشته پرسپوليس مقابل مس کرمان رضايت دارد، عنوان کرد: ديروز روز بد ما بود. در تمام چند ماهي که با دايي همکار بودم چنين مسابقه بدي نداشتيم. ما از صبا 4 گل خورديم اما 10 تا 15 موقعيت داشتيم. ديروز مس يکي از بازي‌هاي خوبش را انجام داد. البته من هنوز با کادر فني جلسه‌اي نداشتم تا دليل اين تغيير و تحول در بازي را بدانم. منتظر هستيم تا نظرات دايي را بشنويم. 

وي درباره اينکه چرا در يک مسابقه که پرسپوليس خوب بازي نکرد علي دايي بارها تشويق شد، گفت: هواداراني که به ورزشگاه مي‌آيند ميانگين سني‌شان 15 تا 22 سال است اين يعني اوج هيجان. بازيکن هم مي‌داند که هواداران تا چه اندازه احساسي هستند. آنها از استان‌هاي مختلف و با کمترين هزينه به ورزشگاه مي‌آيند تا خوشحال شوند، در جريان بازي به يکباره تماشاگران روبروي جايگاه شروع به تشويق شيث رضايي کردند. اين چه معني مي‌تواند داشته باشد؟ به هر دليل شيث رضايي با نظر کادر فني از تمرينات دور شده است. وقتي عده‌اي چنين شعاري مي‌دهند عکس‌العمل آن تشويق دايي مي‌شود. بروز چنين رفتارهايي دخالت در کار باشگاه است. 

سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره اينکه گفته مي‌شود وي مي‌خواهد از باشگاه پرسپوليس استفاده کند تا بتواند براي حضورش در شوراي شهر رأي کسب کند، گفت: من قبل از هر چيز آرزوي سلامتي براي حسين هدايتي دارم. ايشان مورد احترام من است. متأسفانه برخي از دوستان اطلاعات غلط به ايشان داده‌اند. من در سال 81 در اولين دوره که به عضويت شوراي شهر درآمدم و همچنين در سال 85 که براي بار دوم در شوراي شهر رأي آوردم در هيچ يک از اين سال‌ها در پرسپوليس نبودم بلکه مردم به عنوان يک معلم به من اعتماد کردند و رأي آوردم و تا سال 92 هم در شوراي شهر هستم و انتخاباتي تا آن سال در کار نيست. 

وي گفت: برخي دوستان مانند آقاي عابديني با استفاده از حضورشان در پرسپوليس و سابقه مديريتي که داشتند توانستند آراي مردم را کسب کنند و با اعتبار به دوران حضورشان در پرسپوليس به شوراي شهر برسند. من نه با آقاي عابديني و نه با هيچ‌کدام از دوستان مشکلي ندارم و در عين حال به وي به خاطر صعود داماش به ليگ برتر تبريک مي‌گويم و براي ايشان آرزوي موفقيت دارم. 

کاشاني يادآور شد: بعضا هستند بعضي از دوستان که براي پيدا کردن جايگاه از بيت‌المال استفاده مي‌کنند اما من در اين رده قرار ندارم. براي دفاع از عملکرد خودم مي‌توانم به اين سال‌ها درآمدزايي پرسپوليس اشاره کنم. در سال 84 و 85 که محمد حسن انصاري‌فرد مديرعامل پرسپوليس بوده درآمد حاصل از جذب اسپانسر يک ميليارد و 900 ميليون تومان بوده است، در سال 86 و 87 که من بودم اين درآمد به 2 ميليارد و خرده‌اي رسيده است. 

وي گفت: سال بعد از آنکه آقاي مصطفوي و سپس عباس انصاري‌فرد مديريت پرسپوليس را برعهده داشته‌اند اين رقم به يک ميليارد و 38 ميليون کاهش پيدا کرده است و بار ديگر که من به باشگاه پرسپوليس برگشتم درآمد زايي به 3 ميليارد و خرده‌اي رسيده‌ است. من اصلا نمي‌خواهم در اين بحث کسي را متهم کنم و يا به کسي خرده بگيرم اما مي‌خواهم از کساني که از ادبيات بيت‌المال استفاده مي‌کنند از خود دفاع کنم. چرا که هر هزينه‌اي که در باشگاه پرسپوليس مي‌شود کليه اسناد آن موجود است و به روي آن نظارت مي‌شود. 

کاشاني درباره حمايت از علي دايي اظهار داشت: در جلسه کميته فني که ما با علي دايي داشتيم تصميم گرفته شد که تا پايان فصل همکاري ما با او ادامه داشته باشد تا براي فصل بعد بار ديگر با هم صحبت کنيم. به هر حال علي دايي مربي است که با سايپا و پرسپوليس 2جام گرفته است و اين کمتر در ساير مربيان ديده مي‌شود. 

وي ادامه داد: حمايت من از علي دايي طبيعي است و هر مربي ديگري هم جاي او بود من اين حمايت را مي‌کردم. ما 12 باخت در اين فصل آورديم و خيلي‌ها فکر مي‌کردند بعد از بازي با استقلال من دايي را برکنار مي‌کنم اما دايي ارتباط خوبي با بازيکنان دارد و هيچ کس به اندازه او نمي‌تواند با آنها ارتباط خوبي برقرار کند، مي‌خواهم اين را هم اضافه کنم که ما در واقع در اين فصل 16 باخت آورديم. باخت مقابل تيم‌هاي خارجي در بازي‌هاي تدارکاتي هم در تاريخ باشگاه ثبت مي‌شود. دايي براي فوتبال ما زحمت کشيده است، او شناسنامه فوتبال ايران است، ما به قطبي 2 بار فرصت داديم اما اين فرصت به دايي داده نشده است و اين کمترين کار بوده است که من در قبال او انجام داده‌ام. 

حبيب کاشاني در پاسخ به اين سؤال که به مديريت خود چه نمره‌اي مي‌دهد، گفت: من به مديريت خود که شامل جذب مربي خوب، بازيکنان مناسب، فراهم کردن امکانات از هر نظر مي‌شود 18 مي‌دهم. البته ما در زيرساخت‌ها ضعف‌هايي داريم که بايد آنها برطرف شود. 

وي درباره انتقاد دادکان از خريدهاي اين فصل پرسپوليس عنوان کرد: من رشته "تربيت بدني 1 " را زير نظر دادکان در دانشگاه پاس کرده‌ام و او استاد من است. خدمات دادکان به فوتبال بر کسي پوشيده نيست مي‌خواهم بگويم که اين تيم بدون خريد بازيکنان جديد در سال گذشته قهرمان جام حذفي شد. من فکر مي‌کنم صحبت دادکان پرمغز بوده و مي‌خواسته شوک مثبتي به تيم وارد کند. به هر حال من از راهنمايي او استفاده مي‌کنم. 

کاشاني همچنين درباره آراي کميته انضباطي در مورد حواشي ديدار پرسپوليس و استيل‌آذين گفت: در مورد اين قضيه چند نظر وجود دارد يک بحث اين است که سوشا مکاني تمارض کرده و عده‌اي مي‌گفتند که پرسپوليس بايد توپ را به استيل‌آذين پس مي‌داد. يک بحث وجود دارد که مکاني تمارض نکرده اما پرسپوليس بايد براي رسم جوانمردي توپ را پس مي‌داد. بحث سوم است که مکاني تمارض کرده و پرسپوليس نبايد به او توپ را پس مي‌داد. 
من فکر مي‌کنم در اين زمينه مردم بهترين قضاوت‌کننده هستند. 

وي تاکيد کرد: در آن لحظه کادر فني احساس کرده توپ بايد به خود بازيکن پرسپوليس مي‌رسيده چرا که در آن لحظه هيچ بازيکن حريفي روي زمين نخوابيده است. من نمي‌خواهم در مورد رأي کميته انضباطي به صورت اعتراض صحبت کنم چون خودم رشته حقوق خوانده‌ام مي‌خواهم بگويم اگر ضربه‌اي که ماتئوس به آرفي زد باعث مرگ آرفي مي‌شد قتل عمد به حساب مي‌آمد، آيا به نظر شما ضربه‌اي که ماتئوس به آرفي وارد کرد جريمه‌اش معادل با کار رضا نورمحمدي است که براي جدا کردن بازيکنان تلاش مي‌کرد. مي‌خواهم بگويم چرا اول حکم داده مي‌شود، تيم ما بهم مي‌ريزد و سپس از بازيکنان دعوت مي‌شود به کميته انضباطي بروند تا از خود دفاع کنند. 

سرپرست باشگاه پرسپوليس در ادامه درباره آيين هديه دادن به سرمربي تيم ملي و انتقاد به اين مسئله که چرا در سفر او به اصفهان هداياي زيادي به کي‌روش داده شد، گفت: نفس هديه دادن خيلي خوب است اما اينکه مسابقه بگذاريم که چه کسي هديه گرانتري مي‌دهد مناسب نيست. اين مسابقه غلط است ما ايراني‌ها همه مهمان‌نواز هستيم، شايد بهتر بود که استاندار به عنوان نماينده مردم يک شهر يک هديه مناسب به سرمربي تيم ملي مي‌داد. به هر حال کي‌روش يک مربي حرفه‌اي است و اميداريم که حضور او منشاء خير براي فوتبال ما باشد.

 

:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 9 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com