خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 33641
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


کاشانی : شاید آقای دادکان می خواستند شوک مثبت به پرسپولیس وارد کنند

 

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:” معتقدم پرسپولیس با این بازیکنان پتانسیل قهرمانی را دارد و می‌تواند وعده علی دایی مبنی بر به دست آوردن یک قهرمانی را محقق کند.”

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، حبیب کاشانی که امشب (چهارشنبه شب) در جمع بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در هتل المپیک تهران سخن می‌گفت، افزود:” من از بازیکنان خواهش می‌کنم دقت کنند تا بین‌ ما فاصله نیندازند. اخیراً‌ مصاحبه‌هایی نقل شده که البته بازیکنان آن را تکذیب کردند. اما باز هم از شما می‌خواهم در نقل قول‌ها و رفتارهایتان دقت کنید و اجازه ندهید بدخواهان بهانه‌ای برای اختلاف‌افکنی پیدا کنند. من در چنین مواقعی از بازیکنان بزرگتر انتظار دارم کمک کنند و با تجربه بالایشان اجازه بروز حاشیه در مجموعه ندهند.”

 

وی تصریح کرد:” ما چند بازی دیگر را پیش رو داریم. بازی‌هایی که همگی برای ما حکم فینال را دارند. قهرمان شدن پرسپولیس به نفع همه ماست. حتی اگر قرار باشد کسی از این جمع جدا شود، بهتر است از تیم قهرمان جدا شود. ۳ هفته مانده به پایان لیگ و ما راه گلزنی را یاد گرفته‌ایم. تفاضل گل خوبی در جدول داریم. از شما می‌خواهم کاری نکنید شیرینی پیروزی‌هایمان به کام هواداران تلخ شود، آن هم با حاشیه‌هایی که ناخواسته است و ما را وارد فضای دیگری کند.

کاشانی گفت:”متأسفانه برخی سعی دارند اینطور القا کنند که بین بازیکنان ثابت و نیمکت‌نشین اختلاف‌هایی وجود دارد. این در حالیست که فرد اول و آخر در خصوص تصمیم‌گیری در مورد این موضوع شخص علی دایی است. دایی تشخیص می‌دهد که یک بازیکن باید در ترکیب ثابت بازی کند یا روی نیمکت بنشیند. حتی ممکن است یک بازیکن یک هفته به میدان برود و چند هفته روی نیمکت بنشیند. این اختیار با سرمربی است و بازیکن حق اعتراض ندارد. اگر اعتراضی صورت گیرد غیر حرفه‌ای‌ است. ضمن اینکه با چنین اعتراض‌هایی کسی به ترکیب اضافه نمی‌شود.روند ما از ابتدا به گونه‌ای بوده که سعی کردیم ابزار تنبیهی را به کار نگیریم. قصدمان هم این است که به همین روند ادامه دهیم. مگر اینکه در رفتار و گفتارمان مراقب منافع تیم نباشیم.”

سرپرست باشگاه پرسپولیس، خاطر نشان کرد:” ما در فراهم کردن امکانات حداکثر تلاش‌مان را کرده‌ایم و آنچه وظیفه‌مان بوده را انجام داده‌ایم. چیزی کم نگذاشته‌ایم. هرچند باشگاه صنعتی نبودیم که پول‌های فراوان داشته باشیم اما با توجه به بضاعتمان بهترین امکانات را داشتیم. من از وضعیت تیم‌های دیگر خبر دارم و چیزهایی می‌شنوم که به هیچ وجه قابل تصور نیست اما خدا را شکر که در این مجموعه با کمترین مشکلات مواجه بوده‌ایم. البته ممکن است هر بازیکنی مشکلاتی داشته باشد که به شخصه تقاضا می‌کنم اینگونه موارد را به علی دایی به عنوان سرمربی تیم و دیگر بزرگان تیم از جمله؛ محمود خوردبین و حسین عبدی منتقل کنید. دایی سال‌ها در سطح اول حرفه‌ای فوتبال ایران و دنیا بازی کرده و با مشکلات بیرون ماندن از ترکیب و زحمت کشیدن برای اضافه شدن به ترکیب اصلی، کاملاً آشناست. پس چه کسی بهتر از دایی برای مراجعه کردن شما در جهت رفع مشکلات پیدا می‌شود؟”

کاشانی تاکید کرد:”من فکر می‌کنم پرسپولیس یکی از کم‌حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ برتری است و رفاقت خوبی بین همه اعضاء وجود دارد. رفاقت در تیم ما حرف اول را می‌زند. برای مثال وقتی یک بازیکن با مصدومیت مواجه می‌شود همه در کنار او هستند برای کمک. اگر ببریم همه پیروز می‌شویم و اگر ببازیم مجموعه شکست خورده است.”

وی به دفاع علی دایی از آرفی در برنامه ۹۰ اشاره کرد و گفت:” وقتی آقای مهدوی‌کیا در مورد آرفی صحبت‌هایی را مطرح می‌کند، علی دایی در همان برنامه می‌آید و تمام قد از حریم باشگاه و بازیکنش دفاع می‌کند. چون آرفی بازیکن ماست و کسی نمی‌تواند به او تعدی کند. دایی به حکم انسانیت برای دفاع از حقانیت بازیکن خود مقابل همبازی و دوست خودش می‌ایستد.”

کاشانی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:” ما امسال سعی کردیم بر مدار حرفه‌ای‌گری راه برویم و عمل کنیم و همین باعث‌شد هجمه‌های زیادی به سمت ما صورت گیرد. معتقدم به هیچ‌عنوان بازیکن بی‌تعصب نداریم و همه با تمام وجود تلاش می‌کنند برای موفقیت پرسپولیس. پس مراقب باشید که با طرح برخی مسائل اختلاف‌افکنی نکنند.”

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه دادکان را استاد خود می‌داند، گفت:” من به آقای دادکان ارادت دارم. شاگرد ایشان بودم و دست ایشان را می‌بوسم اما ایشان صحبت‌هایی را مطرح کردند که به هر حال ممکن است بر تمرکز بازیکنان ما تاثیر بگذارد. البته شاید آقای دادکان می‌خواستند شوک مثبت به تیم ما وارد کنند. با این حال بازیکنان این روزها به تمرکز نیاز دارند. گویا مطرح شده برخی از بازیکنان پرسپولیس در حد و اندازه این تیم نیستند. من معتقدم پرسپولیس با این بازیکنان قهرمان می‌شود حتی اگر اعتقاد خیلی ها این باشد که ما شانسی نداریم. من می‌گویم که این تیم با این پتانسیل می‌تواند وعده علی دایی را به سرانجام برساند و یک قهرمانی را به ارمغان بیاورد. ما جام‌حذفی را در پیش داریم و دایی به تک‌تک شما اعتقاد دارد. ثابت هم کرده اسم‌ها برایش مهم نیستند. البته شما هم ثابت کرده‌اید هر وقت به میدان رفته‌اید چیزی کم نگذاشته‌اید.”

کاشانی درپایان ضمن تشکر از بازیکنان به واسطه دلجویی از جلال اکبری به واسطه مصدومیتی که هفته پیش گریبانگیرش شد برای این بازیکن باتجربه، آرزوی سلامتی و بازگشت هر چه سریعتر به میادین فوتبال کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com