خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 335
بازدید کل : 33697
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


چهار تغییر در ترکیب اصلی پرسپولیس

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-4.gif بعد از آخرین تمرین پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر و در آستانه بازی با مس کرمان علی دایی بیست بازیکن خود را به اردو برد.البته با توجه به مصدومان و محرومان پرسپولیس از جمله غلامرضا رضایی ،جلال اکبری و علیرضا نورمحمدی لیست بیست نفره به سختی تکمیل شد . دایی مجبور شد نام روح الله سیف اللهی مهاجم جوان خود را در این لیست قرار بدهد و به هتل المپیک ببرد.
همچنین مهدی شیری هم بعد از دو بازی سکو نشینی به اردوی تیم خود راه یافت.جالب اینکه محمد نوری و مجتبی زارع که از مصدومیت رنج می برند هم به اردو رفتند تا شاید در آخرین دقایق مانده به مسابقه شرایط لازم برای حضور در بازی را پیدا کنند. پیش بینی می شود چنانچه این دو بازیکن شرایط حضور در میدان را پیدا کنند مهدی شیری و روح الله سیف اللهی خط خورده های لیست نهاایی باشند.

 

 

 چهار تغییر در ترکیب اصلی پرسپولیس 
هر چند شاگردان دایی در دیدار با نفت تهران بهترین پیروزی فصل پرسپولیس را رقم زدند اما پیش بینی می شود ترکیب ۱۱ نفره این تیم در بازی با مس کرمان دچار تغییراتی عمده شود.با بازگشت سپهر حیدری به قلب خط دفاع احتمالا او در کنار مجتبی شیری قرار خواهد گرفت چرا که نورمحمدی کماکان محروم است و شانس بازی شیری نسبت به سکوبرت بیشتر به نظر می رسد.
همچنین با مصدومیت جلال اکبری و آمادگی نسبی شکوری این بازیکن در جناح چپ خط دفاع به کار گرفته خواهد شد.بازی فوق العاده علی عسگری در گوش راست هم احتمالا دایی را مجاب خواهد کرد از این بازیکن ۲۱ ساله در همین پست ودر فاز تهاجمی بهره گیرد نه در دفاع چپ.اما چنانچه نوری به بازی با مس نرسد بادامکی آماده جای او را در مرکز خط سه نفره خواهد گرفت و در این صورت تیاگو به عنوان هافبک دفاعی بازی خواهد کرد.در گوش چپ هم شانس بازی فشنگچی نسبت به منصوری پر رنگ تر به نظر می رسد هرچند در این پست ابهام بیشتری وجود دارد.
 با توجه به بازی مفید هادی نوروزی در راس خط حمله و گلزنی این بازیکن به احتمال فراوان بازهم او در این پست بازی خواهد کرد.همچنین به نظر می رسد علیرضا محمد بازهم باید روی نیمکت بنشیند چرا که دایی جناح راست خط دفاع را به یک هافبک دفاعی جوان یعنی سامان آقازمانی سپرده است.
 بدین ترتیب ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل مس نسبت به بازی قبلی اش حداقل ۴ تغییر و جابجایی خواهد داشت .
ترکیب ۱۱ نفره سرخ ها مقابل مس احتمالا به عبارت زیر است:حقیقی،حیدری،مجتبی شیری،شکوری ،آقازمانی،مازیار زارع ،تیاگو،علی عسگری،بادامکی،فشنگچی،نوروزی.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com