خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 358
بازدید کل : 33720
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


علی دایی : سه امتیاز بازی را می‌خواهیم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-3.gifسرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: “با توجه به حساسیت های جدول و شرایطی که دو تیم دارند بازی سختی را در برابر مس کرمان پیش رو داریم.”

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با مس کرمان که امروز (چهارشنبه) در سالن کنفرانس سازمان لیگ انجام شد، افزود: “بازی سختی را در ورزشگاه آزادی پیش رو داریم ولی با تمام قدرت در این بازی حاضر می شویم تا سه امتیاز این بازی را گرفته و شرایطمان را در جدول بهبود بخشیم.”

وی به دلایل فراز و نشیب پرسپولیس در فصل جاری اشاره کرد و گفت: “دلایل مختلفی برای فراز و نشیب در عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل وجود دارد. برای مثال در چهار، پنج بازی که ما نتایج را پشت سر واگذار کردیم، تمام مدافعین مان را در اختیار نداشتیم.

 

در عین حال در بازی هایی، فورواردهایمان با ما نبودند. ضمنا اگر نگویم بدشانسی، بی دقتی نیز مزید بر علت شد. عوامل بیرونی نیز در برخی موارد در ناکامی های ما نقش داشتند. ناداوری هایی که علیه ما بود باعث شد امتیازات زیادی از دستمان برود.”

دایی ادامه داد: “البته کادر فنی هم در این فراز و فرودها نقش داشته است. گاهی ما نیز درست کار نکردیم و عملکرد مناسبی نداشتیم اما در همه این دوران از لحاظ فوتبالی تیمی بودیم که روز به روز پیشرفت کردیم و بازی بهتری ارائه دادیم.”

دایی درباره نقش حاشیه هایی که برای پرسپولیس بوجود آمد در این فراز و فرودها گفت: “هیچ وقت از حاشیه سازی ها و این مسائل ناراحت نمی شوم و این گونه مسائل تمرکزم را بر هم نمی زند. من از حاشیه های بیرون ناراحت نیستم، از مسائلی که خودمان بوجود می آوریم ناراحت می شوم. بیرون از پرسپولیس خیلی ها نمی خواهند که ما موفق شویم و این چیز عجیبی نیست اما کسانی که به ما نزدیک می شوند و به ما می گویند ما پرسپولیسی هستیم و می خواهیم موفقیت تیم را ببینیم و در عمل به گونه ای دیگر رفتار می کنند، اینها ناراحت کننده است. به هر حال اینها نیز می گذرد اما دوست دارم اگر رفتنی باشم با خوبی برویم و اگر ماندنی در کار باشد با قدرت تر بمانیم و به کارمان ادامه دهیم.”

دایی در بخش دیگری از صحبت های خود به ضعف فوتبال ملی و باشگاهی ما در بازیکن سازی و توجه به رده های پایه اشاره کرد و گفت: “فوتبالی که تیم های پایه اش ضعیف باشد به مشکل بر می خورد. شما نگاه کنید غیر از دوره آقای علی دوستی که موفقیت هایی را کسب کردیم چه چیزی از تیم های پایه کشور دیده اید؟ کدام باشگاه را در کشور سراغ دارید که در سطح باشگاه های دنیا به تیم های پایه اش بها بدهد و بازیکن سازی کند. تیمی مثل بارسلون پتانسیل خود را از تیم های پایه اش تامین می کند و ما می رویم ستاره های دیگر باشگاه ها را جذب می کنیم. ما فقط حرف تیم های پایه را می زنیم و در عمل، به شدت ضعیف هستیم.”

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com