خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 308
بازدید کل : 33670
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


دایی: خدا پاداش با هم بودن را به ما داد

 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز بدون آنکه رو به بازی احساسی بیاوریم هر کس وظیفه خودش را انجام داد و این باعث شد نتیجه بسیار خوبی بگیریم.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از برد 5 بر 1 بر نفت تهران، افزود: نیمه اول ما کمی بهتر از نفت بودیم و توانستیم به یک گل برسیم در نیمه دوم نیز شروع خوبی داشتیم و خیلی زورد به گل رسیدیم. این گل باعث شد که تیم نفت به لحاظ روحی به هم بریزد و ما نیز با تکیه بر یک بازی منطقی گل های بیشتری را به ثمر رساندیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه انتظار چنین نتیجه ای را نداشته است، گفت: نفت تهران تیم خوبی است که در هفته های اخیر نتایج خوبی هم گرفته است اما فوتبال همین است و این غیرقابل پیش بینی بودنش باعث زیبای آن می شود. ما در بازی قبل در دقیقه 93 توپمان تبدیل به گل نشد و نتیجه آن گونه رقم خورد و در این بازی هم در برابر تیم خوب نفت اینگونه رقم خورد. آقای فرکی استاد من بوده، به ایشان و دست اندر کاران نفت تهران خسته نباشید می گویم.

دایی تاکید کرد: یک بازی را نمی شود ملاک قرار داد با این پیروزی نه می توان نسبت به من و پرسپولیس نتیجه مثبت گرفت و نه نتیجه منفی. بلکه تیمی که بتواند این روند را ادامه دهد، تیم است. ما به لحاظ فنی در برابر استقلال، الوحده و شهرداری تبریز بهتر بودیم، اما امروز در همان نیمه اول توپ مان وارد دروازه می شود و روند بازی به نفع ما بر می گردد. دایی ادامه داد این یک علامت مثبت برای تیم ما بود. در بدترین شرایط بعد از باخت به بنیادکار، بدون چند بازیکنمان و اتفاقاتی روی سکوها افتاد، بهترین نتیجه را گرفتیم و دست به کار بزرگی زدیم. ما باید بتوانیم با هم بودن را صرف کنیم و فکر می کنم که .

دایی در مورد دعوت اش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر حواشی بازی با استیل آذین، گفت: من این موضوع را اصلا قبول ندارم اما مجبورم به احترام رای فدارسیون به این کار تن دهم هر چند وکیل ام را به فدراسیون می فرستم تا او پاسخ دهد. در کجای دنیا به خاطر یک اوت چنین حواشی به وجود می آید؟ من نمی دانم سواد فوتبالی ما کی می خواه بیشتر شود؟ آیا می خواهید با فیفا مکاتبه رسمی کنم؟ و استعلام این موضوع را به عنوان جواب رسمی برای شما بیاورم؟ در ماجرای مالیات هم این همه این طرف و آن طرف رفتند اما باز هم محکوم شدند. من درباره یک سری مسایل خویشتن داری می کنم اما تاکی؟ چرا باید به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شوم؟ آیا من به کسی توهین کرده ام؟ باید بگویم اینها چیزهای مسخره ای است که در فوتبال ما اتفاق می افتد.

دایی درباره حضور دادکان در ورزشگاه آزادی در این بازی، گفت: حضور آدم هایی مانند دادکان می تواند کمک زیادی به فوتبال ما بکند همانطور که دور بودن و دور نگه داشتن امثال ایشان می تواند ضربه بزرگی به فوتبال ما بزند. حضور ایشان در ورزشگاه ها را به فال نیک می گیرم. عملکرد او در فدراسیون فوتبال مشخص است. ایشان عملکرد موفقی داشت و تیم ما را به جام جهانی برد اما مسائل دیگری اجازه نمی دهند آدم هایی که درست کار می کنند، بمانند و کار کنند. من شاهدم در آن دوران چه فشاری به دکتر دادکان آوردند. البته اگر الان حرف بزنم می گویند علیه فلان خط صحبت کرده ام.

دایی در ادامه با تبریک به تیم ملی دانش آموزان، گفت: اگر خواستار پیشرفت در فوتبال هستیم باید به فوتبال مدارسمان توجه کنیم. فوتبال در همین مدارس، نونهالان و نوجوانان ریشه می گیرد.

دایی در پایان درباره مذاکره با تیم داماش نیز خاطرنشان کرد: آقای عابدینی از دوستان خوب من هستند و زمانی که او در پرسپولیس بود من به اروپا رفتم. خاطرات خوشی از دوره ایشان دارم و اخیرا هم با ایشان صحبت کردم. اما صحبت های ما به هیچ وجه راجع به مسایل فوتبال نبود. من خودم را حرفه ای می دانم و تا وقتی که قرارداد دارم فقط به پرسپولیس و قراردادم با این تیم فکر می کنم.

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 5 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com